Citat:
Ursprungligen postat av
Ottokar
Jag såg någon skarpsinnig kommentar på unz.com som gillades av herr Unz själv som noterade att begreppet Tikkun olam var märkligt likt reset the world/ repair the world.
Är det något som du känner till något om? Särskilt med tanke på att herr Schwab är berättigad till ett till pass om han skulle vilja ta en liten resa till Medelhavet.
Jag tror att det är som en subkultur som genomsyrar elitlagren, och åter igen får jag upprepa mig med att säga att det "sitter i" efter WWII. Vilken är skillnaden mellan judenhetens begrepp tikkun olam, och det eliterna har som subkultur och gemensamt kitt nu? Gränsdragning, livets hårda realiteter. Naturens råhet. Livsbetingelsernas spelregler. Könsdynamik. Gruppdynamik. Allt detta är förpassat till "ondska och bakåtsträvande" idag. Det enda som tillåts är det som underlättar kapitalflöde. Om du har en negress med afro och en vit brud med rakt, blont hår så ligger det i kapitalflödets intressa att "decouple" dessa uttryck ifrån naturens lagar, så att de kan byta frisyrer med varandra, och köpa alla produkter som hör detta till.
Kvinnlig rösträtt är starkt bidragande till vårt sönderfall, men stigmat efter WWII är absolut nummer ett. Det är ett briljant vapen eftersom det skär emot den vita människans alturism och temperament. Om du och jag var blattar så hade det varit enklare att bunta ihop fienden, eller hur? Bara följa de naturlig emotionerna och sperga ut emot honom, samla ihop och avrätta. Fuck vad "muh världen" tycker i sina sissy frilly sensibiliteter.
Allt detta är en vapenplatform, men det är ekonomin efter WWII som håller det hela igång. Utan den hade det hela krackelerat tidigare. Nu har jasägandets fittiga ideologi emot nejsägandets nazism funkat, i tandem med kirurgiska krig emot "rogues" eftersom vi har haft tillväxt, oavsett hur naturvidrig och långsiktigt negativ utvecklingen är.
Globohomo vill föra in hela planeten under detta, och där tittar kanske Tikkun Olam fram i sin mer grandiosa mening. Jag hänger ju i kloaker som /pol/ och där kan du mellan varven se hysteriska eller hatiska judar som pratar om de här grejerna. Vi skall LÄRA goyim att acceptera globohomo, anser de blödigaste. Precis som vi lärde män att sluta våldta på gator och torg stup i kvarten.. Andra psychos vill gå trans humanist och sätta alla goys i en pain amplifier for all eternity. "Then restart the universe again". Basic internet heeb shit. Judenheten är en organism som har lärt sig överleva. Det är i dess DNA och i dess kultur. Allt som sägs ifrån det hållet skall tas med en nypa gas. Det råder "helandet av jorden" genom trans gender nigger dicks ena dagen, och krossandet av allt motstånd den andra. Yidde sitter efter WWII vid rodret av Usa. Inom politik och inom medial propaganda. En glimt av ljus är att den nya gängen är inkompetent och på Tillsammans-nivå av övertygelse. Dessa finns överallt inom de kreativa fälten nu.
Men mer allmänt så är ju tikkun olam operativt nu iom ja-sägandets tyranneri, och nejsägandets demonisering, vilket även är kvinnligt emot manligt.
It's all fucked up bro.