• 1
  • 2
2011-01-15, 00:51
Medlem
Pishs avatar
Jag r en kille p 19 r och har i mitt liv haft ungefr 3 chanser till sex, men sumpat dom allihop.
Anledningen till att dom sumpades var nog av anledningarna: Inga kunskaper och har dligt sjlvfrtroende.

Kan bertta kort om dessa 'chanser' jag hade:

Frsta gngen var jag cirka 13 r d jag inte vgade dra till en halvfet tjej och hennes kompis (som jag hade ftt kontakt med genom en irl polare) som ville ligga, jag vart helt osker p det.

Andra gngen var jag runt 15 r och hade trffat ngot mellan fjortis/emo (p lunar) som sas sig vara kt.
Vi bda var blyga av oss och jag vgade inte gra mycket. Men vi trffades flera gnger och nr vi vl tnkte gra det s hade vi inget frspel och jag frskte trycka in den, men sjlvklart hade jag ingen chans att komma in, d hon antagligen var spnd och knappats vt/upphetsad..

Tredje gngen var jag runt 17 r d jag "joinade" ngon dejtnings sajt dr man fick vara medlem gratis i 3 dagar, kollade i staden dr jag bodde och hittade 2 personer, skrev till ena av dom och skrev min MSN. Sedan ngon vecka efter addade hon mig. Hon sg vl inte s jtte toppen ut men hon verkade inte allt fr dum heller.
Iallafall s trffades vi och sg film, drog p badhuset osv..
Dock var hon lngre n mig och jvligt fet, och hade chans till att ligga, och jag tnkte p det. Men jag sket i det. Senare trffade hon en annan dock och dissade mig totalt.

NU r det s att jag r helt t hllet desperat efter fitta.
Det knns serist som att jag skulle knulla vilken tjej som helst just nu, och ngrar mig som fan att jag sumpat alla dessa chanser.

MSTE dock tillgga att jag ser ganska s bra ut, jag har bra sjlvknsla fr att jag tycker att jag sjlv ser vldigt bra ut, och klr mig ocks bra. Luktar bra osv.
Dock s r jag s jvla kass p att ta steget och hatar att vara kring en massa folk, har socialfobi eller ngot, vet inte vad. r vldigt tillbakadragen vet jag iallafall.

Nu frgar jag p flashback vad jag ska gra fr att f fitta?
Jag funderade ett tag p eskort, men tror inte jag kommer vilja prja ut ver 1000 kr fr att f ligga.. helst nu nr jag inte har mycket pengar ver av studiebidraget (d det gr till gymkort, kontaktlinser osv).

Har kontakt med en tjej utomlands som jag kanske kommer trffa i slutet av sommaren, tror jag verkligen har chans att gra det med henne.. men det r s jvla lngt dit och r knappt skert att vi trffas, om ngra planer skulle ndrats eller vad som helst! Sedan vill jag inte vara helt dlig isfall infr henne..

Jag har funderat lite p krogen, d man kan dricka sig lite full (inte fr mycket dock) och kanske d vga ta stegen. Men jag vet inte om det r en smart vg att g. Verkar redan vara s mnga av dessa mn som gr p krogen och sker efter ligg denna vg?

Jag har inte lust att runka med handen till Brazzers flera gnger i veckan, jag vill knna p riktig fitta ngon gng!

Har ni n tips?
Citera
2011-01-15, 00:54
Bannlyst
Vill du knulla och ser bra ut som du sger s borde du garanterat f fitta p krogen.....
Citera
2011-01-15, 00:57
Medlem
Pishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeyturken
Vill du knulla och ser bra ut som du sger s borde du garanterat f fitta p krogen.....
Jag r nog ingen 10a, kanske 6-7?
Sedan brukar det vl vara killen som mste vara p isfall?
Och dock undrar jag om det finns andra alternativ n krogen liksom..

