2008-02-16, 16:48
Medlem
vIDx-_-s avatar
*Gick klart grundskolan
*Fattar noll av politik
*Är motor intresserad
*Blivit jagad av polisen
*Bor fortfarande hemma
*Har en gammal opel
*Är arbetslös men söker arbete
*Stavar kasst
*Snusar och dricker alkohol
*Sitter ofta vid datorn
*Är 21år gammal
*Lyssnar bara på radio när jag jobbar
*Har många vänner med stadiga liv
*Tittar sällan på tv
*Har endel udda hobbies
*Går ibland på krogen/nattklubb
*Bor ganska centralt
*Åker pulka med vännerna på vintern
*Alltid gillat gammla jänkare
*Tycker om Rockabilly och endel Metal
*Tycker det är svårt att göra denhär listan
*Bäddar sällan sängen
*Återanvänder saker
*Sparar på gamla bil tidningar
*Föredrar grillad mat
*Har dålig fantasi så jag kopierade johhny_rebel´s lista och utgick ifrån den
Senast redigerad av vIDx-_- 2008-02-16 kl. 17:11.
Citera
2008-02-16, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TMNT
Den här frågan har säkert redan tagits upp men, är det någon som vet varför de engelskklingande namnen Kevin, Liam och Melissa
mm. blivit så populära i Sverige på sistone? Någon som kan peka på en speciell händelse, film eller band som gjort att alla kosmopoliter här fått upp ögonen för dessa unika namn?

Kevin har väl varit populärt i flera år?
Citera
2008-02-19, 19:47
Bannlyst
Jag skjutsar en del WT i mitt jobb som taxicahufför, alla undantagslöst(hitills iaf) på fredag/lördag kvällar. Dom är alltid aspackade och ska alltid klaga på priset,männen på ett mera skämtsamt. Kvinnorna blir ofta skitsura då dom ser vad taxametern rullar på och klagar över hur dyrt det är. Det konstiga är dock att det ALLTID är deras snubbar som pröjsar men dom håller tyst( antagligen för att dom vet att isf blir det inget knulla ) . Detta beteende kan iofs även ses hos yngre personer, dvs sådana man plockar vid ställen som har 18 års gräns.
Citera
2008-02-19, 19:58
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawless78
Jag skjutsar en del WT i mitt jobb som taxicahufför, alla undantagslöst(hitills iaf) på fredag/lördag kvällar. Dom är alltid aspackade och ska alltid klaga på priset,männen på ett mera skämtsamt. Kvinnorna blir ofta skitsura då dom ser vad taxametern rullar på och klagar över hur dyrt det är. Det konstiga är dock att det ALLTID är deras snubbar som pröjsar men dom håller tyst( antagligen för att dom vet att isf blir det inget knulla ) . Detta beteende kan iofs även ses hos yngre personer, dvs sådana man plockar vid ställen som har 18 års gräns.

Äeeeh det hör ju till att klaga på att det är dyrt. Vafan det är ju dyrt.
En jävel som försökte skinna mig på 900 spänn för ett par mil, jo tjena.
Det och att berätta rövarhistorier för chauffören
Citera
2008-02-19, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Äeeeh det hör ju till att klaga på att det är dyrt. Vafan det är ju dyrt.
En jävel som försökte skinna mig på 900 spänn för ett par mil, jo tjena.
Det och att berätta rövarhistorier för chauffören

Visst är det dyrt men man kan åka buss eller gå/cykla istället. Dessutom är det inte vi taxi chaufförer som bestämmer priset. Om någon passagerare tror jag ska skinna dom hänvisar jag bara till km priset som finns klistrat överallt i taxin så får dom räkna ut ca priset. Tycket iaf det är lite WT att gnälla, särskilt då det inte ens är man själv som pröjsar. Men konstigt nog gnäller ju som sagt inte männen som pröjsar...av någon anledning

