2008-12-27, 03:54
Medlem
Tatueringar har dom, det säger iallafall min mormor "-Det bara är sjömän och prostituerade som har tatueringar".
Jag är benägen att hålla med hennen.
Citera
2008-12-27, 16:23
Medlem
Snilleblixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddie
pga för tidigt festande, solariesolande och rökning ser de gräsliga ut redan i 30-års-åldern... haha! vad elak ja e! älskar det här fenomenet....

Dom skriver ofta även "e" istället för är och "ja" istället för jag.
Dålig självinsikt är ett genomgående tema i den här tråden ser jag.
Citera
2008-12-27, 17:51
Medlem
Wt:n har ofta avatarer av tatuerade sångare och gnäller på folk för minsta lilla stavfel för att visa att de är bättre än andra. Att gnälla är nämligen det enda de är bra på.
Citera
2008-12-27, 18:47
Medlem
Jag hade idag det tveksamma nöjet att besöka en lågprisaffär (typ Rusta), när jag äntligen lämnade affären stod 3-4 personer i grupp utanför och rökte.

Den första jag lade märke till var en knubbig skapelse med en skärmmössa med texten "racing" utmanande skriven över flera paneler och även skärmen. Detta var inte ett H&M plagg med avsikt att ge ett tufft intryck utan det handlade om en regelrätt reklamkeps för en extra fin tändstiftstillverkare eller motorolja.

Den andra rökaren jag noterade var kvinna, i ansiktet inte långt från en gris. Trots detta hade hon lyckats lura till sig en lekkamrat, hon var nämligen gravid! Detta chockade mig så till den milda grad att jag inte noterade de övriga rökarnas utseende.

Kan för övrigt meddela att detta etablisemang hade varan jag sökte, dock någon form av måndagsexemplar - alla var lika taffligt monterade, men jag antar att det inte gör något sålänge man har en keps med sitt favorittändstift.
Citera
2008-12-29, 23:10
Medlem
Jag har "upptäckt" Eddie Meduza. Det är nästan WT.
Citera
2008-12-30, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Jag har "upptäckt" Eddie Meduza. Det är nästan WT.

Haha.. Allt som har med Eddie Meduza att göra är fan "beyond WT".
Då har man lämnat foppatofflor, drömfångare, indianfjädrar och Jack Vegasmaskiner lååångt bakom sig.
Citera
2008-12-30, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en vit man
Haha.. Allt som har med Eddie Meduza att göra är fan "beyond WT".
Då har man lämnat foppatofflor, drömfångare, indianfjädrar och Jack Vegasmaskiner lååångt bakom sig.

Haha Jag ligger steget före och hoppade över foppatofflor, drömfångare, indianer och rökiga förortskrogar
Citera
2008-12-31, 05:47
Medlem
5starGs avatar
hur kommer WT-nyårsafton spenderas tror ni? (bortsett från extrem fylla, slagsmål och att morbror arne spränger bort pekfingret)
Citera
2008-12-31, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5starG
hur kommer WT-nyårsafton spenderas tror ni? (bortsett från extrem fylla, slagsmål och att morbror arne spränger bort pekfingret)

Jag tror närmare bestämt att grillen åker fram! Farsan står och gnetar och försöker få glöd fram till klockan 21.00 tills [insert valfritt y-namn] kommer och kör upp en smällare i grillbaljan. Det börjar brinna och farsan tackar sin lyckliga stjärna att han fick så "påhittiga" söner. Mustachen brinner upp men vad gör väl det. Sju stycken flintastekar av fabrikatet Elhecha (kostade endast 10 spänn styck av samme gubbe som sålde smuggelspriten!) slängs direkt från frysen ner i grillen. Alla skrattar men mor i huset skriker så grannarna tvingas ringa Polisen (för andra gången under denna kväll). Lite Brauchenfeller rödvin åker i (nu blirre fin marrinering här gosse ! ! !) och lagom till tolvslaget sitter familjen samlad och njuter av kremerad flintastek, tzatsiki spetsad med Gula Blend, svart klyftpotatis och sprit. Fyrverkerierna dånar av deras andra (medelklass)granne [insert valfritt dubbelnamn] köpt ett halvkilo dynamit och två kabbar nitroglycerin för att spränga sitt hus så han kan få utlopp för sin ilska efter 40 års underkastelse från sin kvinna. Familjen gråter utanför och far, han far in i huset...

WT-pappan njuter och filosoferar med obestämd mängd flintastek i munnen... -jaa vi harr de rett braa!!!

OBS! Detta är ren fantasi och saknar naturligtvis total grund i någon som helst verklighet.
Citera
2008-12-31, 15:38
Medlem
k0nungs avatar
Citat:

Självklart firar de själv då de inte har några vänner som vill befatta sig med dem.
Pappa Conny har köpt upp hela månadslönen(bidraget) på fyrverkerier hos den lokala matbutiken för att kunna ägna sig åt årets största nöje, nämligen avfyrandet av raketer. Kvällens klädsen består av urtvättade jeans(notera att han tagit jeans istället för mjukisbyxor), en röd-svart-rutig skjorta och skinnväst.
Gravt överviktiga ungen Kevin har även köpt ett stort antal raketer. "Bra, så har ungen något att göra" enligt pappa Conny.
Mamma "Gittan" har införskaffat en stora mängder billig sprit som hon och Conny delar på. Klädseln för kvällen består endast av en urtvättad lila träningsoverall med vita inslag. En hel limpa gula blend har köpts för att förgylla kvällen.

