Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-03-06, 07:34
  #121
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burntfaceman
White Trash är att ha varg-afficher på väggarna.(Bland annat)

Finns även med tryck på ryggen på en svart jacka.
Tavlor som är tryckta på träskivor, motivet är en gråtande flicka som åker i en fantasivärld
Citera
2006-03-06, 08:32
  #122
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Kom på vem som är the king swedish white trash: Håkan Hemlin: kriminalitet, tatureringar/piercing, droger, jeansjacka, brist på humor,
ytterliggare förslag:
Anna Book, barn vid ung ålder, vikten, klädseln,
Den där trumissen i Lasse Stefanz, smycken, solbränna, blondering, cowboyhatt
Micke Dubois, hans humor är WT
Citera
2006-03-06, 11:58
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Vettigt folk mao

Hur ser du på Cheva-vanen?
Är det mest för wannabes eller är det ännu coolare än en beige 245:a?
En eller två genomrostiga Chevor på tomten tycks vara ett måste ute på landet där mina föräldrar bor.
Frågan är om det är mer eller mindre elite än en Volvo? Chevan är ju oduglig till allt och drar en jävla massa soppa så den borde nästan smälla högre än en 245 som ju faktiskt ofta startar och dessutom kan användas att skjutsa snorisarna till deras farsor och inköp på Lidl osv...
Citera
2006-03-06, 12:15
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Jag har fotograferade min grannes tomt någon gång i somras; ett typexempel på hur det ser ut när ett svensson-white-trash bor i villa:

http://x4.putfile.com/9/24915175362.jpg

Lägg märke till fyra fundamentala detaljer!

*Volvon

*flaggan

*det relativt nyklippta gräset (en av favoritsysselsättningar när han inte ligger på soffan och fanatiskt följer sporten)

*och sist men inte minst pripps-blå parasollen!

Man kan förresten skymta lite av deras uterum också längst ner i den vänstra hörnan, där de sitter och super sig dyngraka ibland...
Men herregud! det där är ju en trettioåring/familjepappa ingen white trash! wt handlar nästan alla sina kläder i ellos och liknande kataloger.
Citera
2006-03-06, 13:06
  #125
Medlem
jonnie83s avatar
Har läst igenom det mesta.. men inte hittat det..
Konstigt att ingen har tagit upp det... Hockyfrillan.
Citera
2006-03-06, 13:34
  #126
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 14th
Hur ser du på Cheva-vanen?
Är det mest för wannabes eller är det ännu coolare än en beige 245:a?
En eller två genomrostiga Chevor på tomten tycks vara ett måste ute på landet där mina föräldrar bor.
Frågan är om det är mer eller mindre elite än en Volvo? Chevan är ju oduglig till allt och drar en jävla massa soppa så den borde nästan smälla högre än en 245 som ju faktiskt ofta startar och dessutom kan användas att skjutsa snorisarna till deras farsor och inköp på Lidl osv...
Nu ska vi inte va sånna, 245 är en av de bästa bilarna som gjorts.

Chevorna är snygga och har fint motorljud, och är väl rätt bekväma. Men i klass med Volvo är de absolut inte. Men de ska inte vara genomrostiga DET är trashigt.
Citera
2006-03-06, 15:18
  #127
Medlem
bingo!s avatar
om man går med solglasögonen på huvudet för att man tycker det ser snyggt ut så är man wt.
Citera
2006-03-06, 15:30
  #128
Medlem
Tmis avatar
Det är jävligt white trash att aktivt och med stort intresse följa skitprogram som Martha Stewart, Oprah, Ricky Lake med mera.

WT-faktorn är ännu högre om man själv medverkar i dem.
Citera
2006-03-06, 15:56
  #129
Medlem
Att ingen kommit att tänka på folkhögskolan.
Vad sägs om att skaffa en riktig utbildning istället?
Citera
2006-03-06, 16:22
  #130
Medlem
Troians avatar
Ett klädmärke som är jävligt white trash är Calvin Klein-kopior.

Folkhögskola tycker jag förresten inte känns så white trash... Det är mer liksom "flum"/hippie. Typ estetprogrammet på gymnasiet.
Citera
2006-03-06, 17:35
  #131
Medlem
marklunds avatar
ett dömma av föregående svar så har jag dejtat ett par tjejer som skulle kunna kallas white trash
Citera
2006-03-06, 18:49
  #132
Medlem
the_demons avatar
Kom på en grej..
När det står en sån där låda..

"Fyndvaror"
Så står det ett gäng kärringar och deras ungar och river runt i den som fan...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback