2016-05-18, 11:23
Bannlyst
För män: Inga "tapout" t-shirts, Inga halvfärdiga sleaves på underarmen.

För kvinnor: Färga inte håret så det blir råttgult. skaffa inte barn när ni är 13.
Citera
2016-05-18, 11:27
Medlem
Gregory.Houses avatar
Lägg inte 245487 bilder på dina barn på facebook,drick inte Sofiero eller slots,kör inte trimmade bilar.
Citera
2016-05-18, 11:28
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summan
Bara seriösa svar intresserar mig, undvik gärna liknande svar för det är inte alls något svar det.

Att rösta SD är ganska WT och det vet många om det redan.
Citera
2016-05-18, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bofinksbo
Invandrare.

Hahaha . Jo det är sant,, det finns något legendariskt sunkigt i just ordet invandrare.

OnT: WT för mig är typ Åsa Romson,, den där ofantligt töntiga naiva grön mullen som bara ville gråta och krama ihjäl islamiska halshuggare.
Senast redigerad av spitzbergen 2016-05-18 kl. 11:56.
Citera
2016-05-18, 11:40
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolitisktKlarsynt
Ängligare människor än ni hen-hönor med oklar känsidentitet, bh och skägg, finns väl inte? Existerar ni ens utanför perversa gonorrefyllda Stockholm förresten?

För att inte bli white trash bör man nog se till att sköta sina studier i skolan, och har det tåget redan gått så får man försöka bilda sig själv som vuxen. För det är väl ändå bildningen som skiljer slaskmänniskor som beardbraid ovan från klokt folk?

Men oj oj oj här bygger vi väldigt fantasifyllda halmgubbar eller så brister vi grovt i analysförmåga.

Jag anar en viss ilska och frustration mellan raderna. Bara skägget fick du rätt på i första stycket.

Vad är en hen-höna? Jag tror att din frustration kring att pronomenet och fjäderfät är homofoner men semantiskt olika på bägge dem språk du inte riktigt behärskar orsakas av att du inte riktigt kan formulera din existentiella frustration på ett vuxet sätt än.

Jag skulle inte jämföra bildning och klokskap som begrepp på det sätt du gör. Jag skulle till och med gå så långt som att påstå att bildning inte är nåt man får i skolan. Är det möjligen så att du blandar ihop det med utbildning? Du uppfyller inte kraven för ett E-inlägg om du inte visar att du faktiskt förstår begreppen tydligt.

Gonorré (akut accent-tecknet sitter bredvid +)är inte en så vanlig sjukdom, jag har varit sexuellt jätteaktiv utan att smittas i snart 25 år så jag tror lugnt att du kan sluta nojja över riskerna och faktiskt försöka bli av med oskulden. Att sitta i mammas källare och runka till tjejer du föraktar för att du inte kan få dem och intala sig att detta är nåt bra pga. minskad sjukdomsrisk kan ju aldrig vara hållbart i längden, det måste du ju förstå själv? Eller huuur? Det finns inga genvägar till det perfekta.....vettu? *huvudet på sned*

Detta för att illustrera hur WT det är att sitta och supa framför flashback en onsdagsförmiddag som PolitisktKlarsynt. Ta det försiktigt med sånt, TS! Eller bli trygg i dig själv vilket känns långsiktigare och verkar ha potential för större lycka.

Edit: Ditt felslag har dock en komisk poäng: Könsidentitet -> Kännsidentitet, det man känner sig som.
Senast redigerad av beardbraid 2016-05-18 kl. 11:46.
Citera
2016-05-18, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House

Tycker själv vänster folket klär sig trash'igt och beter sig otroligt barnsligt.

OnT: Här kommer lite tips till TS ,, artikulera dig väl, undvik flumstilen (saggy look) och droger, idrotta mycket, ex. simning. . Mao håll din kropp och ditt sinne RENT.
Senast redigerad av spitzbergen 2016-05-18 kl. 11:57.
Citera
2016-05-18, 11:57
Medlem
qaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spitzbergen
Hahaha . Jo det är sant,, det finns något legendarisk sunkigt i just ordet invandrare.