(EDIT)
D jag ocks bor hyffsat lngt frn stan, och inte skaffat mig krkort n, s lr det inte heller vara toppen med ligg frn krogen? Visst, taxi. men bor fortfarande hos farsan ocks.. S inget toppen alternativ fr mig.
Senast redigerad av Pish 2011-01-15 kl. 01:01.
Citera
2011-01-15, 00:58
Medlem
brutefishs avatar
h, det kommer.

r det vrt att trycka p ngot avdankat hamnluder bara fr sakens skull?
dessutom, att f tag p en hora i sverige fr 1000 spnn....d jvlar r det ngot risigt i hstvg,
i svedala s kostar, ven de fula, en bra slant.

har du svrt, g p krogen och dricka ngra brs s du vgar.
annars kan du ju fortstta ragga p ntet, verkade ju funka relativt ok fr dig?
Citera
2011-01-15, 01:00
Medlem
STHLM2009s avatar
Tagga ned med ditt fitta snack. Du r fr desperat s om du vl skulle brja strula med en brud s skulle du direkt vilja ha sex. Du mste helt enkelt chilla. Nr man vl letar fitta s brukar det oftast visa sig att det inte blir ngon fitta. Kp en flashlight och va dina moves p.

Checka porrfilmer hur dom har frspel. Du lr dig med tiden men alltid bra att ha fulknep.

Leta inte p internet. Leta p hemmafester. Skaffa dig inte tjejpolare fr d ser dom dig som en snllkille som alla tjejer ENDAST vill vara KOMPIS med. Var lite sm latcho.

Ragga p krogen kan alltid g hem. Men d mste du ha en PLAN B och C ifall.
Var inte fr desperat helt enkelt.

Jag skulle spara pengar till en hora. Ska sjlv knulla en hora snart. Brjar bli dags.. Dom vet hur man knullar.
Citera
Medlem
139s avatar
Kr en Finlandskryssning med nn polare typ. Det r som krogen, fast grisigare, knns som dom flesta r dr bara fr att knulla, och dessutom bor ju alla i varsin hytt precis i nrheten. D r det bara slpa ner frsta bsta fruntimmer och smacka p henne ordentligt. Och s sugen som du verkar vara r det bara kra ut henne och g upp till dansgolvet igen och plocka ner en ny.

Som sagt, sjukt grisigt p kryssningar, men ALLA fr ligga.
Citera
Medlem
menslutanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pish
Jag r nog ingen 10a, kanske 6-7?
Sedan brukar det vl vara killen som mste vara p isfall?
Och dock undrar jag om det finns andra alternativ n krogen liksom..
Ja, du kan ju kpa sex? Annars r vl internet ett verktyg fr att hitta fitta.

Om du r villig att ligga med vem som helst s kommer du nog inte ha ngra problem, brja med http://tinyurl.com/677mtcd
Citera
2011-01-15, 01:01
Medlem
Rodah15s avatar
Du kanske ska byta ut badhuset till ngot trevligare.
Citera
2011-01-15, 01:01
Medlem
Bjrnbrs avatar
Dra ut p krogen ganska sent. Drick inte fr mycket, bara s att du blir lite glad och fr lttare att prata. Har du tur hittar du en rejlt packad tjej som r sugen p lite dicke och vips s r du i hamn. Du borde kunna se vilken typ av tjej jag snackar om. Var inte rdd, var p och sk djup gonkontakt och rr henne med hnderna osv. Du ska se att det gr som p rls det hr!
Citera
2011-01-15, 01:03
Medlem
Imoyess avatar
Ls The game
Citera
2011-01-15, 01:05
Medlem
yjm308s avatar
jag blev av med oskulden nr jag var 20.. vet hur du knner dig!

finns bra tips att finna p ntet om raggning. Man fr gra bort sig 3000ggr men sen kommer den dr gngen nr allt klaffar och d djvlar
En sak som motiverade mig att ragga och gav mig mer cohones s att sga var att helt sluta runka. Max 1 gng per mnad typ.

Det gller att vga prva nya saker och testa sig fram.

lycka till!
Citera
2011-01-15, 01:08
Medlem
Bjrnbrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yjm308
jag blev av med oskulden nr jag var 20.. vet hur du knner dig!

finns bra tips att finna p ntet om raggning. Man fr gra bort sig 3000ggr men sen kommer den dr gngen nr allt klaffar och d djvlar
En sak som motiverade mig att ragga och gav mig mer cohones s att sga var att helt sluta runka. Max 1 gng per mnad typ.

Det gller att vga prva nya saker och testa sig fram.

lycka till!

Wtf? Cummar man inte p direkten d nr det vl gller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in