Kom att tänka på en annan grej: Är det inte typsikt WT att bränna mycket pengar på krogen? Och naturligtvis också extrakostnader i form av taxiresor bjuda sitt ragg på dricka och " skräp" på mcdonken osv osv..? Verkar va vanligt bland WT just efter löningen/bidragsutbetalningen..
Citera
2008-02-19, 20:47
Medlem
No_Remorses avatar
Citat:
Kom att tänka på en annan grej: Är det inte typsikt WT att bränna mycket pengar på krogen? Och naturligtvis också extrakostnader i form av taxiresor bjuda sitt ragg på dricka och " skräp" på mcdonken osv osv..? Verkar va vanligt bland WT just efter löningen/bidragsutbetalningen..

Känns som att det är rätt typiskt för dom flesta runt den 25:e att sprida mycket pengar på krogen och taxi och annat. Det som skiljer WT, Svensson, Brats och Överklass åt är nog bara krogen och summan på densamma.
Citera
2008-02-19, 21:06
Är det inte snart dags för tråden: "Den stora tråden om att INTE vara White Trash"?
Känns som vi har rapat upp allt mellan himmel och jord nu.
Citera
2008-02-19, 21:12
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Visst är det dyrt men man kan åka buss eller gå/cykla istället. Dessutom är det inte vi taxi chaufförer som bestämmer priset. Om någon passagerare tror jag ska skinna dom hänvisar jag bara till km priset som finns klistrat överallt i taxin så får dom räkna ut ca priset. Tycket iaf det är lite WT att gnälla, särskilt då det inte ens är man själv som pröjsar. Men konstigt nog gnäller ju som sagt inte männen som pröjsar...av någon anledning

Är väl snarare araber som är kända för att pruta? :P
Citera
2008-02-20, 11:55
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Är väl snarare araber som är kända för att pruta? :P

På morsans gamla jobb när invandrare var en nyhet var det oftast Kosovobananer, juggar och zigenare som skulle pruta (när de sistnämnda inte stal dvs) genom att mosa förpackningarna i kön till kassan och sedan begära 'halva pris'.

Folk som åker till fejkmekkan utomlands och köper en fejkad Lacoste för 20 kronor efter att ha prutat från kanske 35 kronor är däremot WT.
Citera
2008-02-20, 12:15
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
På morsans gamla jobb när invandrare var en nyhet var det oftast Kosovobananer, juggar och zigenare som skulle pruta (när de sistnämnda inte stal dvs) genom att mosa förpackningarna i kön till kassan och sedan begära 'halva pris'.

Folk som åker till fejkmekkan utomlands och köper en fejkad Lacoste för 20 kronor efter att ha prutat från kanske 35 kronor är däremot WT.

Hahaha, kom att tänka på en rolig grej som en kompis berättade.
Det var en kille på antikrundan som hade köpt någon jävla grej på en loppmarknad.
Det visade sig att den var värd en sjujävla massa.

Men det roliga med det var att den var utsatt på 15 kronor och han prutade ner den till 5

Liksom... vem fan orkar?

Man kan ju lika gärna slänga upp en tjuga och låta dom behålla femman bara för att slippa besväret.
Citera
2008-02-20, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Kevin har väl varit populärt i flera år?

Tidigare i tråden någonstans pratade vi om namnet Kevin, och kom fram till en teori om att det har blivit populärt på grund av Kevin Costners film "Dansar med vargar".
Citera
2008-02-20, 14:47
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Hahaha, kom att tänka på en rolig grej som en kompis berättade.
Det var en kille på antikrundan som hade köpt någon jävla grej på en loppmarknad.
Det visade sig att den var värd en sjujävla massa.

Men det roliga med det var att den var utsatt på 15 kronor och han prutade ner den till 5

Liksom... vem fan orkar?

Man kan ju lika gärna slänga upp en tjuga och låta dom behålla femman bara för att slippa besväret.

WT...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in