Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Så sant, så sant, kan bara hålla med. WT är också att ha en hemmasnickrad bardisk i vardagsrummet samt takfläkt
Haha... Jag bodde granne med en sådan... Jag såg det inte som WT, utan mera bara som korkat. Men nu när jag tänker efter så är han nog rätt WT...
Spegelvägg, ljusblå plyschsoffa, enorm solfjäder på väggen. Så blev man bjuden på dåliga drinkar med skräniga färger...
Givetvis så var hans jobb mycket svårt och komplicerat (han fick det att låta som elprogramet på gymnasiet var lika komplicerat som rymdingenjör) Hans bil var ju bäst, och bilen han hade innan, var ännu bättre.
När jag gjorde slut med min tjej, så dumpade han sin sambo, för han trodde han skulle ha chans att ta över efter mig. (det blev inte så)
Så vänder han kappan efter vinden... Då hatade han att hans sambo tränade (tog så mycket tid) och katter var ju det värsta som fanns, nu har han en annan sambo, och katter är det bästa som finns och det är inget problem att hon tränar tre dagar i veckan.
Han sa upp sig från sitt elektrikerjobb, för att han "Var less på att stå på golvet, han skulle ha ett chefsjobb nu... Efter tre år".
Han hade skaffat frisedel, för han hade inte "tid" att göra lumpen, det var dessutom bara "loosers" som gjorde lumpen.
Ursäkta, jag kan sitta och berätta om denna tomte en hel dag. Men jag vet inte om han är WT eller bara korkad... Vad tror ni??