2016-05-20, 11:43
Medlem
vasaduellers avatar
Varför skulle man inte vilja bli WT?

Jag har jobbat länge med målsättningen att få upptas bland WT, och ser det som en helig Graal.
Citera
2016-05-20, 14:49
Medlem
Denna tråd ger en bra insyn av boende i Fjollträsk. Föraktet för oliktänkande slår ut i full blom.

Fy fan!

Mvh Occational!
Citera
2016-05-20, 15:12
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chimara
Ja Carolin Gynning är WT och den stämpeln får hon leva med, hennes affärer med "apliknande män" vet jag ingenting om, är inte vi alla apor?
Prins Daniel är också WT men som har lyckats fånga en "nobel" prinsessa, sorgligt med en lillasyster som är WT och en av Sveriges största bidragstagare och så är hon så obotligt korkad, tvi vale.

Missförstå mig rätt här, jag är absolut inget fan av Prins Daniel eller kungafamiljen men vill ändå höra hur du resonerar när du stämplar honom som WT.

Mvh
Citera
2016-05-20, 17:00
Medlem
obexs avatar
Bäst att gå på opera snarast, vill inte betraktas som "WT" av sofisikerade flashbackare. Om du inte bär en fedora med stolthet är du extremt WT!
Citera
2016-05-20, 17:12
Medlem
Pukeeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av occational
Denna tråd ger en bra insyn av boende i Fjollträsk. Föraktet för oliktänkande slår ut i full blom.

Fy fan!

Mvh Occational!

Om det vore så väl att det bara var i Fjollträsk som föraktet blommar.

Fyy fan!
Citera
2016-05-20, 18:24
Medlem
Ravenholms avatar
Skaffa en universitetsexamen, läs mycket böcker, lyssna på klassisk musik, diskutera abstrakta ting och idéer...

..eller så är man bara den man vill vara och skiter i vad andra människor tycker. Denna ständiga ängslan och rädsla för vad andra ska tycka om en. Suck.
Citera
2016-05-20, 18:28
Medlem
Chablisnoirs avatar
Klä dig i kläder som passar din figur.

Snyt dina barn när de är snoriga, samt se till att de är hela och rena.

Rök inte på allmän plats tillsammans med dina barn.

Undvik Leopardmönstrade kläder

Ha inte keps på dig inne.

Ha inte mjukiskläder/ träningskläder när du går till tandläkaren, affären eller föräldramöte.

Gasa inte för hårt med bilen så det blir en rivstart

Ha inte smycken i ansiktet som du hela tiden pillar på för att sedan ta någon annan i hand.

Pissa inte utanför toalettstolen.

Åk till återvinningsstationen med ditt skräp istället för att slänga det 2 meter in på en grusväg.

Borsta tänderna, tvätta stjärten, och kläm ut alla svarta pormaskar i ansiktet.

Tvätta händerna efter toalettbesök och efter att du kliat skrevet innanför byxorna.
Citera
2016-05-20, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Det blir nog svårt att få någon WT att erkänna för om man har insikten om att ens beteende är trashigt så är man inte längre WT. WT saknar helt insikt om sin egen situation och beteende.

Däremot tror jag alla har någon form av WT-beteende i sig, trots att man inte är helt WT.

Stämmer antagligen även om wt i så fall snarast blir ett slags psykologisk diagnos än en social kategori. Faktum är att ju mer jag tänker på det och skriver om det desto mer thrashig känner jag mig. Alltså: JAG är rösten inifrån!
Citera
2016-05-20, 19:45
Medlem
Chimaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spitzbergen
Menade Linda Rosing. Nä, inte vill då jag jämföras med en oljig taliban i alla fall.

Svenskarna sätter en hög standard på varandra och WT hamnar nog längst ner.
Blatten räknas inte ens överhuvudtaget, därav så lite kritik mot dom. Skrot är skrot och du får ett dussin för en krona.

Ja Linda Rosing är i samma klass som Carolina Gynning, kanske snäppet värre. Stör du dig på att Rosing sportar "Oljiga talibaner" ? Överlag så är du duktig på att kritisera utlänningar, undra varför.

Jag menar med att vi är alla samma skräp sett till evolutionen, eller menar du att "blatten" är av en annan sort?
Senast redigerad av Chimara 2016-05-20 kl. 19:55. Anledning: felstavning
Citera
2016-05-20, 19:48
Medlem
Chimaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Missförstå mig rätt här, jag är absolut inget fan av Prins Daniel eller kungafamiljen men vill ändå höra hur du resonerar när du stämplar honom som WT.

Mvh

Jag missförstår dig inte alls. Om du läser om Daniels bakgrund, "gamla" intressen, klädstil osv, så kan du placera honom i WT-kategorin. Idag så är "prinsen" formad och stöpt för att passa in på Drottningholm, även hans klädstil, vänner och åsikter har visst formats. lustigt är det, med Sveriges största och dyraste cirkus.
Citera
2016-05-20, 19:54
Medlem
Chimaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Rolig tråd

Jag tycker många träffar ganska så rätt vad som är WT och inte. Sedan tror jag också att det finns lite förutfattade meningar eller fördomar om man så vill, vad som är WT.

Ta bara det här med att många WT skulle rösta på SD. Jag är faktiskt inte så säker på att SD skulle vara vanligaste partiet för WT. Faktum är att de flesta SD-väljare är fd moderatväljare och att vara moderat brukar ju knappast förknippas med SD eller hur?

http://www.svt.se/nyheter/val2014/va...-kommer-fran-m

Gammal undersökning som jag länkar till ovan. Läste någonstans att numera består SD-väljarsympatisörer till över 40% av fd M-väljare.

Personligen tror jag att S är vanligaste partiet bland WT-folk, speciellt bland kvinnor.

Något annat jag funderat över är hur många av de attribut som kännetecknar en WT man måste kunna pricka av för att faktiskt kunna kategoriseras som en WT? Om man tex är högskoleutbildad, bor i Stockholm, tjänar betydligt mer än snittet, är icke rökare, saknar tatueringar, knappt dricker något, MEN är något överviktig, klär sig i grå mjukisbyxor på fritiden och är motorintresserad. Är man WT då?

Vanligaste partiet att rösta på om du är WT är SD eller att rösta blankt, då du är så förbaskat oförmögen och korkad att läsa in dig på vad de olika partier står för.

Varför skulle det vanligaste partiet för WT-kvinnor att rösta på, vara Socialdemokraterna?
Citera
2016-05-20, 20:01
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chimara
Jag missförstår dig inte alls. Om du läser om Daniels bakgrund, "gamla" intressen, klädstil osv, så kan du placera honom i WT-kategorin. Idag så är "prinsen" formad och stöpt för att passa in på Drottningholm, även hans klädstil, vänner och åsikter har visst formats. lustigt är det, med Sveriges största och dyraste cirkus.

Jo men nu vill jag inte läsa vad skvallerpressen skrivit. Jag vill veta vad DU har för motivering. Vad för typ av kläder, intressen mm. Var han ansiktstatuerad, ölhävare av rang eller ägare till en pitbull som heter Killer?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in