Citat:
Ursprungligen postat av
GreffueAnthonius
Naturen brukar sätta ner foten och ändra vad som är sanning.
Jag vet att detta om klimatförändringarna blivit en vänster-höger fråga delvis. Men tänk massiva översvämningar och enorma kostnader, och stora skogsbränder på annat håll, och hela det globalistiska narrativet faller.
Eller ett vulkanutbrott nånstans. Många konstruerade mänskliga system kan gå under av det, men inte nationsbegreppet på (någorlunda) etnisk grund...
Oavsett tillnyktring, naturkatastrofer eller maktövertagande på ett eller annat vis
Om "vi" skulle komma till makten, så finns fortfarande alla strukturer kvar som bidragit till dagens katastrofpolitik. Framförallt hela gammelmedia, som tillsammans med gamla politiker har försatt oss i den här knipan och förstört ett tidigare välfungerande land.
Vad gör vi med dom? För dom kommer givetvis att till varje pris försöka sabotera alla politiska kursändringar, som en gigantisk "stay behind"-rörelse.
Så vi har politiker, journalister, kändisar, kultursektorn, HR-kärringar, hipsters, tjänstemannaaktivister, Hilda & Ruben, influencers, Pride-militärer, knäböjande poliser, Refugees Welcome, "Jag är här", Intersektionella, kulturmarxister, genusvetare, AFA, filmbranschen, "komiker", Bonniers, Woke-kapitalister, kosmopoliter, Bilderbergare, landsförrädare osv.. Ad nauseam.
Vad gör vi med dom? Pol Pot presenterade en ansats till en lösning. Kanske finns det andra lösningar, men jag kan faktiskt inte komma på någon.
---
Jag hatar Antikrist.