Lågutbildade
Avslutat gymnasie och lite kurser på jobbet
Låginkomsttagare
Nja, Jag är inte rik men jag lever gott och kan unna mig det mesta inom rimliga gränser
Oallmänbildade
Nej, jag är full med nödvändigt och onödigt vetande
Blev gravid i tonåren
Blev lurad i 14 års åldern, det visade sig vara falskt
Röker
Ja, snusar och röker, 2 halvtidsberoende
Super
Super och super.. är ute på krogen med vänner ofta och festar men inte så att jag sitter vid datorn hela helgerna och hinkar.
Svär
Ganska mycket tror jag, kan dock vårda språket vid de tillfällen då detta förväntas
Deltar i pyramidspel
Över min döda kropp, är motståndare till att vad snabba småpengar heter
Är bidragsberoende
Har aldrig varit, kommer i bästa fall aldrig bli (förutom studiebidraget i ungdomen men det var jag aldrig beroende av)
Har dåliga tänder
Kanske inte de vitaste och en och annan tand sitter lite ur position. Men jag kan le bland folk utan att skämmas..
Är intoleranta mot invandrare och homosexuella
Inte mot homosexuella, mot invandrare till viss del men det är på individbasis. Kan inte säga att jag rent allmänt är intolerant mot invandrare.
Är tatuerad
Ja, 2 st jag inte är överdrivet nöjd med men de går att snygga till, ska bara få tummen ur så att säga.
Snattar
Har stulit en campingstol på statoil på fyllan, inte för att jag behövde den utan antagligen mer för att spela Allan inför polare.
Hyr sin bostad
Liten bostadsrätt i 7år.
Har skräpbil
Ingen bil.
Röstar på Sverige- eller Nationaldemokraterna
Röstar inte alls.
Blonderat hår
Har väl experimenterat med hårfärg/blondering i ungdomen men inget jag regelbundet sysselsätter mig med.
”Slampigt” utseende (kvinnor)
Ja tack!
Dålig kosthållning
Jag tänker på vad jag stoppar i mig och försöker äta nyttigt men "unnar mig" lite för ofta.
Övervikt
Ja
Tittar på Kanal 5
Tittar knappt alls på TV. Oftast blir det discovery eller mtv som skvalar.
Lyssnar på Rix FM
Lyssnar inte på radio alls.
Gillar motorsport
Motorsport är sporterna jag hatar minst.
Har betalningsanmärkningar
Har aldig haft och har svurit mig själv att aldrig få.
Har haft många sexuella partners
Nej, men jag är nöjd med utbudet som varit.
Barn med olika föräldrar
Har inga barn
Känns som att jag prickade vissa punkter som WT totalt och andra inte alls. Jag är väl som folk är mest antar jag.