• 8
  • 9
2011-05-26, 14:10
Medlem
NitGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Fast med nyreggad profil och bara 3 inlgg totalt, samtliga i denna trd, s kan du lika grna vara Sven-Otto 42, som gillar sta unga pojkar.

Haha, jo, s kan det se ut.
Men ngot inlgg mste ju vara det frsta? Sen kan jag lugna dig med att jag givetvis har en annan mer officiell anvndare Denna r tnkt fr att diskutera privata saker. Alla vill vara privata ibland
Citera
2011-05-26, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NitGirl
Haha, jo, s kan det se ut.
Men ngot inlgg mste ju vara det frsta? Sen kan jag lugna dig med att jag givetvis har en annan mer officiell anvndare Denna r tnkt fr att diskutera privata saker. Alla vill vara privata ibland
Jag r fan spman!
Citera
2011-05-26, 14:26
Medlem
NitGirls avatar
Jas?
Citera
2011-07-19, 21:28
Medlem
HighHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubisoft
OMFG ALLVARLIGT TALAT CAPS LOCK: ON LS DETTA ASS WTF?!?!?

Okej, helt serist, jag r fruktansvrt stekt just nu men, ass nr jag lste detta OMG .

Du lter som en 60rig jvla idiotjvel som inte har ngon verklighetsuppfattning om vrlden idag.
Du skriver en historia, badhus, ass lunarstorm, bara sjuka saker som ungdomar bara inte gr lngre.
Jag ser verkligen framfr mig en film dr texten med kursiv stil rycker till "1942" eller ngot snt skit.
Sen verkar du snl som fan nr man lser, men har tydligen ett brazzers konto?
Jag menar, "jag ser vldigt bra ut".
Min polare som vger 90k och r kt som ett djur, allts en jvla apa enligt mig fr ligga nr han gr ut och super, till och med med tjejer jag skulle ligga med, ser du normal ut, fr du knulla hur ltt som helst.

Jag vet inte om jag blir glad att detta r ett stort moment i mitt sinnes tillstnd, eller om jag bara kommer lsa det sen och

Trollllololololollllll

_
uS

Men s finns det ju folk som inte har s mnga kompisar att g ut med eller de som bara knner folk som inte tycker om att g ut.
S har det varit fr mig.

Jag r i ungefr samma situation som TS fast lite vrre.
Jag r ocks 19 men har aldrig haft nn chans att sumpa. Jag r mycket lng och r troligen 7-8 i utseende.

Detta rcker tyvrr inte d man mste vara extremt uttriktad om man inte r en 10a och jag r ingen av de tv. Men jag har ju aldrig varit p nattklubb utan bara vldigt mycket p pubar och snt och p nattklubb kanske det r annorlunda. Trots mitt fina utseende r det svrt fr att jag inte kan ta eller upprtthlla kontakt med frmlingar, speciellt inte tjejer eftersom jag inte har nn aning alls vad jag ska gra nr jag frsker vara social med dom. Jag har haft mycket lite kontakt med tjejer och drfr aldrig lrt mig.
Citera
2011-11-08, 23:42
Medlem
ZlatanManias avatar
r TS fortfarande oskuld? Annars s kan jag nog sga att sjlvfrtroende r en jvligt bra sak att ha!

Men lt inte ditt sjlvfrtroende snkas ven om du fr nobben ngra gnger.. Det hnder alla.
Citera
2011-11-09, 00:35
Medlem
Lavios avatar
Snlla rara vn, brja med att SLUTA sga att du "ser bra ut/r snygg" (gller ven HighHitler), finns inget ljligare n folk som sger att de sjlva r snygga, SPECIELLT om man egentligen r en 6-7:a, sorry. Im just being honest.

En sak r sjlvinsikt och en annan sak r att rtt upp och ner sga att "man r snygg", jag kan inte riktigt ppeka i skrift hur jvla ljligt jag tycker att det r. Finns ven killar som faktiskt ser jkligt bra ut som gr samma sak men det blir s jvla mycket ljligare nr folk som egentligen r normala kr p den stilen.

