2009-11-12, 00:06
Medlem
löhks avatar
En bekants bekant tatuerade nyligen in följande stort över ryggen:

"Don't do the crime if you can't do the time"

Ett lysande exempel på WT.
Citera
2009-11-12, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Hon har även denna text på sin sida:

och tycker sedan detta:

Hakade upp mig på det som fan
Du förstår väl att det inte är på riktigt?
Det är rätt uppenbart att det är nån som har gjort sidan för att driva.
Citera
2009-11-12, 11:16
Medlem
upperclassheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semestervikarie
Har nämts förut i denna tråd men många verkar blanda ihop svensson grejor med white trash. Bara för att man är 20 år och har två barn är man inte wt. Däremot om man har barn och är gift med sin kusin eller bror, det är wt. Eller att hälften av tänderna har trillat ur munen för att man har supit för mycket eller är för fattig för att kunna köpa näringsriktig mat. Titta på Jerry Springer, där kryller det av riktiga wt människor.

Har man två barn innan tjugo år fyllda så är man WT, specielt om barnen är typ 4 och 6 år fyllda medans morsan är knappt myndig. Alla former av tonårs graviditeter är WT.
Citera
2009-11-13, 01:41
Medlem
Weldox Juniors avatar
Farsan och jag köpte båt för ett år sedan ungifär, när vi kommer dit ser vi först trädgården (huset ligger mitt inne en mindre stad i blekinge) där det står halvdåliga båtar, nerskruvade och rostiga gamla bilar, och pricken över i:et ett badkar men härligt mögel i.

När vi då ringer på öppnar en fet gubbe i dem berömda guldiga foppatofflorna med tillhörande tingeltang( små dekorationer man sätter i hålet på foppatofflorna), och hans ännu fetare fru i foppatofflor med mer tingeltangel + 5 barn i varierade åldrar 4-10(?), alla bär vita tröjor med obehagligt mycket fläckar av obestämt ursprung.

Alla varningsklockor ringer! Men eftersom vi letat efter en sån här båt som ligger någonstans bland all bråte så länge så bestämmer vi oss för att fortsätta.

Vi kommer ut hittar båten backar ner trailen kastar upp båten och ska dra, så säger gubben om vi inte ska köpa motor till den med, visst tänker vi han lastar i motorn i båten och ska ha 5k för den.

Jag och farsan tittar på varandra och kommer snabbt överräns att vi borde testa den först, säger detta till WT-konungen som tittar djup ner i marken. Han plockar fram en spann med vatten fixar och trixar en +-20min men får inte igång den (inte en skymt av liv).

Ungifär här kommer frun ut med hembakande bullar, kaffe och en tillbringare med ospecifierat starkt innehåll. Vi tar inget, vi ska ju köra hem sedan, men hon verkar inte förstå detta och hon tjatar och tjatar.

Sedan försöker han sälja "tillbehör" till båten tex åror(olika längder i halv mögligt trä) bojar(orginalet var nog orange men dessa är svarta)
Det är då vi bestämmer oss för att fly.

Edit: stavfel & styckeindelning
Citera
2009-11-13, 10:58
Medlem
Eksept1oNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weldox Junior
Farsan och jag köpte båt för ett år sedan ungifär, när vi kommer dit ser vi först trädgården (huset ligger mitt inne en mindre stad i blekinge) där det står halvdåliga båtar, nerskruvade och rostiga gamla bilar, och pricken över i:et ett badkar men härligt mögel i.

När vi då ringer på öppnar en fet gubbe i dem berömda guldiga foppatofflorna med tillhörande tingeltang( små dekorationer man sätter i hålet på foppatofflorna), och hans ännu fetare fru i foppatofflor med mer tingeltangel + 5 barn i varierade åldrar 4-10(?), alla bär vita tröjor med obehagligt mycket fläckar av obestämt ursprung.

Alla varningsklockor ringer! Men eftersom vi letat efter en sån här båt som ligger någonstans bland all bråte så länge så bestämmer vi oss för att fortsätta.

Vi kommer ut hittar båten backar ner trailen kastar upp båten och ska dra, så säger gubben om vi inte ska köpa motor till den med, visst tänker vi han lastar i motorn i båten och ska ha 5k för den.

