2006-03-05, 02:56

Det mesta har redan sagts men....
På sommaren:
*Skorts, keps och ring i örat
*Grillfester på altanen, mycket sprit inkluderat´
*dyngfull en midsommar på en husvagnscamping
*När det är för tidigt på dagen för att supa så tillhör gräsklippning favoritsysselsättningen, visserligen är det väl nödvändigt men för white trashen verkar det vara ett tvångsmässigt betéende.
* Utflykt till stranden
Allmänt:
* Kamphund! Schäfer och rottweiler går dock också bra.. (det värsta jag hört talas om är nån i min by som promenerade upp till pressbyrån för att köpa cigaretter, samtidigt som hon rastade sin minigris)
*Hårdrockslångt hår trots tunnhårighet. Rakad skalle är också ett tecken på att det är ett white trash vi har att göra med.
*T-shirts med något större tryck eller text. Gärna en bandtröja med något kommersiellt och extremt överskattat hårdrocksband eller "rolig" text i stil med "Jag e bra på att knulla o fort går de!"
* De lite äldre white trashen har naturligtvis kvar de blommiga tapeterna från 70-talet när huset byggdes - såklart alldeles illgula pga år av inomhusrökning.
*Vattensäng(?)
*Storhandel varje lördag på Ica maxi.
*Engång om året blir det vallfärd till white trashens mecka - Ullared!
*När det är fest dras såklart Tomas ledin skivorna fram som de överviktiga 40 + käringarna skakar röv till, Tomas ledin eller Bryan adams. När det kommer till den yngre generationen så är det antingen någon form av techno som gäller eller framförallt metal! Metallica är favoriten.
*Tatueringar, piercingar
*Intresse för bilar och motorer
* Sportintresse. Att kolla på och disskutera fotboll (inte utöva), helst i kombination av öl och kebab. Fotboll är white trashens absolut största intresse. Jag tror knappt det går att vara (manlig) white trash utan ett fanatiskt fotbollsintresse.
*Hänga på alla jävla trender och flugor, poker är ett bra exempel. Plasma-tv ett annat.
*Det finns många olika grenar inom white trash, allt från kriminella Bikers, "patrioter", finlandssvenskar och hårdrockare till relativt beskedliga bira-svennar med barnfamiljer.
Lovar att komma med fler exempel när jag känner för det