2011-01-16, 16:05
Medlem
Jag sa inte att jag inte vill röra mig, jag sa att jag inte gillar att träna.
Lovar att mer än hälften av alla som sitter och kallar mig för "tjockis", "fetto", osv. är överviktiga själva.
Idioter, era ord tar inte på mig.
2011-01-16, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av black_ange1
Lovar att mer än hälften av alla som sitter och kallar mig för "tjockis", "fetto", osv. är överviktiga själva.

Enligt BMI är jag gravt överviktig.

Ey, fetto, börjat göra något åt din odrägliga situation än? Vill inte riskera att få kväljningar i sommar om jag, mot all förmodan, skulle ha oturen att se dig på stranden
2011-01-16, 16:10
Medlem
Åk till Östersund och drick så mycket vatten du kan, spara också några flaskor och ta en var fjärde vecka ungefär.
2011-01-16, 16:12
Medlem
Venditas avatar
Kör du stenhårt på amfetamin de 5 månader som är kvar så....

OnT: Läs på om diet och träning = Success (Om du nu följer det du lär dig)
2011-01-16, 16:16
Medlem
1Sics avatar
Citat:

Du behöver inte träna, ät bara mindre.

2011-01-16, 16:17
Medlem
Citat:
Det där är inte svaren jag ville ha.
Predika inte om dieter, dom funkar inte utan 'hjälpmedel'.

Du kanske måste visa eget engagemang för att uppnå ditt mål! Förlita dig inte på preparat som kan leda till bieffekter! Konstruera om ditt mål från grunden, bygg på målet med en orubblig vilja och bestämmelser!
När du etablerar dig i arbetslivet så måste konstruktionen redan ha en positiv verkan på dig för att folk ska kunna se en ansvarstagande och ärlig arbetskamrat, Mamma/Pappa och Fru/Man. Se det hela som en fas 3 uppväxt(barn, ungdom, vuxen) i dit liv!
2011-01-16, 16:36
Medlem
Fas12s avatar
jag föreslår Allevo, sjukt vettiga lågkalorie måltider. Finns Kickstart, viktminskning och balansfas. dom har just nu en viktresa på familje-liv: http://www.familjeliv.se/Medlemsgrup...sta-viktresa-1

Dom har också en facebooksida som heter "Allevo Viktcoach"

Deras produkter är rätt goda och man kan enkelt gå ner 1kg per vecka
2011-01-16, 16:45
Medlem
Citat:
Det där är inte svaren jag ville ha.
Predika inte om dieter, dom funkar inte utan 'hjälpmedel'.

Kaloriunderskott sen är saken biff.
2011-01-16, 16:49
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karzer
Klart dem gör. Blir så trött på feta och lata människor som du. Träna och ät rätt så ska du se att du inte behöver skämmas.

word! Ut o gå samt spring med dig människa så ska du se att kilona rasar. Sen finns det ju typ olika piller, typ GLA, som du kan köpa på gymgrossiten för viktminskning. Men det är inget komplement, det är träningen som är huvudgrejen.
2011-01-16, 16:52
Medlem
Varje kilo kroppsfett kan bara frisätta en viss mängd energi per dygn (ett ungefärligt genomsnitt på 70 kcal per kilo kroppsfett). Vilket betyder att om du går ned för snabbt kommer du tappa muskler.

Men så finns det ju olika preparat som höjer den där siffran. Dnp är det bästa du kan hitta för fettförbränningen men så kräver det att man vet vad man sysslar med.

I ordning.

1.Kost
2.Träning
3.Preparat
2011-01-16, 17:05
Medlem
Sluta vräk i dig så mycket/så mycket onyttigt, börja röra på dig... Hade du gjort det så hade du inte varit ett fetto
2011-01-16, 17:11
Medlem
AjonasEs avatar
Träna, men banta inte samtidigt som du tränar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in