Jag och farsan tittar på varandra och kommer snabbt överräns att vi borde testa den först, säger detta till WT-konungen som tittar djup ner i marken. Han plockar fram en spann med vatten fixar och trixar en +-20min men får inte igång den (inte en skymt av liv).

Ungifär här kommer frun ut med hembakande bullar, kaffe och en tillbringare med ospecifierat starkt innehåll. Vi tar inget, vi ska ju köra hem sedan, men hon verkar inte förstå detta och hon tjatar och tjatar.

Sedan försöker han sälja "tillbehör" till båten tex åror(olika längder i halv mögligt trä) bojar(orginalet var nog orange men dessa är svarta)
Det är då vi bestämmer oss för att fly.

Edit: stavfel & styckeindelning

Jaha? Vad ville du säga med detta? Med tanke på hur din text ser ut t o m efter stavningsedit verkar du vara en riktig WT-lök själv.
Citera
2009-11-13, 23:50
Medlem
Weldox Juniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eksept1oN
Jaha? Vad ville du säga med detta? Med tanke på hur din text ser ut t o m efter stavningsedit verkar du vara en riktig WT-lök själv.
haha känner du dig träffad eller? Var det hos dig jag köpte båten?
Isåfall kan jag säga att båten tjänar sitt syfte perfekt

Min erfarenhet säger att så fort argumenten tar slut så brukas det hackas på stavning och sånt, och efter en snabb genomläsning så ser jag inget som ser väldigt fel ut, du vet alla orkar inte google-stava

nehe får gå ut i förtälten och öppna en folkis nu
Citera
2009-11-14, 02:51
Medlem
ExclusiveBasss avatar
Kriterier

Jag har varit ihop med en tjej som varit tvättäkta white trash med tillhörande kompisar. Följande egenskaper:

Utseende:
-Väldigt vacker, men kunde inte själv fatta det och var heller inte rädd om sitt utseende utan storrökte och vanvårdade sin hy.
-Kunde gå runt i samma strumpor flera dagar i sträck tills jag slet dem av henne.
-Har favorit mjukis tröja som i det här fallet var jävligt sunkig och luktade apa.
-Kunde sitta på en fest i mjukisbyxor.
-När hon fritt fick välja att klä upp sig till en finare fest, så såg hon ut som en prostituerad.

Beteende:
-Obildad samt vägrade att inse att en utbildning var hennes väg ut ur misären.
-"Orkade" inte söka jobb
-Skröt med mig och att jag hade utbildning inför sina kompisar som inte ens fattade vad min utbildning gick ut på.
-Förväntade sig att jag skulle betala, fixa och stå för allt.
-Kunde inte respektera ordning och reda. Inte helt sällan hittade man en ost samt smörgås direkt på soffbordet vilket drev mig till vansinne.
-Kunde bli våldsam vid konflikter och gick på med våld fastän hon fysiskt sett var mycket svagare.
-Hade benägenhet att ställa till med bråk ute genom att provocera andra (oftast snygga) tjejer.
-Kunde helt utan anledning börja snacka skit om andra tjejer som var välvårdade med egen ekonomi (som hon kallade överklass vilka nödvändigtvis inte var det), även om dessa tjejer bjudit hem henne och varit väldigt vänliga mot henne.

Övriga egenskaper:
-Hade en mamma som hela tiden ville låna småsummor av mig som hon inte kom ihåg att återbetala.
-Hennes mamma kallade min bil för "lyxbil" (Volvo S70 -98) som råkar vara städad invändigt och lukta gott utan wunderbaum.
-Hade en syrra som var nazist
-ALLA hennes kompisar var fula och feta. Hon råkade begåvas med naturligt vackra drag.
Citera
2009-11-14, 09:18
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoreline
hittade en Liam när jag läste metro imorse =)
har kass kamera så är dålig kvalle
http://img30.imageshack.us/img30/2047/bild0061g.jpg

Han hittade den säkert i pappas garage.
Citera
2009-11-14, 15:37
Medlem
OggeOJs avatar
Jag förstår verkligen inte namnet Liam. Det är allt annat än fint.
Citera
2009-11-14, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExclusiveBass
Jag har varit ihop med en tjej som varit tvättäkta white trash med tillhörande kompisar. Följande egenskaper:

Utseende:
-Väldigt vacker, men kunde inte själv fatta det och var heller inte rädd om sitt utseende utan storrökte och vanvårdade sin hy.
-Kunde gå runt i samma strumpor flera dagar i sträck tills jag slet dem av henne.
-Har favorit mjukis tröja som i det här fallet var jävligt sunkig och luktade apa.
-Kunde sitta på en fest i mjukisbyxor.
-När hon fritt fick välja att klä upp sig till en finare fest, så såg hon ut som en prostituerad.

