Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Men ni är ju själva så förblindade av judehat att om inte media i klartext skriver att judarna och Israel bör utplånas så står de på Israels sida, ni är som fiskarna som inte märker att ni är omgivna av vatten och märker inte hur tydligt all MSM står på muslimernas sida mot Israel på samma sätt som vänsterextremister inte märker hur vänstervridet svt mm är.
Det här är den typen av sinnesjukdom man lever bland idag. Vi har en situationen där alla svenska mainstreamsajter låter som extrema israeliska propagandaorgan. Alltid passiv form när palestinier dör, aldrig någon förövare. När judarna begår false-flag attacker och mördar druzer som häromdagen så skriver de om "massaker" - från Hezbollah!
Sajter mer till höger är ännu blodtörstigare, ännu mer sinnessjukt projudiska. Men så jävla sjuka är de här Israeldårarna att de ändå kör nån sorts "buhu det är så synd om oss för alla är så propalestinska". De lever i en total tvärtomvärld. Inte en "ja de verkar lite förvirrade"-värld utan en "absoluta motsatsen till verkligheten"-värld.
Jag förstår inte varför så många fortfarande tycker att det är lämpligt att samtala med de här typerna.
Tack för att du har vänligheten att bevisa min poäng, det är lustigt hur ni i tokvänstern och tokhögern är så rörande eniga om att det är så extra synd om araber i synnerhet och muslimer i allmänhet att just de ska ha specialrättigheter.
Sovjet tog en stor bit av finland och fördrev en halv miljon karelare som fick bli internflyktingar i finland, det var bara för dem att bita ihop och gilla läget. De har inte fått ett eget fn-organ som slåss för deras rätt att få tillbaka sitt land, deras barn räknades inte som flyktingar och varken ni i tokvänstern eller tokhögern gråter för dem.
Det finns många andra sådana exempel som ni skiter i, sudettyskarna är bara ett sådant.
Israelerna fördrev inte ens någon utan det var arabländerna som uppmanade de få araber som bodde där att evakuera från området den korta tid som kriget skulle ta, när segern var vunnen mot judarna skulle de återvända. Istället led arabländerna ett förnedrande nederlag och resten är historia.
Allt detta är dock för mig en bisak, det viktiga för mig är att skicka iväg alla kaosande araber och muslimer från Sverige, vi ska inte ha med dessa folk och länder att göra eller ha affärer med.
Ut bara ut, alla svenska palestinakramare får gärna följa med på fraktfartygen för jag vill ha tillbaka mitt land där tjejer kan lifta mitt i natten och tanter kan gå med hunden där de vill utan att få hunden ihjälsparkad. Jag vill inte ha grillande hucklefamiljer på badstranden eller böneutrop. Ut bara ut härifrån!