Kvällen inleds vid 20-tiden med att Gittan tar fram nyårsmaten bestående av stekt varmkorv från Eldorado med potatismos. Conny har redan blivit rejält dragen och börjat bli lite småpilsk och aggressiv, vilket gör att han börjat tafsa under Gittans kjol. Detta gillar inte Gittan och ger honom en rejäl smäll. Detta leder till ett rejält gräl vilket resulterar i att polisen kallas till platsen av störda grannar, och avslutas med att Gittan sitter blödande och bölar.

När således middagen är avslutad börjar Conny med det traditionella raketavfyrandet. På grund av att han glömt göra ramper till raketerna kombinerat med hans höga berusningsgrad skjuter han raketerna direkt från händerna vilket resulterar att han skjuter in ett stort antal raketer till grannen vilket gör att hela grannskapet får ta skydd inomhus. Till slut lyckas Conny med att få en raket i ögat. Ambulansen kommer och hämtar Conny och lugnet återvänder åter till området.

Kvällen avslutas med att Gittan somnar ute på en stol och Kevin har sedan länge försvunnit iväg, med sin gravida 15åriga flickvän, till kvarterets alkis för att festa till det.
Citera
2008-12-31, 16:26
Medlem
Citat:

WT-familjen firar själva. Pappa Conny uppklädd i jeans, vit t-shirt och skinnväst. Frugan har klätt sin solariebrända kropp med en kjol så att man ser hennes tjocka vader och en topp som är liiiite för trång så att det hänger ut lite höfter över kjolkanterna. Äldsta sonen Kevin kör munktröja från No Fear och en keps, "Absolut Norrland". Dottern Melizza har fina mjuksbyxor som det står "sexy" över hennes feta röv på. Yngsta sonen Liam är det ingen som bryr sig om hur fan han ser ut. Överviktig är han dock.

Maten är lövbiff med pommes frites och bearniesås, det är ju ändå fest! Tre stycken 2-liters coca-cola står på bordet, liksom ett flak Carlsberg Black, nyinköpt av Connys goda vän Bullen som varit på ölresa till Tyskland.

Vid 21-tiden är middagen slut och då ska först Liams nya dvd han fick i julklapp testas. Egentligen är det dvd nummer två då den första gick sönder efter bara tre dagar "Vilken man kunde ge sig faaaaan på, så fort det är rea är det dålia gräjer". Det nedsatta priset på dvdd:en fårn Rusta gick helt enkelt inte att lita på.

Raketer finns det, stora vräkiga grejer som ska få grannarna avundsjuka varav "Penisförlängning 2008" för 650 kronor är den största. Pappan smäller av dom för att han tycker det är så kul, han har verkligen ungdomssinnet kvar. Men innan dess så har jag Connys kompisar Börje, Runken, Stoffe och Bullen kommit över med familjer och dom skålar efter raketerna i öl och lådvin! Kevin har då tagit familjens Volvo 240 som är fylld med dekaler och sydstatsflaggor och hämtat sin flickvän Sandra, de ska vidare och kröka på en parkeringsplats med en massa "raggers" och lyssna på Ultima Thule.

Dottern Melizza ser på tv och vill inte bli störd. Kvällen slutar med att Connys vänner Bullen och Stoffe börjar tjaffsa om något oförrätt (kanske vilka däck som passar en amräikanare bäst?) och dessa rödnäsade gubbar börjar nästan slåss. Som tur är går frugorna emellan.

Året börjar sedan med en rejäl bakfylla för Conny och barnen får gårdagens rester medans mamman tar ett par Menthol på balkongen.
Citera
2008-12-31, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Puska
Saker jag förknippar med WT:
  • Tatueringar
  • Rökning och snusning (även fast jag snusar själv)
  • Alkoholism och droger (även fast jag röker cannabis själv, menar typ tjack, heroin, crack osv.)
  • Piercings (örhängen räknas inte, och navelpiercing kan vara sexigt på tjejer)
  • Industrijobb
  • Dreadlocks/rastaflätor
  • Punk/metal/goth/"alternativ stil"-kläder
  • Skilsmässor
  • Abort
  • Motorfixering
  • Slamperi
  • Vänsteråsikter (typ AFA)
  • Bondrasistiska åsikter (typ Conny med Sverigetröja som åker Epa)

And the list goes on..

Måste tillägga att tatueringar inte har så mycket med white trash att göra. Jag har själv en, en liten tribal t.o.m. De flesta tjejer jag har träffat gillar det, utan att dom för den skull vill ha en trashkille utan stil.

Däremot har jag aldrig skinnväst, skägg (utom trimmat/stubb), skogshuggarjacka, Sverigetröjor (utom i sportevenemang), jag är inte så intresserad av motorer heller.

Jag snusar inte heller. Så vi kanske får lika många wt-poäng trots allt?
Jag: tatuering. Du: snus och cannabis.

Av din lista att dömma så är de flesta ovanför Dalälven White Trash. En av anledningarna att norrlänningar, liksom finnar, kallar stockholmare för bögar är för att enligt white trash och lantisar är fjollor killar som dessa
http://images.starlounge.com/msnse/r...f585276f97.jpg

Medan deras syn på manlighet är detta
http://skillingmark.se/forening/jakt07/alg3.jpg

Italienare och kroater som dansar och vickar på stjärtarna får också starka bögpoäng av Epa-Conny.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in