2009-12-07, 16:44
Medlem
Youngboyss avatar
Det är inte speciellt WT att gå på trav dock så är det riktigt White trash att snusa ( en halv dosa ettanlös under läppen).
Citera
2009-12-07, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOaiki
Nej, hela Sverige är inte WT. Bara för att alla i din närhet snusar och spelar på trav, så gör inte alla andra det. Tycker det är en ganska bra definition. Tribaltatueringar kan läggas till.

Känner inte så många som lirar på hästar, däremot snusar jag själv men jag anser mig inte vara speciellt WT. Fast nu när jag tänker efter så är jag nog rätt WT iallafall, la precis in en general portion......Nä nu blir det raka vägen till Ullared och köpa en svart porslinspanter att ha i vardagsrumet....NICE!
Citera
2009-12-08, 18:14
Medlem
Gyllenskieggs avatar
Wt:

-lagar glasögonen med tejp

-sen med att återlämna hyrfilmer

-ser på Bingolotto,Idol,Ullared,Dansbandskampen,wrestling, speedway

-använder moonboots på vintern

-blir lurad på Blocket

-begriper inte hur ett flygplan kan flyga.Ännu mindre förstår de hur planet kan landa i kvällsdimman på Mallis.

-luftar cyklar i Rågsved tillsammans med tuffa Roine i jeansjacka

-köar 10 minuter på Konsum för att köpa ett tuggummi för 50 öre

-tankar för bara 20 kr åt gången

-stinker rök,svett

-tar med egen mat på Finlandskryssningen med C-hytt utan fönster

-drömde om fallskärmsjägarna,blev malaj i Boden eller fick frisedel

-betalar en dosa Ettan med 50-öringar

-chansar ofta med en dagens dubbel,"det kan ju gå in"

-titel i telefonkatalogen: montör eller bostadsrättsinnehavare

Citera
2009-12-08, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyllenskiegg
Wt:

-tar med egen mat på Finlandskryssningen med C-hytt utan fönster
Jag skulle vilja påstå att kryssning i östersjön är ganska mycket WT överhuvudtaget oavsett vad man bor i för hytt.
Citera
2009-12-08, 20:20
Medlem
Citat:
Wt:

-lagar glasögonen med tejp

Fel, en WT köper nya på avbetalning. Att pilla ihop glasögon med tejp kräver tålamod och det är inte ett tvättäkta WT utrustat med.

För övrigt, är inte Donny/Donnie ett väldigt WT:igt namn?
Citera
2009-12-09, 13:02
Medlem
cineramas avatar
WT-folk vägrar äta grönsaker och "konstiga rätter". Äter pasta och liknande rätter med 2 deciliter ketchup på. Dricker alltid läsk till maten.
Även som vuxen. Som barn är det illa nog, men att fortsätta med det som vuxen....

Man förstår då att de aldrig fått testa på mat hemma som barn och inte lär sig nya smaker...
Citera
2009-12-09, 14:30
Medlem
rooobbs avatar
Citat:
Wt:

-begriper inte hur ett flygplan kan flyga.Ännu mindre förstår de hur planet kan landa i kvällsdimman på Mallis.

Njaa, det är nog upp emot 90% av alla på FB som inte förstår hur ett flygplan kan flyga eller hur det kan landa i dimma.
Citera
2009-12-10, 09:56
Medlem
Mimurs avatar
När vi ändå är inne på matvanor; WT tycker äkta Bearnaisesås smakar "konstigt" och det samma gäller äkta lingonsylt. Jag har själv jobbat som kock och har stött på detta fenomen ett flertal gånger. "Blå band's ska det vara".
Citera
2009-12-10, 16:14
Medlem
omigals avatar
Det som ar mest WT ar och kommer alltid vara tribaltatueringar i mina ogon. En gammal Volvo ar bubblare.
Citera
2009-12-10, 22:19
Medlem
SkinnyBitchs avatar
White Trash...

- Går på den årliga marknaden och köper en svart t-shirt med ett tryck föreställande en varg under månskenet

- Mammorna tar gärna efter ungdomars klädstil såsom leggins och spetslinnen

- De som bor i villa har en stor hund och tomten full av skräp såsom ruttna trädgårdsmöbler

- Inomhus har de posters på väggarna, kanske föreställande ngt gubbrockband

- Påstår sig ha ett riktigt nice barskåp när de ställt in några flaskor Jack Daniels och en Norrlands Guld-hatt i en bokhylla från IKEA.
Citera
2009-12-10, 22:48
Medlem
MT-snubbens avatar
Jag gjorde misstaget att åka till ullared för första gången i mitt liv (och sista!) för runt en vecka sen, jag antar att min nyfikenhet tog överhanden.

Herregud säger jag bara, det såg ju ut som att fetma, sunkig T-shirt och mjukisbyxor var dresscoden man var tvungen att följa för att komma in.

Det märktes klart och tydligt att merparten av personerna där verkligen saknade något slags hum om hyfs och allmänt respektfullt beteende, folk knuffades, trängde sig och körde rakt in i mig med kundvagnarna ett antal gånger, fick ett rätt snyggt märke i skinnet på skorna efter en fet WT-kärring rammade mig med kundvagnen.

Jag upplevde hela affären som klaustrofobisk, oorganiserad och allmänt otrevlig. Varför utsätter man sig för allt detta för att spara ett par hundralappar på plastfolie

Det roligaste med det hela var nästan parkeringen, nästan bara saab och volvo av äldre modeller

Jag gröper hellre ur min knäskål med en tesked än åker dit igen!
Citera
2009-12-10, 22:49
Medlem
Synergys avatar
Har ett bra exempel på en kvinnlig WT som går på samma kurs som mig. Hon är en totalblond svensk tjej mellan 25-30 år gammal.

Hennes wt-meriter:

* Rosa Canada Goose
* Klär sig i flickaktiga färger som sitter åt rejält
* Har enorma silikonbröst
* Använder fortfarande string och har en förmåga att blotta hela arslet när hon böjer sig ner
* Har en stor svanktatuering
* Har barn
* Pappan till barnet är självklart inte med i bilden
* Snackar med mer eller mindre okända kurskamrater hur dåligt hennes ex är med barnet
* Ex:et är turk och kriminell
* Kan utan problem dyka upp till kursen i mjukisbyxor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in