Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Ni är bara avundsjuka, jag tyckte mamman var fin tillsammans med sin dotter!
EDIT: Ni måste ha klart för er att arabisktklingande namn är senaste modet bland vissa här uppe. Lite WT kanske, och rätt låg status, mamman är lite naiv som döper henne till detta och tycker hon borde byta namn på dottern. Men den unga mamman får trots det mitt stöd.
EDIT2: Hon är väl inte WT för att dottern heter Jamila?? WT är en utslagen människa tycker jag.
Haha, ja, jag är sjukt avundsjuk på att jag inte födde barn när jag var tretton!
Tänk ett steg längre, här har vi ett typiskt exempel på
holism: när helheten är större än summan av delarna.
Det är inte jätte-WT att föda barn, det kan vara ett medvetet val och planerat (fast kanske inte vid 13...). Det är inte jätte-WT att bli ihop med en invandrare, kärleken är ju trots allt blind. Det är inte jätte-WT att göra slut med herr Pizzabagare, och stå kvar som ensamstående förälder. Att komma ifrån en familj med WT-tendenser gör inte personen själv WT, som så. Men lägger du ihop alla dessa, då har du en helhet som tamefan är WT.
Så resonerar jag, visserligen har det ju gång på gång visat sig att vad som är WT är en jävligt individuell fråga, men att påstå att jag skulle vara avundsjuk? Yeah, right...