Citat:
Ursprungligen postat av ubisoft
OMFG ALLVARLIGT TALAT CAPS LOCK: ON LS DETTA ASS WTF?!?!?
Okej, helt serist, jag r fruktansvrt stekt just nu men, ass nr jag lste detta OMG

.
Du lter som en 60rig jvla idiotjvel som inte har ngon verklighetsuppfattning om vrlden idag.
Du skriver en historia, badhus, ass lunarstorm, bara sjuka saker som ungdomar bara inte gr lngre.
Jag ser verkligen framfr mig en film dr texten med kursiv stil rycker till "1942" eller ngot snt skit.
Sen verkar du snl som fan nr man lser, men har tydligen ett brazzers konto?
Jag menar,
"jag ser vldigt bra ut".
Min polare som vger 90k och r kt som ett djur, allts en jvla apa enligt mig fr ligga nr han gr ut och super, till och med med tjejer jag skulle ligga med, ser du
normal ut, fr du knulla hur ltt som helst.
Jag vet inte om jag blir glad att detta r ett stort moment i mitt sinnes tillstnd, eller om jag bara kommer lsa det sen och
Trollllololololollllll
_
uS
Men s finns det ju folk som inte har s mnga kompisar att g ut med eller de som bara knner folk som inte tycker om att g ut.
S har det varit fr mig.
Jag r i ungefr samma situation som TS fast lite vrre.
Jag r ocks 19 men har aldrig haft nn chans att sumpa. Jag r mycket lng och r troligen 7-8 i utseende.
Detta rcker tyvrr inte d man mste vara extremt uttriktad om man inte r en 10a och jag r ingen av de tv. Men jag har ju aldrig varit p nattklubb utan bara vldigt mycket p pubar och snt och p nattklubb kanske det r annorlunda. Trots mitt fina utseende r det svrt fr att jag inte kan ta eller upprtthlla kontakt med frmlingar, speciellt inte tjejer eftersom jag inte har nn aning alls vad jag ska gra nr jag frsker vara social med dom. Jag har haft mycket lite kontakt med tjejer och drfr aldrig lrt mig.