2011-01-15, 17:42
Medlem
Tar studenten i sommar och vill kunna titta tillbaka på mina foton och inte behöva skämmas för mig själv.
Så, nu till min fråga:
Vad kan ge mig en viktminskning på ca 20-25kg på 5 månader?
Gått på efedrin tidigare och gick ner ca 8kg men efter ett tag avtog effekten och jag tröttnade.

Jag är väldigt dålig på att träda så det skulle vara bra med några riktiga dunderpiller.
Någon som kan hjälpa mig?
2011-01-15, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av black_ange1
Tar studenten i sommar och vill kunna titta tillbaka på mina foton och inte behöva skämmas för mig själv.
Så, nu till min fråga:
Vad kan ge mig en viktminskning på ca 20-25kg på 5 månader?
Gått på efedrin tidigare och gick ner ca 8kg men efter ett tag avtog effekten och jag tröttnade.

Jag är väldigt dålig på att träda så det skulle vara bra med några riktiga dunderpiller.
Någon som kan hjälpa mig?

finns inget dunderpiller
2011-01-15, 17:44
Medlem
DSCs avatar
Ät rätt diet och gå ut o gå 5 km varje dag!
2011-01-15, 17:46
Medlem
Dieta stenhårt? Morgonpromenad varje morgon 60min, ät nyttigt. Cardio senare på dagen..

Du behöver inga piller för att dieta.. Köp nått på GG. Nått bra 'fettförbrännande' piller som kan hjälpa dig få lite energi etc...
2011-01-15, 17:46
Medlem
Det där är inte svaren jag ville ha.
Predika inte om dieter, dom funkar inte utan 'hjälpmedel'.
2011-01-15, 17:48
Medlem
RhythmOfTheRains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LyingInADitch
Dieta stenhårt? Morgonpromenad varje morgon 60min, ät nyttigt. Cardio senare på dagen..

Du behöver inga piller för att dieta.. Köp nått på GG. Nått bra 'fettförbrännande' piller som kan hjälpa dig få lite energi etc...

Först säger du att han inte behöver några piller, sen rekommenderar du han att köpa några från GG..
Bannlyst
Citat:

Klart dem gör. Blir så trött på feta och lata människor som du. Träna och ät rätt så ska du se att du inte behöver skämmas.
Medlem
Okej, du är ju rent av dum i huvudet. Det finns miljontals människor som dietat så det är ju rätt bevisat att det funkar eller hur?
Du kanske menar att ALLA dieter inte funkar, eftersom det kommer nya fuckade dieter varje dag. Kör på en orginell diet som är bevisad att den funkar.... LCHF funkar tillexempel.

+ Hon/Han behöver definitivt inga piller för att dieta, men det kan hjälpa för att få upp energinivåerna så man orkar köra igenom alla cardiopass etc.
Medlem
Citat:

Det dära är enda svaren du kan få, inse att det inte finns ngra dunder piller som kommer ta dig i form. Så sluta äta skit och ät nyttigt och ut och rör på dig tjockis.

mvh
2011-01-15, 17:49
Medlem
RhythmOfTheRains avatar
Citat:

Hade jag varit du hade jag kört på amfetamin. Då får man resultat.
2011-01-15, 17:49
Medlem
Aephirs avatar
dieter funkar bra om man ger det tid.

finns ju dock DNP men det avråder jag ju dig totalt ifrån. riktigt elakt och inget man ska ta lätt på.

bästa du kan göra är ju att lägga dig på ca 500-1000 kcal underskott och köra cardio som en dåre.
2011-01-15, 17:51
Medlem
Glöm mirakelpiller och steroider. Orkar du inte hålla koll på kosten så rekommenderar jag att du kör en svältdiet AKA Nutrilett eller något av alla andra märken som finns.

Ut och spring, simma, promenera osv....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in