Citat:
Ursprungligen postat av
PolitisktKlarsynt
Ängligare människor än ni hen-hönor med oklar känsidentitet, bh och skägg, finns väl inte? Existerar ni ens utanför perversa gonorrefyllda Stockholm förresten?
För att inte bli white trash bör man nog se till att sköta sina studier i skolan, och har det tåget redan gått så får man försöka bilda sig själv som vuxen. För det är väl ändå bildningen som skiljer slaskmänniskor som beardbraid ovan från klokt folk?
Men oj oj oj här bygger vi väldigt fantasifyllda halmgubbar eller så brister vi grovt i analysförmåga.
Jag anar en viss ilska och frustration mellan raderna. Bara skägget fick du rätt på i första stycket.
Vad är en hen-höna? Jag tror att din frustration kring att pronomenet och fjäderfät är homofoner men semantiskt olika på bägge dem språk du inte riktigt behärskar orsakas av att du inte riktigt kan formulera din existentiella frustration på ett vuxet sätt än.
Jag skulle inte jämföra bildning och klokskap som begrepp på det sätt du gör. Jag skulle till och med gå så långt som att påstå att bildning inte är nåt man får i skolan. Är det möjligen så att du blandar ihop det med utbildning? Du uppfyller inte kraven för ett E-inlägg om du inte visar att du faktiskt förstår begreppen tydligt.
Gonorr
é (akut accent-tecknet sitter bredvid +)är inte en så vanlig sjukdom, jag har varit sexuellt jätteaktiv utan att smittas i snart 25 år så jag tror lugnt att du kan sluta nojja över riskerna och faktiskt försöka bli av med oskulden. Att sitta i mammas källare och runka till tjejer du föraktar för att du inte kan få dem och intala sig att detta är nåt bra pga. minskad sjukdomsrisk kan ju aldrig vara hållbart i längden, det måste du ju förstå själv? Eller huuur? Det finns inga genvägar till det perfekta.....vettu? *huvudet på sned*
Detta för att illustrera hur WT det är att sitta och supa framför flashback en onsdagsförmiddag som
PolitisktKlarsynt. Ta det försiktigt med sånt, TS! Eller bli trygg i dig själv vilket känns långsiktigare och verkar ha potential för större lycka.
Edit: Ditt felslag har dock en komisk poäng: Könsidentitet -> Kän
nsidentitet, det man känner sig som.