2011-01-16, 17:12
Medlem
Rikers-Islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AjonasE
Träna, men banta inte samtidigt som du tränar.
?

edit: motivera ditt svar så att jag kan få mig ett gott skratt
2011-01-16, 17:15
Medlem
mleytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikers-Island
?

Man kanske kan bli trött?
2011-01-16, 17:16
Medlem
Niekos avatar
Hört att aids ska vara ganska effektivt..Du kan ju skaffa det,Med en combination av cola och affe.
2011-01-16, 17:27
Medlem
Chinaboxs avatar
träna och gå på diet. Ska du fuska kommer tjack eller efedrin fungera bra. Fast det kan bli farligt, chill och titta på sin studentbild och se en tjackpundare.
2011-01-16, 17:29
Medlem
klo5588s avatar
Men vafan ut å spring en runda varje dag, och sluta ät kakor å godis å käka grönsaker istället...
2011-01-16, 17:34
Medlem
Mitt tips är att du börjar äta nyttigare mat och börjar träna på löpband och ta långa promenader. Sen ska du inte bry dig om elaka kommentarer här på Flashback. Du kommer att må bättre om du inte lyssnar på folk som trots allt inte känner dig.
2011-01-16, 17:43
Medlem
cytrezs avatar
Jag kan rekommendera att börja snusa MYCKET. Samt börja spela World of Warcraft MYCKET.

Du kommer bilda ett så stort beroende att du kommer tappa verklighetsuppfattning, vilket kommer bidra till att du prioriterar WoW och Snus över mat.

Kan lova att du droppar runt 2-3 kilo i veckan på detta sett (jag är levande bevis).
2011-01-16, 17:47
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernie512
1000 kcal underskott i 5 månader så har du gått ner 20 kg. Det går utan hjälpmedel om inte du är allt för svag mentalt.

Det är en tjockis, klart den är svag mentalt.

Du sökte ett dunderpiller, du vill inte träna och du vill inte ändra kosten. Säger som några andra sagt redan: Amfetamin. Enda sättet. Du kan titta på Requiem for a dream för att motivera dig, ungefär som en kampsportare skulle kolla på Rocky eller en hockeyspelare skulle kolla på Miracle
2011-01-16, 17:48
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikers-Island
?

Dum eller? Pröva att gymma stenhårt samtidigt som du enbart äter sallad. Skratta på sen
2011-01-16, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxarN
Dum eller? Pröva att gymma stenhårt samtidigt som du enbart äter sallad. Skratta på sen

Sen när är banta = äta enbart sallad?
2011-01-16, 17:54
Medlem
Rikers-Islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxarN
Men din dumma horunge. Det har jag gjort utan några problem. Vem har sagt att man bara ska äta sallad under en deff? Varför skulle det vara annorlunda för ts?
2011-01-16, 17:56
Medlem
Shiloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MauseRR
ts ska ta studenten nu i sommar och har vart reggad på fb sedan 2006... Ngn har inte följt 18 års regeln...

Med tanke på TS förnimmande intelligens skulle det inte förvåna mig om hon fått gå ett par extra år i grundskolan.

TS: Ät mindre, rör på ditt feta arsle.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in