OnT: WT för mig är typ Åsa Romson,, den där ofantligt töntiga naiva grön mullen som bara ville gråta och krama ihjäl islamiska halshuggare.

Det du nämner är inte WT, skulle nog säga att Åsa Romson är raka motsatsen till WT.
Du är WT när du:
-Är fet och blek
-Går på bidrag
-Tar sms lån för att ha råd att supa
-Köper prylar du igentligen inte har råd med
-Får barn innan du kan ta hand om dig själv
-Röker under graviditeten
-Är rasist
-Alltid har på dig träningskläder men har aldrig satt din fot innanför ett gym
-Köper 2l Cola flaskor
-Tar bort Volvo märket på grillen
Senast redigerad av qaw 2016-05-18 kl. 12:01.
Citera
2016-05-18, 11:57
Medlem
Har nog en del WT-attribut själv:
Kör gamla bilar
Meckar gärna
Gillar hembränt
Har en del skräp på tomten ibland
Bor i utkanten av äldre bruksort

Anser mig dock inte alls vara WT för det eftersom jag:
Inte röker
Inte dricker 2 liter Cola om dagen, eller läsk alls knappt
Inte fet, håller mig i hyfsad form
Har en ganska lång eftergymnasial utbildning
Hyfsat jobb
Välutbildade föräldrar
Är trevlig
Inga tatueringar
Citera
2016-05-18, 11:58
Medlem
Jag är bekväm i rollen som WT.
-Röstar SD, åker rostig bil, bär oftast mys-/träningsbyxor och t-shirt ute på tomten/ ute med hunden. Ute på tomten har jag träskor då de är bekväma och svensktillverkade. Fördriver tiden på flashback och tycker till när jag känner för't. Ointresserad av kläder, köper bara om jag måste och då föredrar jag e-affärer.

Så...mitt svar till dig är, gör inte som mig!
Citera
2016-05-18, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qaw
Det du nämner är inte WT, skulle nog säga att Åsa Romson är raka motsatsen till WT.
Du är WT när du:
-Är fet och blek
-Går på bidrag
-Tar sms lån för att ha råd att supa
-Köper prylar du igentligen inte har råd med
-Får barn innan du kan ta hand om dig själv
-Röker under graviditeten
-Är rasist
-Alltid har på dig träningskläder men aldrig har satt din fot innanför ett gym

Romson är värsta WT tycker jag,, helt pundad,, värsta ministern i mannaminne. Håller annars med på flera punkter

Fast det finns inte mycket rasism ,, men däremot väldigt mycket islamism.
Citera
2016-05-18, 12:06
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Inga t-shirtar med bild på Elvis eller amerikanska flaggan. Gäller även i heminredningen (tavlor, kuddar eller liknande).

Inga SMS-lån.

Spela inte på spelmaskiner på den lokala pizzerian.

Gå inte omkring i sådana där plasttofflor i kulörta färger om du är kvinna (män gör det väl inte alls har jag för mig).

Fleecetröjor med ylande vargar mot fullmåne är helförbjudet.

WT ogillar grönsaker och frukt, de gillar grillkorv och pommes. De skulle aldrig få för sig att jogga eller gå på yoga eller läsa seriösa böcker som typ Mästaren och Margarita. Alla böcker av Norman Mailer och Kurt Vonnegut kan jag på rak arm säga går helbort för all WT.
Senast redigerad av Axis.bold.as.love 2016-05-18 kl. 12:12.
Citera
2016-05-18, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House

Då är nog Ian Wachtmeister WT alltså...

Annars finns väl egentligen två WT typer:

Sofiero, raggare, Kuggnäsfestivalen - typen

Dressman, mjukis in public, skaffa barn så fort man gått ut gymnasiet, överviktig, tycker Jensens Bøfhus är fin restaurang-typen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in