2008-01-15, 21:20
Medlem
* Läsa Illustrerad Vetenskap
* Äta butterkaka
* Köpa Coop-chips istället för Estrella eller OLW
Citera
2008-01-15, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Svensson

Varför?
Citera
2008-01-15, 21:27
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
* Äta butterkaka

Vad tusan är det?
Citera
2008-01-15, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Vad tusan är det?

En rund kaka, liknar en sockerkaka fast utan hål i mitten. Sedan bryter man en bit och biten innehåller oftast smörkräm.
Citera
2008-01-15, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Vad tusan är det?

En usel översättning av engelsk Butter Cake (smörkaka)!
Citera
2008-01-15, 21:36
Medlem
Citat:

HAHAHAHAHA fyfan, du är ett skämt.
Citera
2008-01-16, 17:13
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucio
Läste igenom hela denhär tråden för ett tag sen och jag kan bara säga att jag älskar WT tråden. En sak slog mig idag, rätt mig om jag har fel men änsålänge har ingen nämnt utslitna kepsar som helst ska sitta så långt bak på huvudet att man ser två-tre centimeter hårfäste under skärmen?

Här på Gotland är det ganska vanligt.

Med fokus på ungdomar: ungjävlarna går antingen inte i gymnasiet alls eller så är de födda -87 när de börjar första året på Barn och fritid. De luktar rök, håret är färgat, ansiktena finniga, deras kläder förvränger deras kroppar och de pratar som de ser ut, dvs en aning mongo. Bland killarna är det som en sport att ha så mycket kläder på sig som möjligt när det är sommar och så lite som möjligt på vintern. Att de inte frusit ihjäl beror väl på att de är för dumma för att känna smärta.
Citera
2008-01-16, 19:28
Medlem
motsatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Här på Gotland är det ganska vanligt.

Med fokus på ungdomar: ungjävlarna går antingen inte i gymnasiet alls eller så är de födda -87 när de börjar första året på Barn och fritid. De luktar rök, håret är färgat, ansiktena finniga, deras kläder förvränger deras kroppar och de pratar som de ser ut, dvs en aning mongo. Bland killarna är det som en sport att ha så mycket kläder på sig som möjligt när det är sommar och så lite som möjligt på vintern. Att de inte frusit ihjäl beror väl på att de är för dumma för att känna smärta.

hahaha, tur att man aldrig har varit på gotland
Citera
2008-01-16, 20:25
Medlem
Kannans avatar
Citat:
* Äta butterkaka
* Köpa Coop-chips istället för Estrella eller OLW
Förklara för mig hur i helvete det kan vara White Trash att läsa och ta till sig kunskap om forskning, historia och annan vetenskap. Du måste vara störd i huvudet eller har du ingen aning om vad White Trash är.
Citera
2008-01-16, 20:50
Medlem
Jimmybs avatar
Han kanske ser ner på läsarna eftersom tidningen är skriven av journalister och inte av forskare. Jag förstår dock inte heller hur han fick det till WT.
Citera
2008-01-16, 22:23
Medlem
Lucios avatar
Att läsa Illustrerad Vetenskap känns mer svensson än WT. Däremot att köpa (inte prenumerera, det är för dyrt) skräptidningar som Hänt Extra, Veckans Nu! etcetera för att "hölla sig öppdaterad!" är WT.
Citera
2008-01-17, 12:24
Medlem
Vicious_s avatar
En av de mest utmärkande dragen för WT är de fullkommligt smaklösa tribaltatueringar i svanken eller på andra ställen.

Dessa är naturligtvis gjorda av "en polare som är intresserad av tatueringar och funderar på att starta eget"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in