Dr har vi nr ett, nr tv r att du slutar stta fittan p en piedestal, alldeles fr mnga killar gr knullet till en jvla komplicerad journey-around-the-world experience men egentligen gller det bara att du taggar ner.

Ifall du inte r uttriktad, snabbtnkt och bara allmnt social s tycker jag absolut inte du ska frska med krogen, speciellt inte ifall du bara har varit dr en (!!!) gng under 2 r, det sger ganska mycket om din relation till den typen av sociala miljer, hade du trivts dr hade du definitivt varit dr oftare.

Stt dig ner p en pub/mingelbar med polarna, frmodligen har ni ngra trevliga smstllen i ditt omrde och dr har vi en milj som r mycket bttre anpassad till personer som inte trivs i hektiska "se p mig" situationer som krogen, p en pub kan man sitta ner och ta det lugnt med lite l. Ser ni ett gng tjejer som sitter vid ett annat bord, ge dem gonkontakt, funkar det inte frsta gngen s kr vidare, om det inte funkar s vnta tills fram till smtimmarna nr brudarna r lite fullare, d kan du brja g fram och prata. Ungefr samma stuk som kvart-i-tre-ragg p krogen men mycket mer subtilt och inte lika grisigt. Nackdelen med dessa stllen r att mnniskor i dessa miljer (i asociala Sverige i alla fall) ofta vill vara ifred med sitt gng, men tnk p att sent p kvllen s blir tjejerna fullare och d ocks mycket mer bengna att vilja prata med dig.

Ett annat alternativ r festivaler. Mycket laid back, vldigt mnga sociala och fulla mnniskor som grna gr runt och pratar, det som r bttre hr n p mingelbarer r att folk ABSOLUT vill prata med dig p festivaler, de VILL att du kommer fram etc. Dra p Peace and Love och andra festivaler med polarna, ta med ngra tlt och en massa l och lev livet! Speciellt i din lder r det HELT PERFEKT att g p festival. Kommer finnas mnga i vr och sommar, planera redan nu med polarna och ha ditt bsta r ngonsin nsta r!

Krogen, i stil med dansgolv och kttmarknad osv gr fetbort fr dig.. Det r alldeles fr mycket som hnder fr snabbt fr att mnniskor som inte TRIVS i de frhllanden ska kunna komma vinnande drifrn. Tnk shr: P krogen r musiken hg och sikten dlig pga mrka lokaler, det r s mycket mer som handlar om att "visa sig" och att vara social p ett HELT annat plan n ifall du r i en lugn milj dr du kan PRATA med tjejen och visa vem du verkligen r. Sm mingelstllen passar bttre, ven festivaler.

Till sist skulle jag ocks rekommendera hemmafester. Men hr gller det att ha TILLGNG till dem, mao br antingen du eller dina polare vara av typen som grna fr inbjudan till hemmafester. r du inte i ett sdant gng s blir det tyvrr svrt att g p hemmafester ifall ni inte kommer oinbjudna (vilket inte uppskattas). MEN ifall ni blir bjudna p hemmafester s r de vldigt bra tillfllen att trffa tjejer p. Hemmafester blandar ofta det bsta av allt, man kan ta det lugnt och sitta och mingla med ett gng, sitta sjlv med en tjej eller dansa d mnga hemmafester har ett litet dansgolv. Det bsta av krog/festival/mingelbar med andra ord.

Summa sumarum: Finns vldigt mycket du kan gra men du mste vara kreativ! Lyssna fr vrigt inte p 90% av folket som skriver hr d de klart och tydligt inte vet ett skit om hur det sociala livet fungerar.
Citera
2019-11-30, 13:19
Medlem
Hur har det gtt fr dig?!
Citera
2019-12-02, 23:45
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catfoot
Hur har det gtt fr dig?!

Det finns nog en viss risk att du inte fr svaret p det, d trdstartaren inte varit inloggad de senaste tta ren:

"Senaste aktivitet: 2011-01-22 11:44"
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in