2006-07-23, 10:33
Medlem
johanbtks avatar
Typisk trashfamilj. Titta på bilden. Varför skall hela familjen vara med på bild och se ledsna ut för att de hittat en glasbit i sina stripes som antagligen är av märket Euroshopper eller något liknande?

http://www.expressen.se/index.jsp?a=639625
Citera
2006-07-23, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Typisk trashfamilj. Titta på bilden. Varför skall hela familjen vara med på bild och se ledsna ut för att de hittat en glasbit i sina stripes som antagligen är av märket Euroshopper?

ja, de såg verkligen trashiga ut...eller va?
Citera
2006-07-23, 10:37
Medlem
core_s avatar
Citat:
Typisk trashfamilj. Titta på bilden. Varför skall hela familjen vara med på bild och se ledsna ut för att de hittat en glasbit i sina stripes som antagligen är av märket Euroshopper eller något liknande?

Haha riktigt WT
Citat:
I dag tänker Inge Sandin ta kontakt med affären som sålt påsen och avkräva dem en förklaring.
Det var riktigt manligt av honom! För övrigt har jag svårt att tro att affären har stoppat i glasbiten i hans billiga strips, utan det faller nog på tillverkaren. Men som stolt WT-familj tänker han skälla ut affären

Utanför diskussionen: VIlken bra bild Expressen lyckats klämma fram. Man ser ju nästan glasbiten om man kisar längre
Citera
2006-07-23, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av core_
Haha riktigt WT

Det var riktigt manligt av honom! För övrigt har jag svårt att tro att affären har stoppat i glasbiten i hans billiga strips, utan det faller nog på tillverkaren. Men som stolt WT-familj tänker han skälla ut affären

Utanför diskussionen: VIlken bra bild Expressen lyckats klämma fram. Man ser ju nästan glasbiten om man kisar längre

Om din familj (ifall du någonsin skaffar en) råkade ut för samma sak skulle du rycka på axlarna? Är, vafan, lite skit rensar magen typ?
Jäfla pucko. Jag vill inget hellre än se hur ni själva lever, om jag får säga vad jag tror är det följande: stinkande, smutsiga, ostädade och pizzakartongsnedlusade ungkarlsettor. WT? Nej nej, det är high class på er
Citera
2006-07-23, 10:50
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Om din familj (ifall du någonsin skaffar en) råkade ut för samma sak skulle du rycka på axlarna? Är, vafan, lite skit rensar magen typ?
Jäfla pucko.
Det jag reagerade på var att hela familjen skulle vara med på bild och helt ogenerat visa up för hela Sverige att de äter lågprisstrips. Dessutom ser mamman överviktig ut, vilket gör att det finns skäl att tro att detta knappast är första gången lågprisstrips har inhandlats av familjen.
Citat:
Jag vill inget hellre än se hur ni själva lever, om jag får säga vad jag tror är det följande: stinkande, smutsiga, ostädade och pizzakartongsnedlusade ungkarlsettor. WT? Nej nej, det är high class på er
Jag måste visserligen erkänna att det ligger en påse pommes strips i min frys. Påsen är dock inte av något lågprismärke och dessutom tillagar jag givetvis pommes strips enbart i fritös och då endast när jag skall göra hamburgertallrik.

WT äter dock lågprisstrips tillagade i ugn till det mesta.
Citera
2006-07-23, 10:55
Medlem
Citat:
Det jag reagerade på var att hela familjen skulle vara med på bild och helt ogenerat visa up för hela Sverige att de äter lågprisstrips. Dessutom ser mamman överviktig ut, vilket gör att det finns skäl att tro att detta knappast är första gången lågprisstrips har inhandlats av familjen. Jag måste visserligen erkänna att det ligger en påse pommes strips i min frys. Påsen är dock inte av något lågprismärke och dessutom tillagar jag givetvis enbart pommes strips i fritös och då endast när jag skall göra hamburgertallrik.

WT äter dock lågprisstrips tillagade i ugn till det mesta.

Oj, fritös? det var ju betydligt lyxigare och gör en hel del skillnad.

En sak som jag kom på är att de som köper enorma, batteridrivna leksaksfordon till sina 3-åringar antagligen är rätt dåligt funtade i skallen, de är iofs nästan alltid turkar, vad ska vi kalla dem: BT? (black trash?)
Citera
2006-07-23, 10:58
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
Oj, fritös? det var ju betydligt lyxigare och gör en hel del skillnad.
Det är inte lyxigt att tillaga strips i fritös. Det är dock trashigt att använda ugn istället för fritös.
Citat:
En sak som jag kom på är att de som köper enorma, batteridrivna leksaksfordon till sina 3-åringar antagligen är rätt dåligt funtade i skallen, de är iofs nästan alltid turkar, vad ska vi kalla dem: BT? (black trash?)
Det har tagits upp tidigare i tråden. Att säga BT är ungefär som att säga vått vatten.
Citera
2006-07-23, 11:00
Medlem
Citat:
Det är inte lyxigt att tillaga strips i fritös. Det är dock trashigt att använda ugn istället för fritös.Det har tagits upp tidigare i tråden. Att säga BT är ungefär som att säga vått vatten.

det förtjänar nästan att bli signaturmaterial, din utläggnign om stripsen alltså
Citera
2006-07-23, 11:02
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
det förtjänar nästan att bli signaturmaterial, din utläggnign om stripsen alltså
Haha, jag misstänker att du själv använder ugnen till ett och annat...
Citera
2006-07-23, 11:02
Medlem
cZ x DobbermaNs avatar
Vad white trash är, hmm.. inte en aning men black trash hmm..det är väl såna där människor som man inte ser i mörkret och som infekterar min pälsallergi varje gång.// cZ
Citera
2006-07-23, 11:08
Medlem
Citat:
Haha, jag misstänker att du själv använder ugnen till ett och annat...

klart fasen jag använder ugnen, sen när blev det h(b)ögklassigt att fritera saker? Det gör man på syltor och kinakrogar, aldrig på finare restauranger.
Jag lagar gärna pommes i ugn, coops egna, och sen så kollar jag på Andrej Rybjov med ett glas rödvin i handen.

Man ska inte vara så snabb att döma folk faktiskt, man aldrig hur de har det egentligen, en kvinna på mitt jobb ser verkligen ut som folk beskriver WT men hon har mest själ på hela kontoret.
Citera
2006-07-23, 11:46
Medlem
Byfånens avatar
Jag ser ex Bert Karlsson som en äkta WT med dålig smak ! Jag såg för några år sedan ett "hemma hos reportage" vid denne filantrops villa i Skara ! När man har lädertapeter i taket, samt strass och kristallkronor i varje hörn, kan man ju undra över smak ?

En annat WT som jag också såg ett "hemma hos reportage" var en bilbärgare i Duvbo (Sundbyberg) Tyvärr kommer jag inte ihåg vad han heter .. Bempas ? I deras villa i Duvbo var det kristallkronor i varje hörn, och de hade guldpläterade kranar i köket och på toaletter . Sen var det vitrinskåp med allehandla glaskatter o annat krafs, typiska "ny-rika".

Men löken på laxen var när han stolt visade vad han hade gett sin fru på deras Guldbröllopsdag ! Jo en ett halssmycke i form av en bärgningsbil, stor som en tumme och i 24 karats guld.

Ytterliggare lök på laxen var att detta guldsmycke hade fyra uttag för diamanter som var typ taklampor på denna bärgningsbil som hon skulle få varje bröllopsdag ! Visst var det inga billiga diamanter som skulle monteras, men .... Riktigt dålig smak och WT i mina ögon !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in