2011-01-15, 01:10
Citat:
Ok.
Ursprungligen postat av brutefish
h, det kommer.
r det vrt att trycka p ngot avdankat hamnluder bara fr sakens skull?
dessutom, att f tag p en hora i sverige fr 1000 spnn....d jvlar r det ngot risigt i hstvg,
i svedala s kostar, ven de fula, en bra slant.
har du svrt, g p krogen och dricka ngra brs s du vgar.
annars kan du ju fortstta ragga p ntet, verkade ju funka relativt ok fr dig?
r det vrt att trycka p ngot avdankat hamnluder bara fr sakens skull?
dessutom, att f tag p en hora i sverige fr 1000 spnn....d jvlar r det ngot risigt i hstvg,
i svedala s kostar, ven de fula, en bra slant.
har du svrt, g p krogen och dricka ngra brs s du vgar.
annars kan du ju fortstta ragga p ntet, verkade ju funka relativt ok fr dig?
Min irl polare verkar skaffa sig tjejer genom ntet.. frstr mig inte p hur.
Men visst, det r nog den lttaste vgen, ven fast det vore knnas bttre om man trffar dom irl frst.
Citat:
Ok, funderade p kpa en fleshlight frn teknikmagasinet, om dom hade det i affren. Men gjorde aldrig det, vet inte om det r vrt det? Funderade ocks p en fr 700 kr som sgs vara bttre, frn internet. Dock vet jag inte skert om det r vrt det och vad jag ska sga till farsan, d han inte kommer tycka om att jag bestller sdant.. jag skulle tycka det vore ganska pinsamt.
Ursprungligen postat av STHLM2009
Tagga ned med ditt fitta snack. Du r fr desperat s om du vl skulle brja strula med en brud s skulle du direkt vilja ha sex. Du mste helt enkelt chilla. Nr man vl letar fitta s brukar det oftast visa sig att det inte blir ngon fitta. Kp en flashlight och va dina moves p.
Checka porrfilmer hur dom har frspel. Du lr dig med tiden men alltid bra att ha fulknep.
Leta inte p internet. Leta p hemmafester. Skaffa dig inte tjejpolare fr d ser dom dig som en snllkille som alla tjejer ENDAST vill vara KOMPIS med. Var lite sm latcho.
Ragga p krogen kan alltid g hem. Men d mste du ha en PLAN B och C ifall.
Var inte fr desperat helt enkelt.
Jag skulle spara pengar till en hora. Ska sjlv knulla en hora snart. Brjar bli dags.. Dom vet hur man knullar.
Checka porrfilmer hur dom har frspel. Du lr dig med tiden men alltid bra att ha fulknep.
Leta inte p internet. Leta p hemmafester. Skaffa dig inte tjejpolare fr d ser dom dig som en snllkille som alla tjejer ENDAST vill vara KOMPIS med. Var lite sm latcho.
Ragga p krogen kan alltid g hem. Men d mste du ha en PLAN B och C ifall.
Var inte fr desperat helt enkelt.
Jag skulle spara pengar till en hora. Ska sjlv knulla en hora snart. Brjar bli dags.. Dom vet hur man knullar.
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Kr en Finlandskryssning med nn polare typ. Det r som krogen, fast grisigare, knns som dom flesta r dr bara fr att knulla, och dessutom bor ju alla i varsin hytt precis i nrheten. D r det bara slpa ner frsta bsta fruntimmer och smacka p henne ordentligt. Och s sugen som du verkar vara r det bara kra ut henne och g upp till dansgolvet igen och plocka ner en ny.
Som sagt, sjukt grisigt p kryssningar, men ALLA fr ligga.
Som sagt, sjukt grisigt p kryssningar, men ALLA fr ligga.
Lter ju, ganska bra.
Kanske far till Finland som semester ngon gng. Dock lr det inte hnda frrna nsta jul eller nsta r isfall.