Citat:
Ursprungligen postat av Toxe
Jaha. Jag som trodde att WT handlade om låginkomst, cigaretterökning, foppatofflor och vargkläder. Man får alltså inte bära solglasögon eller äta glass såhär på vårkanten heller? Jävla idéer.
Det är ju förfan typ 1 plusgrad ute. Den här hetsen att kasta sig in i sommaren i förtid skulle jag väl säga är typiskt svensk. Jag kom precis hem från utlandet så om jag jämför med där så skulle jag säga att desperationen är mer påtaglig här hos vissa människor. Om jag jämför med andra länder som jag har besökt på våren skulle jag väl säga att det är ungefär samma sak. Folk klär sig efter den årstid det är. NU är det tidig vår, alltså vårjacka och typ tjocktröja som är läge. Om nån månad så är det antagligen sommar och läge att ha på sig t-shirt och shorts eller vafan man nu vill ha på sig.
Diskussionsforumet är väl till för att man ska få uttrycka åsikter om olika livsstilar och det är väl ganska bestämt WT att inte klä sig efter årstid. Känns inte som att du har grepp om begreppet WT ärligt talat som är såpass smalt generaliserande och inte fattar att det finns andra faktorer hos folk som kan betraktas som WT än de som du nämnt.