Citat:
Ursprungligen postat av vindihavet
Shorts är fula, man ser naken och utsatt ut och jag tål dom inte.
Vad har du på dig när det är varmt?
Jag har full förståelse för att folk välkomnar våren lite för tidigt. Det här vinterhalvåret har som vanligt vart kallt och trist (visserligen lite snö) men framför allt har våren varit kopiöst jävla kall. Visserligen måste det slagits något typ av rekord i soltimmar den senaste månaden (det har seriöst inte vart en mulen dag här på typ tre veckor) men det har fortfarande varit minusgrader på dagtid och blåst som helvete. Solen gör folk glada och nu när det dessutom kan krypa upp i 10-12 grader på bra platser är det ju klart som fan att folk tar vara på det efter den här vintern och våren. Själv fryser jag lite för mycket för att springa runt i annat än vinterjackan (förutom på de varmaste dagarna) men jag njuter obeskrivligt av att kunna promenera i solskenet och känna värme utomhus om man sätter sig på en bra plats.
Jag uppmuntrar för övrigt TS använding av termen white trash. Om alla använde den som honom skulle den vara applicerbar på precis alla i hela landet och då är det ju oundvikligt att folk slutar använda den jävla skittermen och kastar den på tippen för gott.