Citat:
Ursprungligen postat av usbusb
Sedan jag började skriva i tråden har faktiskt endast en fråga varit högintressant: var är kroppen? Vi får anta att det går att lista ut.
Ja alltså, lista ut och lista ut. Det finns bara 2 options som jag ser det:
-Nergrävd
-Kastad i sjön eller annat ställe, brunn etc
Polisen verkar ha första alternativet som stalltips.. undra om farbror polis tycker vittnet som såg mannen med spaden är påtagligt intressant?
Sen finns det lite fantasifulla alternativ också, som styckad och uppeldad men jag lämnar personligen det för tillfället.
Sen finns det väl också bara 2 ställen inomhus som han kan ha blivit 'ihjälmördad' på också - hemma hos sin mor där han bodde eller hos den snart berömda (om det fortsätter som det gjort) styvfadern -
men har inte denna styvfar egna barn? (Verkade så på hans Facebook-bilder) Hans egna hem kanske är uteslutet - jag vet inte.
Det tråkiga sanningen torde dock vara att polisen kört ner fallet i källaren och aldrig kommer bry sig speciellt mycket om det mer. Kroppen kommer aldrig hittas. Det blir någon klapp på axeln ibland (mellan poliserna som arbetade med ärendet) med orden "jaja, vi hade fallet på kornet men lyckades inte hela vägen..."