Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-03, 22:44
  #10321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
WT röstar inte alls. Antingen har de dålig koll på när valdagen är, och/eller anser de att "min röst kommer ju inte kunna påverka något ändå". Det krävs ju ändå en, förvisso liten men ändock insats och lite samhällsintresse för att masa sig iväg till valurnan.

Nu talar du om de sista i botten på tunnan. Vanliga WT är sossar.
Citera
2018-10-04, 07:01
  #10322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Nu talar du om de sista i botten på tunnan. Vanliga WT är sossar.

Jag tror att vi har olika definitioner av begreppet WT:

För mig är WT ett obildat, halvt alkoholiserat socialfall utan allmän "koll på tillvaron". Ofta bokstavsdiagnos.

Du verkar kategorisera "vanliga Svenssons" som WT.
Citera
2018-10-04, 08:02
  #10323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Jag tror att vi har olika definitioner av begreppet WT:

För mig är WT ett obildat, halvt alkoholiserat socialfall utan allmän "koll på tillvaron". Ofta bokstavsdiagnos.

Du verkar kategorisera "vanliga Svenssons" som WT.


Själv ogillar jag i grunden WT begreppet eftersom man egentligen borde hysa en viss grundläggande gemenskap med landsmän. Användandet av begreppet är bara ett sätt för den sk. bildade medelklassen att trycka ned de som de kategoriserar som underklass.

Men tråden är rolig i sig.
Citera
2018-10-09, 06:30
  #10324
Medlem
Nu när säsongen börjar närma sig så väcktes frågan: Kan WT äga en snöskyffel?
Citera
2018-10-11, 16:30
  #10325
Medlem
Adelaides avatar
Att kalla sin fru för kärring eller fruntimmer.
Citera
2018-10-11, 17:10
  #10326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Att kalla sin fru för kärring eller fruntimmer.

I sanning.

WT kallar frugan för "kärringen", och står ut med henne år ut och år in.

Adelsmannen kallar frugan för "min högst vördade hustru" med vinglaset höjt inför gästerna runt middagsbordet ute i Djursholm, och sedan tar han undercover-Volvon ut till Vällingby och knullar skiten ur Zara med svanktatueringen.
Citera
2018-10-11, 19:26
  #10327
Medlem
trewqs avatar
Att som sambo eller gift par ha ett gemensamt Facebook-konto som heter något i stil med Kenneth och Lenita Svensson.

Har det något att göra med svartsjuka och att WTn inte kan lita på varandra?
Citera
2018-10-14, 21:02
  #10328
Medlem
Domlingens avatar
Vad svarar en WT-människa på frågan om de vet vad WT innebär?

Om man skulle fråga en WT-människa om den personen vet vad WT innebär, vad skulle den personen då svara? Är WTn medveten om att den är WT?
Citera
2018-10-14, 21:05
  #10329
Medlem
SektenAnderssons avatar
Ja du, vad är WT ? Inget annat än ett ord för att placera folk i fack.
Citera
2018-10-14, 21:08
  #10330
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domlingen
Om man skulle fråga en WT-människa om den personen vet vad WT innebär, vad skulle den personen då svara? Är WTn medveten om att den är WT?
WTn vet inte om att denne är WT, nej. Däremot kan hon kalla andra för WT.. Eftersom hon ej anser sig själva tillhöra denna skara.
Citera
2018-10-14, 21:10
  #10331
Medlem
De flesta skiter nog i vad de är. Det finns dock en osäker del av folket som är så oerhört upphetasade av vilket fack de ligger i och vad andra kan tycka om en. (HINT: Du låter som en).

WT står för fattiga vita människor, såatte, fråga en fattig vit människa så får du väll se vad han svarar .
Citera
2018-10-14, 21:11
  #10332
Medlem
Den som ständigt söker definitioner på nämnda begrepp står troligtvis med halva kuken inne i gemenskapen...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback