2012-12-22, 05:25
Medlem
Flashbackministerns avatar
Vill väldigt gärna veta vad som hände Jimmy... dödad av styvpappan kanske men varför? vad skulle få en medelålders man att döda sin frus barn?

Vet ni något mer om familjen Svensson som om dom var friska psykiskt? Använde Jimmy någrad droger?
Citera
2012-12-25, 18:36
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Citat:
Rubriceras som mord
I dag har polisen rubricerat försvinnandet som mord. Men det finns ingen misstänkt och något spaningsarbete pågår inte längre.
Den sista säkra livstecknet finns på Tärngränd 7 i Ängelholm.

[...]

Bumpar denna fråga, vem bodde på Tärngränd 7 i Ängelholm år 2004? Alltså vem är den före detta styvpappan? PM går bra.

Tack på förhand.
Citera
2013-01-05, 22:07
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Ulf* Ove* Prytz* kanske har en liten aning om vad som hände Jimmy? Eller så kanske han har lust att svara på varför han behöll och målade om Jimmys "kvarlämnade" cykel?
Citera
2013-01-06, 06:01
Medlem
Ja, det verkar ju som att "någon" vet mer än vad den vill göra gällande.
Citera
2013-01-06, 21:51
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
Ulf* Ove* Prytz* kanske har en liten aning om vad som hände Jimmy? Eller så kanske han har lust att svara på varför han behöll och målade om Jimmys "kvarlämnade" cykel?

Mm. Bra att du spinner vidare på tråden -TheRiddle-. Jag har lite mer uppgifter här som jag inte har publicerat ännu i tråden, men som kan vara av stort intresse:

Jimmys mamma var tidigare gift med mannen i ditt inlägg - Ulf Ove Prytz. De skilde sig 2004 11 13. När Jimmy försvann så var han skriven på Tärngränd 7 - och hade varit det sedan 1999. 2005 var han folkbokförd på Transtigen 15 och har flyttat ytterligare en (?) gång sen dess. (Skulle dessa uppgifter inte stämma så har Skatteverket gett mig felaktig info.)

Jag personligen får mycket konstiga vibbar av det här fallet. Känns väldigt besynnerligt, på flera sätt.

Vad säger ditt 6'e sinne dig om fallet, -TheRiddle-? Vad har hänt och varför?
Citera
2013-01-06, 22:02
Medlem
Snoovits avatar
Nu bor Ulf Pryts på Tärngränd 21. Varför flyttar man till till ett exakt likadant hus på samma gata
Citera
2013-01-06, 22:28
Medlem
sodrastas avatar
U*f Pr*tz förekommer i belastningsregistret, dock ej för våldsbrott.

Vad med Jimmys biologiska far och Jimmys storebror? Har aldrig sett något om dem.

edit: syftningsfel
Senast redigerad av sodrasta 2013-01-06 kl. 22:59.
Citera
2013-01-11, 04:52
Medlem
Många år har gått och inte nån kropp och ingen dömd.
Verkar vara vanligt förekommande i just Ängelholm. Det är kanske inte direkt poliskårens elitskikt som bemannar polishuset där kanske?
Citera
2013-01-19, 15:14
Medlem
Jag undrar två saker? Jimmys bror, Har han en bror jag har aldrig hört talas om han / träffat han va jag minns. Inte heller biologiske farsa. Något ni vill veta kanske jag har svar på då jag pluggat med han både här och där
.
Citera
2013-01-19, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cemetary
Jag undrar två saker? Jimmys bror, Har han en bror jag har aldrig hört talas om han / träffat han va jag minns. Inte heller biologiske farsa. Något ni vill veta kanske jag har svar på då jag pluggat med han både här och där
.

Ja, kan du säga var Jimmys kropp är?
Citera
2013-01-19, 17:46
Medlem
sodrastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cemetary
.

Ja, han har en far
Jimmys bror (halvbror?) är född -80 eller 81 om jag minns rätt
Citera
2013-01-20, 17:58
Medlem
Ja klart han har en far... Men kanske inte i livet. Vem är halvbrorn då något namn?det allra lustigaste i det hela är att ingen letade egentligen efter Jimmy alltså anhöriga kanske gjorde men inte vänner dom verka inte ens varken förvånande eller engagerade och agera som inget hänt. Va kan man göra för att bli mördad som 16? Åring....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in