Beteende:
-Obildad samt vägrade att inse att en utbildning var hennes väg ut ur misären.
-"Orkade" inte söka jobb
-Skröt med mig och att jag hade utbildning inför sina kompisar som inte ens fattade vad min utbildning gick ut på.
-Förväntade sig att jag skulle betala, fixa och stå för allt.
-Kunde inte respektera ordning och reda. Inte helt sällan hittade man en ost samt smörgås direkt på soffbordet vilket drev mig till vansinne.
-Kunde bli våldsam vid konflikter och gick på med våld fastän hon fysiskt sett var mycket svagare.
-Hade benägenhet att ställa till med bråk ute genom att provocera andra (oftast snygga) tjejer.
-Kunde helt utan anledning börja snacka skit om andra tjejer som var välvårdade med egen ekonomi (som hon kallade överklass vilka nödvändigtvis inte var det), även om dessa tjejer bjudit hem henne och varit väldigt vänliga mot henne.

Övriga egenskaper:
-Hade en mamma som hela tiden ville låna småsummor av mig som hon inte kom ihåg att återbetala.
-Hennes mamma kallade min bil för "lyxbil" (Volvo S70 -98) som råkar vara städad invändigt och lukta gott utan wunderbaum.
-Hade en syrra som var nazist
-ALLA hennes kompisar var fula och feta. Hon råkade begåvas med naturligt vackra drag.
Har varit ihop med en liknande tjej. En sån där som inte förstår varför "allt runt henne faller samman", som är sjukt snygg trots att hon går runt i halvtrasiga kläder, som rökt halva sitt liv och som har ett sovrum med krossat glas på golvet och hål taket.

Sammanfattningsvis en sån där som man bara vill hjälpa, men som man inser redan är alltför fucked up för att ens skaffa sig en framtid efter gymnasiet (om denne lever så länge).
Citera
2009-11-14, 23:37
Medlem
ExclusiveBasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av some.other.dude
Har varit ihop med en liknande tjej. En sån där som inte förstår varför "allt runt henne faller samman", som är sjukt snygg trots att hon går runt i halvtrasiga kläder, som rökt halva sitt liv och som har ett sovrum med krossat glas på golvet och hål taket.

Sammanfattningsvis en sån där som man bara vill hjälpa, men som man inser redan är alltför fucked up för att ens skaffa sig en framtid efter gymnasiet (om denne lever så länge).

Jag tycker faktiskt att en typisk white trash egenskap är att man är bekväm samt okapabel till att lösa problem. Jag har själv vid 25 års ålder straffat ut mig själv från CSN, hamnat hos mina föräldrar och varit arbetslös. Det var jävligt deprimerande, men jag gjorde en handlingsplan för att ta mig ur skiten jag satt i och delar av denna handlingsplan var definitivt inte roliga men nödvändiga.

Du har också upptäckt det, mannen? Grattis! Vi har något gemensamt. Hennes problem blev väl på något sätt våra problem också. Men för att kvala in som riktig white trash så skall hennes problem vara självförvållande.
Som när jag via tjej lyckades fixa ett jobb åt henne på The Phonehouse i Malmö. Glad och go skuttade jag hem och sa: "Nu jävlar.... ta på dig snygga kläder och lyssna" Det hela slutade i bråk och att hon inte ens gick till butiken för att:
-Hon ville inte jobba med en massa bimbon
-Kunde inget om mobiltelefoner och var inte intresserad
-Jobbet passade inte med hennes häst

Vårt förhållande blev aldrig bra efter den här händelsen. Hon fick 3 andra supererbjudanden till som hon totalsumpade.
Citera
2009-11-15, 18:38
Medlem
Bobbo.s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=ixnhfysEEDg

WT-sysselsättning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem