2008-05-16, 21:16
Medlem
Coq Rouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jag antar att jag är en vanlig Svensson då??

Men jag tycker faktiskt det är lite WT att följa trender till 100.

( Jag använder nästan alltid pvc byxor när jag åker till landet o hälsar på päronen Och när jag köper tidningen på söndag. Men jag skule aldrig gå klädd så på stan )

Då är man som sagt inte WT!! Då är man modebög det vet alla som är uppväxta på mindre orter med en samling bönner som dricker hembränt på det lokala torget
Citera
2008-05-16, 21:18
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coq Rouge
Då är man som sagt inte WT!! Då är man modebög det vet alla som är uppväxta på mindre orter med en samling bönner som dricker hembränt på det lokala torget

Jag kommer inte från sthlm eller gbg, men så inavlat är det inte där jag bor. Men kankse lite efter om man nu ska följa trender 100
Citera
2008-05-16, 21:38
Medlem
Coq Rouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jag kommer inte från sthlm eller gbg, men så inavlat är det inte där jag bor. Men kankse lite efter om man nu ska följa trender 100

Nej det gör inte jag heller, därför så vet jag precis hur det är i bonnhållor. Skulle personligen inte flytta till någon av våra tre stora städer om jag inte blir tvungen.
Citera
2008-05-16, 22:58
Medlem
oreHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oreH
Det är just det som definerar en äkta wt, när du tänker "den här personen kan verkligen inte sjunka lägre" och samtidigt inser att personen dessutom verkar trivas i rollen.

Med det menar jag t.ex. att arbetslösheten är självvald, trots minimal insikt om indivindens eget ansvar. Allt skylls på samhället, regeringen och alla kostymfjantar (enligt dem) som vägrar dela med sig. De anser att det är samhällets fel att dessa personer inte sitter på de chefspositioner de anser sig förtjäna, men de har ingen utbildning eller planerar att studera heller för att komma dit.

Typiskt wt-resonemang (se gärna utbildande program som: "En annan del av köping", för att ens försöka dig på att förstå logiken som inte finns): Varför ska "samhället" tvinga dem att ta ett CSN-lån, för att "samhället" inte serverar dem med rätt sorts arbete?

Alltså kan en äkta wt aldrig vara en sk. "modebög". (Eftersom det skulle förutsätta att wt följde något mode och inte är, som wt idag, en lågbudget identitet med fokus på fula saker.)
Citera
2008-05-19, 11:21
Medlem
flygandeflaxs avatar
Jag var o badade i en sjö som ligger utanför Hässleholm. På eftermiddagen var det barnfamiljer, unga par, gamla feta tanter, kickers som pressade, svenne banantyper och den vanliga samlingen badgäster. Sedan mot kvällen så var det fem killar i åldern 13-16 år. De var så white trash alltså. De badade jättelänge, var säkert i vattnet i fem timmar, skrek och svor och var väldigt grova i munnen. Nu låter jag som en kokett överklassfröken, men 4real! De hade svenska flaggan på sina genomblöta t-shirts och knälånga shorts. En av killarna hade guldring i örat och samtliga var militär-snaggade, förutom en, som hade Nick Carter i Backstreet Boys-frisyr, dvs en 90-talsfrisyr med pottfrissa och en skarp kant i nacken... Han var nog den snygge i gänget. De skrek "Din jävla kuk" till varandra.
Citera
2008-05-19, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygandeflax
De skrek "Din jävla kuk" till varandra.

Fy fan vad White-Trash! Du borde slagit ihjäl dom med en spade på direkten!
Citera
2008-05-19, 17:39
Medlem
Regular Johns avatar
Ännu en kandidatur: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2501052.ab
Citera
2008-05-19, 17:58
Medlem
V940s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regular John

Varför ska alla ha så märkvärdiga och konstiga namn på sina barn nuförtiden?

Kan de inte nöja sig med ett normalt namn som Andreas, Martin, Sven osv.
Citera
2008-05-19, 18:12
Medlem
oreHs avatar
Shit du hann före! Såg den just och min wt-radar gick igång direkt... Säger bara K e v i n... haha, och som om inte det vore nog bevisar väl deras höga ålder, smakfulla stil och gemensamma efternamn allt...
Citera
2008-05-19, 18:26
Medlem
Lifelovers avatar
I sverige skulle jag vilja säga de medelålders kvinnor och män som åker ålandsfärjan och blir dyngraka. Om ni vet vilka jag menar?
Citera
2008-05-19, 18:29
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regular John
Att de ville döpa ungen till "Pripps" tyder inte bara på respekt för företaget, farsan är antagligen lite alkoholiserad.

Det töntigaste med det hela var ändå morsans "Jag har hört om barn som heter Lingon. Det är konstigt att det går bra, men inte Pripps", när det klart framgår varför ungen inte får heta Pripps.

Det var även en kandidat till "Sveriges mest patetiska människor".
Citera
2008-05-19, 18:43
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V940
Varför ska alla ha så märkvärdiga och konstiga namn på sina barn nuförtiden?

Kan de inte nöja sig med ett normalt namn som Andreas, Martin, Sven osv.
Grejen är ju den att Andreas, Martin och Sven ÄR unika och konstiga idag bland alla Luna, Engla, Kosmo och vad fan ungarna nu heter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in