2011-01-15, 01:10
Medlem
Pishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
h, det kommer.

r det vrt att trycka p ngot avdankat hamnluder bara fr sakens skull?
dessutom, att f tag p en hora i sverige fr 1000 spnn....d jvlar r det ngot risigt i hstvg,
i svedala s kostar, ven de fula, en bra slant.

har du svrt, g p krogen och dricka ngra brs s du vgar.
annars kan du ju fortstta ragga p ntet, verkade ju funka relativt ok fr dig?
Ok.
Min irl polare verkar skaffa sig tjejer genom ntet.. frstr mig inte p hur.
Men visst, det r nog den lttaste vgen, ven fast det vore knnas bttre om man trffar dom irl frst.

Citat:
Ursprungligen postat av STHLM2009
Tagga ned med ditt fitta snack. Du r fr desperat s om du vl skulle brja strula med en brud s skulle du direkt vilja ha sex. Du mste helt enkelt chilla. Nr man vl letar fitta s brukar det oftast visa sig att det inte blir ngon fitta. Kp en flashlight och va dina moves p.

Checka porrfilmer hur dom har frspel. Du lr dig med tiden men alltid bra att ha fulknep.

Leta inte p internet. Leta p hemmafester. Skaffa dig inte tjejpolare fr d ser dom dig som en snllkille som alla tjejer ENDAST vill vara KOMPIS med. Var lite sm latcho.

Ragga p krogen kan alltid g hem. Men d mste du ha en PLAN B och C ifall.
Var inte fr desperat helt enkelt.

Jag skulle spara pengar till en hora. Ska sjlv knulla en hora snart. Brjar bli dags.. Dom vet hur man knullar.
Ok, funderade p kpa en fleshlight frn teknikmagasinet, om dom hade det i affren. Men gjorde aldrig det, vet inte om det r vrt det? Funderade ocks p en fr 700 kr som sgs vara bttre, frn internet. Dock vet jag inte skert om det r vrt det och vad jag ska sga till farsan, d han inte kommer tycka om att jag bestller sdant.. jag skulle tycka det vore ganska pinsamt.

Citat:
Ursprungligen postat av 139
Kr en Finlandskryssning med nn polare typ. Det r som krogen, fast grisigare, knns som dom flesta r dr bara fr att knulla, och dessutom bor ju alla i varsin hytt precis i nrheten. D r det bara slpa ner frsta bsta fruntimmer och smacka p henne ordentligt. Och s sugen som du verkar vara r det bara kra ut henne och g upp till dansgolvet igen och plocka ner en ny.

Som sagt, sjukt grisigt p kryssningar, men ALLA fr ligga.

Lter ju, ganska bra.
Kanske far till Finland som semester ngon gng. Dock lr det inte hnda frrna nsta jul eller nsta r isfall.
Citera
2011-01-15, 01:15
Medlem
Pishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Björnbär
Dra ut p krogen ganska sent. Drick inte fr mycket, bara s att du blir lite glad och fr lttare att prata. Har du tur hittar du en rejlt packad tjej som r sugen p lite dicke och vips s r du i hamn. Du borde kunna se vilken typ av tjej jag snackar om. Var inte rdd, var p och sk djup gonkontakt och rr henne med hnderna osv. Du ska se att det gr som p rls det hr!
Ok, det lter bra.
Fr testa dra ut p krogen, endast varit ute dr en gng.. och det var med min irl polare, d vi drog klockan 22:30, ingen var dr och vi stannade till 23:00 och sedan drog vi.
Fick senare reda p att dom flesta kommer efter 23 eller 00-tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Imoyes
Ls The game
Laddade ner den igr och tnkt brja lsa den snart

Citat:
Ursprungligen postat av yjm308
jag blev av med oskulden nr jag var 20.. vet hur du knner dig!

finns bra tips att finna p ntet om raggning. Man fr gra bort sig 3000ggr men sen kommer den dr gngen nr allt klaffar och d djvlar
En sak som motiverade mig att ragga och gav mig mer cohones s att sga var att helt sluta runka. Max 1 gng per mnad typ.

Det gller att vga prva nya saker och testa sig fram.

lycka till!

Aha Ok, vad fr sidor kr ni genom ntet d?
Tack.
Citera
2011-01-15, 01:21
Medlem
Bjrnbrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pish
Laddade ner den igr och tnkt brja lsa den snart

Ta inte The game p fr stort allvar. Vissa snackar om den som att den r revolutionerande och vldigt grym men i grund och botten handlar det bara om att vara sjlvsker. Snack om tpi och skit tycker jag bara r ljligt.
Citera
2011-01-15, 01:24
Medlem
underneathmes avatar
r du en 6-7'a och varit ute p krogen en gng under ett lagligt r?
Lter inte som ngot hllbart direkt.. Ser man bra ut, r social s r man ute p krogen ofta!

Hur som helst, krogen funkar bst om man r av det blyga typen!
Dremot avskyr flickor nr pojkarna r blyga och tillbakadragna. Var lite dirty, var lite p, var lite smelak och macho. Hll det p en lagom niv bara s ska du se att du fr dig ett ligg!

Det vrsta en tjej vet r nr en kille stller frgor. "r det sknt", "Hur vill du att jag ska gra?" osv. Kr p, uppskattar inte tjejen behandlingen s sger hon till - om hon r helt normal vill sga.
Att du r oskuld r kanske inte det frsta du ska sga till tjejen, sg det eftert fr att inte bli dissad innan.
Citera
2011-01-15, 01:28
Medlem
AhnenErbes avatar
k p festival i sommar. Funkade fr mig nr jag var i liknande sits.
Citera
2011-01-15, 01:30
Medlem
Pishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Björnbär
Ta inte The game p fr stort allvar. Vissa snackar om den som att den r revolutionerande och vldigt grym men i grund och botten handlar det bara om att vara sjlvsker. Snack om tpi och skit tycker jag bara r ljligt.
Aha okej.

