Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-14, 20:58
  #1285
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frisedeln
Ja, inte lätt att svara på. Mycket har det blivit under årens lopp, men kanske det " värsta " eller " bästa " hur man nu väljer att se på det var väl att jag fotograferade min dotter mer eller mindre naken när hon besökte mig efter 10-års frånvaro i mitt liv ( 10-17 år ) Det var hennes förslag, och hon behövde inte tjata.

PS Fotografierna förstördes kort därefter DS

Hur gammal var hon?
Citera
2018-04-14, 21:27
  #1286
Medlem
Kebbabturkens avatar
1. Trekant med en riktig träskpadda på ett vandrarhem. Killpolare kom in medan jag fick en grotesk avsugning och började stirra vilt. Frågade honom att ansluta sig. Kort efter avslut slängde vi ut henne på gatan. Taskigt i efterhand men kul då.

2. Full som stryk efter en krogrunda kom en gubbe upp och erbjöd mig 500 spänn för att få suga av mig. Tvekade en aning men tänkte att ja, det låter ju skönt. Fick en rejäl åktur bakom en kyrka. Gubben kunde banne mig suga!! Bästa hittills!

3. Drog hem en 62 årig kollega på en firmafest. Fistade henne och fick ge den i röven. Trevlig dam! Visade sig sen att det var farsans nya ragg som jag inte ens visste om. Pinsamt..
Citera
2018-04-15, 17:12
  #1287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hur gammal var hon?

17 år
Citera
2018-04-15, 17:50
  #1288
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frisedeln
17 år

Och du?
Citera
2018-04-15, 18:03
  #1289
Medlem
Har varit otrogen flera gånger med en kompis till min man. Skäms fortfarande över att det blev så och jag har inte vågat berätta det för någon.
Citera
2018-04-15, 18:12
  #1290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Och du?

35, ja jag blev pappa som alltför ung. Men nu räcker det, svarar inte på fler frågor....
Citera
2018-04-26, 00:14
  #1291
Avstängd
Släppte in ett KK i källaren på.mitt hus, och knullade på henne ovanpå en smutstvätts hög 😁 medan fru och barn samt djur sov på våningen ovanför....
Citera
2018-04-28, 11:02
  #1292
Medlem
jabberwoks avatar
Kontaktade förra helgen en tjej som allmänt betraktas som lite "speciell" här i vår lilla stad i södra Sverige. Hon har ännu ej fyllt 30, ser väldigt bra ut men lider av någon form av autism eller liknande och funkar inte i sociala sammanhang. Hon kan inte de grundläggande sociala koderna om man så säger. Dessutom stammar hon kraftigt. Jag har alltid behandlat henne respektfullt när jag mött henne på stan och hon har sagt att hon tycker jag är snäll. Antagligen därför som hon skickade en vänförfrågan till mig på facebook för ett par år sedan. Hon har också "tafsat" på mig lite indiskret på krogen en gång så jag vet att hon är intresserad men vi umgås inte.

Nåväl förra lördagmorgonen vaknade jag sprängkåt och bakis. Slängde iväg ett mess till henne och frågade om hon ville hänga frampå eftermiddagen. Trots att vi aldrig umgåtts på det sättet svarade hon blixtsnabbt ja. Vi bestämde att hon skulle komma och dricka vin med mig på min balkong innan vi gick vidare. Jag duschade och rakade pungen med ett diaboliskt leende.

När hon kom drack vi vårt vin och vi började prata väldigt öppet. När jag fyllde på hennes glas för tredje gången bad jag henne resa sig upp och jag kysste henne rakt av och sade oblygt av att jag länge varit kåt på henne.

Ledde henne till sovrumnet och vi slet av varandra kläderna och jag slickade och fingrade henne tills hon sprutade och jävlar vad hon kunde suga. Och hon har en fantastisk kropp med naturligt stora fasta bröst. Hon kör också hårt på gymmet. Vi knullade och oralade och gjorde ALLT i två timmar. Fantastiskt sex men jag vill verkligen inte ha henne som flickvän. Vi tog oss aldrig ut den kvällen. Hon fick frukost på söndagmorgon då jag hade världens ångest och jag bad henne gå vid 9-tiden då jag hittade på nån anledning till att jag skulle iväg.

För mig var hon bara en knulldocka men hon verkar nästan kär i mig. Hon messar som tokig och lägger upp insinuanta inlägg på fejan och jag vägrar besvara hennes kontaktförsök. Jag har verkligen utnyttjat henne. Och jag vet att andra killar gjort samma sak. Hon är jätteledsen och jag känner mig nu som ett svin. Ett omoraliskt svin.
Citera
2018-04-28, 12:34
  #1293
Medlem
dartagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabberwok
Kontaktade förra helgen en tjej som allmänt betraktas som lite "speciell" här i vår lilla stad i södra Sverige. Hon har ännu ej fyllt 30, ser väldigt bra ut men lider av någon...

I hear you brother.
Den sexuella driften vinner över moralen och förnuftet alla gånger.
Citera
2018-04-28, 22:20
  #1294
Medlem
Faukess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Har varit otrogen flera gånger med en kompis till min man. Skäms fortfarande över att det blev så och jag har inte vågat berätta det för någon.

Skäms du för alla gånger totalt sett eller redan från första gången? Intressant att skämmas över något för att sedan göra det igen flera gånger.
Varför blir det så om du kan utveckla?
Citera
2018-04-29, 07:54
  #1295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Skäms du för alla gånger totalt sett eller redan från första gången? Intressant att skämmas över något för att sedan göra det igen flera gånger.
Varför blir det så om du kan utveckla?

Det är först nu som jag känner att jag skäms över det som hände. Varför det blev så kan jag inte riktigt svara på. Jag ville få bekräftelse och jag tänkte att det inte skulle spela så stor roll. Jag inser ju att det inte löste några problem att vara otrogen och det känns fel att fötränga det som varit och låtsas som ingenting.
Citera
2018-05-08, 07:33
  #1296
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frisedeln
Ja, inte lätt att svara på. Mycket har det blivit under årens lopp, men kanske det " värsta " eller " bästa " hur man nu väljer att se på det var väl att jag fotograferade min dotter mer eller mindre naken när hon besökte mig efter 10-års frånvaro i mitt liv ( 10-17 år ) Det var hennes förslag, och hon behövde inte tjata.

PS Fotografierna förstördes kort därefter DS

Blir bra nyfiken på hur hon kom att föreslå det, vad hon ville med det?
Verkar vara en skön dotter...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback