2007-01-02, 19:56
Medlem
KrillZs avatar
Uh! Efter att ha läst igenom denna tråd känner jag mig träffad på flera punkter.

Känner mig oren och smutsig nu.
Citera
2007-01-02, 20:15
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator
Glöm inte att alla i White trash familjen har varsin handduk på badrummet som det står namn vid.

Eller så är det skyltar med "hans" och "hennes".
Citera
2007-01-02, 20:18
Medlem
fritte666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrillZ
Uh! Efter att ha läst igenom denna tråd känner jag mig träffad på flera punkter.

Känner mig oren och smutsig nu.

Ja de är nog inte många i samhället som inte passar in på nån punkt...

Själv har jag ett vardagsrumsbord som de är lite kakel på...
Citera
2007-01-02, 20:18
Medlem
Att gapa och skrika och i allmänhet bråka, oavsett detta gäller= WT.

Spela musik i tid och otid och detta HÖGT= WT; i bilens baksäte sitter X antal ungar(WT säger inte "barn" om sina barn, och om barn i allmänhet, de säger "ungar"...)och musiken som mamma eller pappa eller båda dessa samtidigt spelar ÖVERRÖSTAR "ungarnas" skrik.............då är det WT, riktigt WT.

Ungar till WT vill redan vid 5 års ålder ta sitt liv.........- detta ett verkligt kännetecken på vad dessa stackars "ungar" faktiskt genomlever för ena liv med sina WT- föräldrar. Tvi vale. Men BUP räddar, BUP finns till hands att "fånga upp" dessa "ungar" och deras "svagheter"........för det är väl givet att vem som helst som blott 5 år gammal borde vara stark nog att byta hem varannan vecka när mamma vill ha "ungen" den veckan och pappan vill ha samma "unge" den andra veckan för det har de läst i Lagboken att de fan har rätt till jö och plastmamma har ju läst i sin djävla Bibel att hon som plastmamma med egna 15 ungar har rätt till det och det i förhållandet med en ny kärlek och pappan i sin tur har ju läst i sin djävla Bibel att han har rätt till sitt djävla umgänge och...

Kort sagt: WT strider alltid om sina "ungar" för att de har RÄTTEN till att göra så. Omsorgen om "ungarna" är då väldans rörande... Music Maestro!
Citera
2007-01-02, 20:20
Medlem
Roxanas avatar
Klassiska gå bort-presenter i WT-stil är ju Aladdinask eller en presentförpackning med pappersservetter,2 ljusmanchetter och matchande ljus i grälla färger.
Citera
2007-01-03, 13:05
Medlem
medelklassmans avatar
Muggrutiner = säker WT tecken

Citat:
Ursprungligen postat av Backe
Mamman i familjen långsitter på toa med öppen dörr, samtidigt som hon röker och skriker lite på familjen.

Detta är sant - att män / ynglingar freudianskt Pissar, tar en läcka, klämmer en klubba, pressar en neger är inte lika illa som när deras WT kvinnor gör sina bestyr för öppen dörr - eller som man själv stött på för ofta - under ett bröllop utspelades följande: WT kvinna 1 till WT kvinna 2 var ligger skithuset? Vet inte, vänta jag kollar - Skrikandes du Sandra var ligger muggen? inför ca 100 pers varav åtminstonde hälften var akademiker med randsydda skor och kvinnor med silkiga underkläder.

Överhuvudtaget så tycks toalettbestyren bli en offentlig handling och den jolmiga lukten av Jane shampoo, Dove deos och annan syntetfylld kosmetika
ligger tung på muggarna, utblandat med inrökt ciggdoft och sönderlästa knullmagg.

Har överhuvudtaget svårt för kvinnorna - så billiga, lättillgängliga och porriga under en kort glansperiod - innan cigaretter, kolhydratrik snabbmat och två barn med olika fäder och en livsstil med kabeltv, mikropopcorn, träningsoverallsgående dygnet runt inträder

Männen släpper gigantiska rökare i alla åldrar och dumflinar sådär som vanliga män bara gjorde i lumpen, kosthållningen, avsaknaden av motion och 30 års brakskitande utan hämningar gör dem till experter inom området.
Och barnen brukar skrattande härma eller tycka det är häftigt att farsan trumpetar lite.
Citera
2007-01-03, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Klassiska gå bort-presenter i WT-stil är ju Aladdinask eller en presentförpackning med pappersservetter,2 ljusmanchetter och matchande ljus i grälla färger.
Nä det är Svenssonstil. En flaska billigt rödvin från bordershopen
är WT. som man sedan frågar om i tid och o-tid om vinet smakade bra.
Citera
2007-01-03, 19:11
Medlem
corpulentcowboys avatar
Att ha katt och bruka cigaretter (gärna under köksfläkten) är WT.
Citera
2007-01-03, 19:57
Medlem
Gubbens avatar
Purjolök som sticker upp ur plastkassen!
Citera
2007-01-03, 20:01
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubben
Purjolök som sticker upp ur plastkassen!

Fel fel fel. Det är ju tufft! Purjo i den ena och Pain Riche i den andra kassen.
Däremot är det WT att om man har fleece-tröja och går med purjo i kassar.
Citera
2007-01-03, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Fel fel fel. Det är ju tufft! Purjo i den ena och Pain Riche i den andra kassen.

Men då måste det vara två bruna pappkassar utan handtag, som man naturligtvis fumlar med och tack vare detta springer in i sin drömkille/-tjej.

Mer WT-beteende:

- Skriva i WT-trådar på Flashback.
- Flaskvatten i alla dess former.
Citera
2007-01-03, 21:51
Bannlyst
"Classic Car Week" i Rättvik sammanfattar väl WT ganska bra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in