Citat:
Ursprungligen postat av some.other.dude
Har varit ihop med en liknande tjej. En sån där som inte förstår varför "allt runt henne faller samman", som är sjukt snygg trots att hon går runt i halvtrasiga kläder, som rökt halva sitt liv och som har ett sovrum med krossat glas på golvet och hål taket.
Sammanfattningsvis en sån där som man bara vill hjälpa, men som man inser redan är alltför fucked up för att ens skaffa sig en framtid efter gymnasiet (om denne lever så länge).

Jag tycker faktiskt att en typisk white trash egenskap är att man är bekväm samt okapabel till att lösa problem. Jag har själv vid 25 års ålder straffat ut mig själv från CSN, hamnat hos mina föräldrar och varit arbetslös. Det var jävligt deprimerande, men jag gjorde en handlingsplan för att ta mig ur skiten jag satt i och delar av denna handlingsplan var definitivt inte roliga men nödvändiga.
Du har också upptäckt det, mannen? Grattis! Vi har något gemensamt. Hennes problem blev väl på något sätt våra problem också. Men för att kvala in som riktig white trash så skall hennes problem vara självförvållande.
Som när jag via tjej lyckades fixa ett jobb åt henne på The Phonehouse i Malmö. Glad och go skuttade jag hem och sa: "Nu jävlar.... ta på dig snygga kläder och lyssna" Det hela slutade i bråk och att hon inte ens gick till butiken för att:
-Hon ville inte jobba med en massa bimbon
-Kunde inget om mobiltelefoner och var inte intresserad
-Jobbet passade inte med hennes häst
Vårt förhållande blev aldrig bra efter den här händelsen. Hon fick 3 andra supererbjudanden till som hon totalsumpade.