2007-01-01, 21:40
Medlem
cosmic_dancers avatar
Får en känsla av att många här ser ner på wt människor.

Är det lika mycket white trash då en 63 åring köper träningsbyxor på en marknad som när en fjortis köper en t-shirt på amrkanden med antin gen tribaltryck eller playbpy kaninen? Nej säger jag
Citera
2007-01-01, 21:41
Medlem
Katzespeiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roland Jansson
Att slänga ut onödigt mycket pengar på fyrverkeri är klar WT-varning. Räckte att se vid tolvslaget idag (jag hade oturen att vara på en fest i ett lågstatusområde) hur WT-fyllona raglade runt i trädgården, skränande och tände på raketer hej vilt.
Knappast. Fetast raketar har de med hög inkomst och då pratar vi snarare mörsare eller ordentliga lådor.
Citera
2007-01-02, 02:45
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Att köpa trisslotter, spela på hästar, poker, och/eller all typ av vadslagning är väldigt mkt whitetrash tycker jag.
Att handla på Överskottsbolaget och Lidl är också whitetrash.
Citera
2007-01-02, 07:30
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiamedknuff
Att köpa trisslotter, spela på hästar, poker, och/eller all typ av vadslagning är väldigt mkt whitetrash tycker jag.
Att handla på Överskottsbolaget och Lidl är också whitetrash.

Så sant, så sant, kan bara hålla med. WT är också att ha en hemmasnickrad bardisk i vardagsrummet samt takfläkt
Citera
2007-01-02, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Så sant, så sant, kan bara hålla med. WT är också att ha en hemmasnickrad bardisk i vardagsrummet samt takfläkt

Haha... Jag bodde granne med en sådan... Jag såg det inte som WT, utan mera bara som korkat. Men nu när jag tänker efter så är han nog rätt WT...
Spegelvägg, ljusblå plyschsoffa, enorm solfjäder på väggen. Så blev man bjuden på dåliga drinkar med skräniga färger...
Givetvis så var hans jobb mycket svårt och komplicerat (han fick det att låta som elprogramet på gymnasiet var lika komplicerat som rymdingenjör) Hans bil var ju bäst, och bilen han hade innan, var ännu bättre.
När jag gjorde slut med min tjej, så dumpade han sin sambo, för han trodde han skulle ha chans att ta över efter mig. (det blev inte så)
Så vänder han kappan efter vinden... Då hatade han att hans sambo tränade (tog så mycket tid) och katter var ju det värsta som fanns, nu har han en annan sambo, och katter är det bästa som finns och det är inget problem att hon tränar tre dagar i veckan.
Han sa upp sig från sitt elektrikerjobb, för att han "Var less på att stå på golvet, han skulle ha ett chefsjobb nu... Efter tre år".
Han hade skaffat frisedel, för han hade inte "tid" att göra lumpen, det var dessutom bara "loosers" som gjorde lumpen.

Ursäkta, jag kan sitta och berätta om denna tomte en hel dag. Men jag vet inte om han är WT eller bara korkad... Vad tror ni??
Citera
2007-01-02, 11:16
Medlem
stigmas avatar
WT är att på någon obskyr komvux-kurs nyligen har lärt sig lite om lager i Photoshop.
Därför klipper nu WT:et in sitt huvud i alla möjliga och omöjliga situationer. Dessa taffliga manipulationer skickas sedan runt till släkt och vänner och läggs upp på diverse datingsidor.
Citera
2007-01-02, 14:17
Bannlyst
Glöm inte att alla i White trash familjen har varsin handduk på badrummet som det står namn vid.

Citera
2007-01-02, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrLawson
Haha... Jag bodde granne med en sådan... Jag såg det inte som WT, utan mera bara som korkat. Men nu när jag tänker efter så är han nog rätt WT...
Spegelvägg, ljusblå plyschsoffa, enorm solfjäder på väggen. Så blev man bjuden på dåliga drinkar med skräniga färger...
Givetvis så var hans jobb mycket svårt och komplicerat (han fick det att låta som elprogramet på gymnasiet var lika komplicerat som rymdingenjör) Hans bil var ju bäst, och bilen han hade innan, var ännu bättre.
När jag gjorde slut med min tjej, så dumpade han sin sambo, för han trodde han skulle ha chans att ta över efter mig. (det blev inte så)
Så vänder han kappan efter vinden... Då hatade han att hans sambo tränade (tog så mycket tid) och katter var ju det värsta som fanns, nu har han en annan sambo, och katter är det bästa som finns och det är inget problem att hon tränar tre dagar i veckan.
Han sa upp sig från sitt elektrikerjobb, för att han "Var less på att stå på golvet, han skulle ha ett chefsjobb nu... Efter tre år".
Han hade skaffat frisedel, för han hade inte "tid" att göra lumpen, det var dessutom bara "loosers" som gjorde lumpen.

Ursäkta, jag kan sitta och berätta om denna tomte en hel dag. Men jag vet inte om han är WT eller bara korkad... Vad tror ni??

Wt och korkad går ofta hand i hand. Din vän är i allra högsta grad wt. Smaklöshet och brist på både insikt och självdistans är starka wt-markörer.
Citera
2007-01-02, 14:53
Medlem
ayanamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator
Glöm inte att alla i White trash familjen har varsin handduk på badrummet som det står namn vid.

Det har vi i mitt hem :\
Citera
2007-01-02, 15:12
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator

Vettifan. Tycker det är mer Svensson än WT att ha namn vid handdukarna.

WT har bara 2 handdukar att torka händerna på varav den ena ligger på golvet (råkat ramla ner) och kroken där gästhandduken ska vara är tom.
Citera
2007-01-02, 17:37
Medlem
Sir Psycho Sexys avatar
Att skicka vidare "roliga bilder" med e-mail är white trash
Citera
2007-01-02, 18:38
Medlem
Mamman i familjen långsitter på toa med öppen dörr, samtidigt som hon röker och skriker lite på familjen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in