Citat:
Ursprungligen postat av Mahm
Anser ni att alla tatueringar förtjänar en WT-stämpel eller bara dem typiska tribalerna, spindelnät etc?
Jag menar då t.ex kinesiska, japanska, hindu, abraskta tatueringar alltså tatuteringar vi knappt ser här i vår del av värld.
Tatueringar i sig kan ses som en del av ingredienserna till soppan vi kallar WT, däremot är det
trashigt att ha stora fula synliga tatueringar. Således behöver inte en tatuering signalera att man är wt. Blandar du däremot i fler ingredienser i soppan tillsammans med tatueringarna så blir det genast intressantare.
Vissa tatueringar är dock undantaget, folk som amatörtatuerar sig själva eller av/för vänner, har halstatueringar, har tatueringar på händerna mm, är skräpmänniskor rakt av och saknar stil, klass och bildning.
Citat:
Ursprungligen postat av capoloco
Skulle knappast se tatueringar som WT, just för att det är tatueringar.
För att nämna några av de saker jag anser vara bland det mest WT-iga som finns:
-Flera olika sorters bestick/glas som trängs i hyllan/besticklådan i köket.
-Muggar med "humoristisk" text. Detta innefattar även ölglas med texter som "Pappas bästa vän" eller liknande, vilket kan ses som en rolig gåva men visar bara på ett osunt och stolt förhållande till nedpissade sängkläder och konstant alkohol-andedräkt.
-Att ha slöa matlagningsknivar. Även att dessa diskas i diskmaskin.
Inte hört någon som nämnt dessa saker som WT, kanske med 'muggtryck' men inte resten.
Nä du, det är knappast WT att ha olika sorters glas, bestick och slöa knivar... Däremot kan man gott säga att glas/muggar etc av typen "snapsglas med trycket hembränt på", är trashigt. Det är faktiskt ruskigt trashigt! Jag ser framför mig att folk som har den sortens glas hemma, bor i små skithålor i Dalsland, Värmland och Dalarna. Dessa bönder åker runt med sina 740:s på lördagarna på torget i bruksorten där man växt upp, lyssnandes till Eddie Meduza och Björn Rosenström med sina polare som snapsar hembränt i just sådana glas. Joel 19, tycker naturligtvis det är jävligt häftigt och rebelliskt att dricka hembränt ett glas där det faktiskt står hembränt på.
Citat:
Ursprungligen postat av Daltonbror
Vad tycker vi om folk som bajsar på fest?
Måste man så måste man, nöden har ingen lag, den gäller även för kungar och presidenter.