2013-04-05, 08:44
Medlem
Snides avatar
Hur mår du? Varför stör du dig på vad andra har på sig och gör? Det är en smakfråga och har inget att göra med om man är wt eller inte.

Vad spelar det för roll om det är -13 grader på natten, om det ändå är +12 på dagen? Jag förstår varför folk blir så upphetsade. Vinterhalvåret i Sverige är rent ut sagt förfärligt. Så länge man inte går runt och fryser ser jag inga problem i det hela.
Citera
2013-04-05, 08:48
Medlem
Navyblazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snide
Hur mår du? Varför stör du dig på vad andra har på sig och gör? Det är en smakfråga och har inget att göra med om man är wt eller inte.

Vad spelar det för roll om det är -13 grader på natten, om det ändå är +12 på dagen? Jag förstår varför folk blir så upphetsade. Vinterhalvåret i Sverige är rent ut sagt förfärligt. Så länge man inte går runt och fryser ser jag inga problem i det hela.

Hur jag mår? Jag mår utomordentligt. Snarare är det märkligt att det inte går att balansera och värdera 365 dagar utan några som helst riktlinjer i vad som är sunt och osunt.

Att jag "stör" mig är mer att jag har en åsikt och reflekterar över någonting som påverkar mig. Har man problem med det är det bara att ignorera tråden och inte svara.
Senast redigerad av Navyblazer 2013-04-05 kl. 08:52.
Citera
2013-04-05, 09:53
Medlem
Så att folk blir glada över att våren äntligen är på intåg är numera WT? Vi har ju inte direkt överflöd av soltimmar här i Sverige så det är väl ingen konstigt att man vill ta tillvara på de som finns.
Citera
2013-04-05, 10:01
Medlem
NostradamusJRs avatar
Jag tackar gudarna för WT för vad vore en sommar utan dem? Dock så har jag inte hunnit med konceptet av WT här i stockholm, där jag kommer ifrån är det tribalhoodies och tröjor med vargmotiv samt relativt alkoholiserad.

Undrar ifall jag kommer falla under denna kategori till sommaren, jag är bara en vanlig lirare med just shorts och t-shirt det är ju det slappaste som finns
Citera
2013-04-05, 10:33
Medlem
Jaha. Jag som trodde att WT handlade om låginkomst, cigaretterökning, foppatofflor och vargkläder. Man får alltså inte bära solglasögon eller äta glass såhär på vårkanten heller? Jävla idéer.
Citera
2013-04-05, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toxe
Jaha. Jag som trodde att WT handlade om låginkomst, cigaretterökning, foppatofflor och vargkläder. Man får alltså inte bära solglasögon eller äta glass såhär på vårkanten heller? Jävla idéer.

Tror nog TS är bitter över att han sitter själv på pojkrummet och ingen vill bjuda med honom ut på en glass i vårsolen.
Citera
2013-04-05, 10:50
Medlem
MUFCFelixs avatar
Citat:

Det är ju förfan typ 1 plusgrad ute. Den här hetsen att kasta sig in i sommaren i förtid skulle jag väl säga är typiskt svensk. Jag kom precis hem från utlandet så om jag jämför med där så skulle jag säga att desperationen är mer påtaglig här hos vissa människor. Om jag jämför med andra länder som jag har besökt på våren skulle jag väl säga att det är ungefär samma sak. Folk klär sig efter den årstid det är. NU är det tidig vår, alltså vårjacka och typ tjocktröja som är läge. Om nån månad så är det antagligen sommar och läge att ha på sig t-shirt och shorts eller vafan man nu vill ha på sig.

Diskussionsforumet är väl till för att man ska få uttrycka åsikter om olika livsstilar och det är väl ganska bestämt WT att inte klä sig efter årstid. Känns inte som att du har grepp om begreppet WT ärligt talat som är såpass smalt generaliserande och inte fattar att det finns andra faktorer hos folk som kan betraktas som WT än de som du nämnt.
Citera
2013-04-05, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MUFCFelix
Det är ju förfan typ 1 plusgrad ute. Den här hetsen att kasta sig in i sommaren i förtid skulle jag väl säga är typiskt svensk. Jag kom precis hem från utlandet så om jag jämför med där så skulle jag säga att desperationen är mer påtaglig här hos vissa människor. Om jag jämför med andra länder som jag har besökt på våren skulle jag väl säga att det är ungefär samma sak. Folk klär sig efter den årstid det är. NU är det tidig vår, alltså vårjacka och typ tjocktröja som är läge. Om nån månad så är det antagligen sommar och läge att ha på sig t-shirt och shorts eller vafan man nu vill ha på sig.

Diskussionsforumet är väl till för att man ska få uttrycka åsikter om olika livsstilar och det är väl ganska bestämt WT att inte klä sig efter årstid. Känns inte som att du har grepp om begreppet WT ärligt talat som är såpass smalt generaliserande och inte fattar att det finns andra faktorer hos folk som kan betraktas som WT än de som du nämnt.
Såna som du och trådskaparen tar ju whitetrash till en helt ny nivå.
Citera
2013-04-05, 11:06
Medlem
Navyblazers avatar
Citat:
Såna som du och trådskaparen tar ju whitetrash till en helt ny nivå.

Ja, visst gör vi.
Citera
2013-04-05, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MUFCFelix

Vi är vikingar. 1 plusgrad är ju rena badvärmen.
Men mer seriöst så går ju graderna lätt upp till 15+ om man sitter i lä mot en solvärmd vägg. Då kan man gott ta sig en glass i t-shirt utan att någon idiot ska komma med några förbannade klädkoder och verka viktig.
Citera
2013-04-05, 11:07
Medlem
Navyblazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moggee
Tror nog TS är bitter över att han sitter själv på pojkrummet och ingen vill bjuda med honom ut på en glass i vårsolen.

Ja, ensam på mitt pojkrum med inga vänner och ingen självdistans.
Citera
2013-04-05, 11:11
Medlem
Navyblazers avatar
Jag blir inte lika upprymd som många andra här inner verkar bli över plusgrader och uteserveringar. Eftersom majoriteten här inne ser mina infallsvinklar som WT eftersom jag betraktar och värderar på ett annorlunda sätt, då får jag önska er alla en trevlig vår.

Känns trist att ni sitter inne en fin dag som denna.

Seså, ut i solen med er och skäms inte för er bara för att en liten vinterbakterie som jag har trampat på era tår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in