Citat:
Ursprungligen postat av underneathme
r du en 6-7'a och varit ute p krogen en gng under ett lagligt r?
Lter inte som ngot hllbart direkt.. Ser man bra ut, r social s r man ute p krogen ofta!

Hur som helst, krogen funkar bst om man r av det blyga typen!
Dremot avskyr flickor nr pojkarna r blyga och tillbakadragna. Var lite dirty, var lite p, var lite smelak och macho. Hll det p en lagom niv bara s ska du se att du fr dig ett ligg!

Det vrsta en tjej vet r nr en kille stller frgor. "r det sknt", "Hur vill du att jag ska gra?" osv. Kr p, uppskattar inte tjejen behandlingen s sger hon till - om hon r helt normal vill sga.
Att du r oskuld r kanske inte det frsta du ska sga till tjejen, sg det eftert fr att inte bli dissad innan.
Endast varit ute 2 gnger, och bda gngerna var det ju inga ute. Frsta var med syrran och hennes kille nr jag fyllde 18 r, men vi tog bara ngra cider. Var inte mnga ute i farten den dagen.
Andra gngen var den jag skrev om ovan, d inga folk var ute eftersom vi gick fr tidigt.
Fr forstta frska bli social d, hller fr tillfllet p se p 'blueprint de-coded' t.ex, verkar intressant.

Br jag ha ngon att g ut med p krogen? Fr jag vet inte om min polare r p, d han har ngon ny tjej, igen.
Och har inga andra irl vnner som bor nra.
Citera
2011-01-15, 01:35
Medlem
Bjrnbrs avatar
Citat:
Aha okej.

G bara ut ganska sent nr alla brjar bli rejlt packade och de som inte ornat ett ligg brjar bli desperata. Aka "kvart i tre liggen".

Det dr med att g ut med en polare r jag lite kluven till. Det kan vara negativt att vara bunden till en polare om du inte riktigt vgar g in och ragga nr han ser p. Om du dremot r lugn med det kan han vara ett bra std som finns dr om det gr t helvete.

Var lugn bara, du kommer f ligga. Om inte nu s ngon annan gng. Var inte fr sjlvkritisk, det gr t skogen fr alla d och d. Friskt vgat - hlften vunnet!
Citera
2011-01-15, 01:37
Bannlyst
Du verkar inte ha srskilt mnga vnner, men fitta kommer nr det kommer. Var bara sjlvsker, social och tnk inte p det fr mycket s hittar du ngon hora s smningom. Att g runt och flukta efter horor kommer bara att gra dig deprimerad d du lr tnka p det i princip varje sekund du ser en brud.
Citera
2011-01-15, 01:37
Medlem
underneathmes avatar
Citat:
Aha okej.

Endast varit ute 2 gnger, och bda gngerna var det ju inga ute. Frsta var med syrran och hennes kille nr jag fyllde 18 r, men vi tog bara ngra cider. Var inte mnga ute i farten den dagen.
Andra gngen var den jag skrev om ovan, d inga folk var ute eftersom vi gick fr tidigt.
Fr forstta frska bli social d, hller fr tillfllet p se p 'blueprint de-coded' t.ex, verkar intressant.

Br jag ha ngon att g ut med p krogen? Fr jag vet inte om min polare r p, d han har ngon ny tjej, igen.
Och har inga andra irl vnner som bor nra.

Vafan, ut och sup unge!
Jag r till och med ett r yngre n dig och beter mig som en 'utgngsslampa'. haha

r du bekvm med att vara ute sjlv s shoot! Annars brukar det alltid knnas sknt att ha ngon att vara med. Dels blir du inte direkt stmplad som en tnt p dansgolvet.
Sitt inte ner heller, var ute och dansa. Ser du en snygg tjej, nrma dig henne. 'Rka' dansa in i henne, vnd dig om om se om hon hakar p att dansa med dig. Var nrgngen men inte heller fr p. Mrker du att hon r full, strula! Du mrker ganska snabbt om hon r p eller om du fr dissen.
Se till att stanna lnge, till stngning om inte annat. Finns nstan alltid kvart-i-tre ragg kvar som du kan plocka upp om inte annat.

Dina andra vnner som bor en bit bort, kr dom inga hemmafester? Se till att supa en tjej under bordet och sl vad om ngonting. Vinner du s ska hon g med p att ligga med dig, om hon vinner s slipper hon. (att jag frlorade min oskuld p det sttet r en annan femma. Vi flickor r ltta med lite alkohol i kroppen!)
Citera
2011-01-15, 01:40
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imoyes
Ls The game

Ja... Eller var dig sjlv och bli ihop med en tjej du gillar. N fuck that, kr p en hora
Citera
2011-01-15, 01:41
Medlem
rligt talat TS, det r inte speciellt svrt. Du mste flja vissa regler:

1. Tnk endast, ja ENSDAST med kuken.
2. Skit i konsekvenser och vad folk tycker om dig.
3. Visa nstan extremtydligt att du vill ha fitta.
4. Var hrd, lek lng. (visa kuken, kan funka?)

Flj dessa regler p krogen, dr tjejerna r lite halvfulla. Det kommer frmodligen misslyckas runt 80% av frsken om du inte r stensker p din sak, men kom ihg, skit i konsekvenser. Om du blir dissad gr du vidare till nsta brud.
Citera
2011-01-15, 01:43
Bannlyst
Tjejer r lsaktiga horor och vill sledes inte ha korta killar som dig sjlv, tyvrr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in