2007-02-09, 10:04
Medlem
stigmas avatar
För några år sedan hade jag en diskussion med en snubbe iklädd en tröja med motivet Karl XII och så en torshammare i bakgrunden.
Han var ett riktigt WT .. behöver jag säga det.
Jag sa att jag inte fick ihop kombinationen riktigt då jag menade på att Karl XII inte hade nåt med asatron att göra.

Ähhh, sa han, Karl XII var den största asatroenden av dom alla !! Inte fan tror du han tillbad Jesus när han stod på slagfältet och skulle kriga mot blattarna!! Han tillbad ju Tor såklart!!

Detta är ett exempel på WT-tänkande.
Citera
2007-02-09, 11:51
Medlem
Tittade precis på serien Trailerpark Boys oj oj oj säger jag bara
Citera
2007-02-09, 12:19
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Att sitta och ringa in på olika ordlekar på tv och inte fatta att man är den som blir lurad är väl också WT varning eller?
Citera
2007-02-09, 12:29
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Men hur utövar WT idrott då? Finns det speciella WT-idrotter, eller blir allt bara vad man gör det till?

Folkräjs är väl den ultimata WT-sporten. Och Wrestling....
Citera
2007-02-09, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Men hur utövar WT idrott då? Finns det speciella WT-idrotter, eller blir allt bara vad man gör det till?

WT utövar inte idrott, av den enkla anledningen att en av hörnstenarna i WT mentaliteten är inställningen att det helt enkelt är jävligt obehagligt att anstränga sig. Dessutom är det bögigt att kramas när man gjort mål.
Citera
2007-02-09, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_Haller
Har exempelvis en WT-familj råd att införhandla en soffgrupp för 24 000?

Om du ställer den frågan direkt till någon som är WT som kommer vederbörande med mycket stor sannolikhet att svara:

Jag TAR MIG RÅD.

Vilket i praktiken betyder "nej, det har jag inte men det skiter jag i."

Jag tycker inte annonsen känns speciellt WT. Det är alldeles för välstädat, sakerna är i alldeles för gott skick samt att även om det är extremt smaklöst, så ser det ändå ut som om det har funnits någon slags tanke bakom det hela.
Citera
2007-02-09, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
För några år sedan hade jag en diskussion med en snubbe iklädd en tröja med motivet Karl XII och så en torshammare i bakgrunden.
Han var ett riktigt WT .. behöver jag säga det.
Jag sa att jag inte fick ihop kombinationen riktigt då jag menade på att Karl XII inte hade nåt med asatron att göra.

Ähhh, sa han, Karl XII var den största asatroenden av dom alla !! Inte fan tror du han tillbad Jesus när han stod på slagfältet och skulle kriga mot blattarna!! Han tillbad ju Tor såklart!!

Detta är ett exempel på WT-tänkande.

Du är lika korkad som vandligt
Citera
2007-02-09, 14:31
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modersvea76

Som vandligt ja.

Ska du inte in och fredagsshoppa lite :
http://www.noshame.se
Citera
2007-02-09, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modersvea76

Har vi fått storfrämmande i tråden?
Citera
2007-02-09, 14:43
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Different
Har vi fått storfrämmande i tråden?

Japp, av ett äkta WT som tycker ( i husdjurstråden) att en varg (eller ska jag kanske skriva varrj så att alla förstår) är den bästa vakthunden.

Kolla bara killens avatar ...

jaa har en jäte farli sjäfer!! pasa er !!
Citera
2007-02-09, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roland Jansson
I övrigt vill jag dementera att äkta WT bantar, det är inget man öht reflekterar över.

En WT-man skulle mycket riktigt aldrig få för sig att banta. Hans totala avsaknad av självdistans gör att han bär sin T-shirt med texten "riktiga män väger över 100kg" med stolthet. Att 60 av dom 100 kilona är fett, är inget han reflekterar över.

Just T-shirts med tokroliga texter är något som är extremt intimt förknippat med just landsorts-WT. Texterna skall helst vara på temat övervikt, sex, eller alkohol. Olika mer eller mindre illa dolda rasistiska budskap funkar också. Kan man dessutom kombinera dom olika kategorierna så blir det ju extra roligt tycker WT.

Exempel: "Detta är ingen öltunna, det är en bränsletank till en sexmaskin."

Här får man alltså med samtliga tre kategorier och lyckan är total. En sådan tröja kan med fördel bäras vid högtidliga tillfällen, exempelvis sin 10-åriga dotters skolavslutning.

Kvinnliga ensamstående WT i storstadsområden kan dock i sällsynta fall försöka sig på diverse bantningskurer. Detta i hopp om större framgång när dom skall gå på Grand Garbo i Sundbyberg varje fredag och lördag efter barnbidragsutbetalning och leta efter en ny farsa till lille Liam.
Citera
2007-02-09, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Japp,

Som jag trodde, då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto