Citat:
Jag har jobbat i IT-svängen sen negerboll hette negerboll. Lyssna på Aron Flams intervju med Alexander Bard så beskriver han att tjejer jobbar med "skyltfönstret" medan manliga ingenjörer jobbar med de riktiga tech-grejerna. Det som faktiskt ger något mervärde.
https://www.youtube.com/watch?v=XphBSMDYdak
Lyssna från ca: 30 min och framåt...
Jag har inte jobbat med "IT" på dessa App-byråer som egentligen är en förlängning av Webb-byråer, som är en förlängning av reklambyrån. Jag har således inte jobbat med Sophie, Jossan och Astrid när de projektledda av Cassandrah ska knåpa ihop en app betald av RFSL om hur afghaner ska bete sig mot tjejer i Sverige. Det är reklamproduktion. Inte IT.
Så jag tror att det är en åldersgrej. Ingenjörerna i IT-svängen är äldre än Sophie, Jossan och Astrid och hann gå sina utbildningar innan dom blev helt HBQT- och genusgenomsyrade och därmed bortom räddning förstörda.
https://www.youtube.com/watch?v=XphBSMDYdak
Lyssna från ca: 30 min och framåt...
Jag har inte jobbat med "IT" på dessa App-byråer som egentligen är en förlängning av Webb-byråer, som är en förlängning av reklambyrån. Jag har således inte jobbat med Sophie, Jossan och Astrid när de projektledda av Cassandrah ska knåpa ihop en app betald av RFSL om hur afghaner ska bete sig mot tjejer i Sverige. Det är reklamproduktion. Inte IT.
Så jag tror att det är en åldersgrej. Ingenjörerna i IT-svängen är äldre än Sophie, Jossan och Astrid och hann gå sina utbildningar innan dom blev helt HBQT- och genusgenomsyrade och därmed bortom räddning förstörda.
Ja media pumpar ut drev om rasism så att folk tror att det är inom antirasism och hbtq som jobben finns när det i själva verket inte finns några alls nästan. Ser vi till de just nämnda kommunerna så handlar det mer om taktik och rävspel för att få tjänster. Man skapar i mångt och mycket sina arbetssysslor och dess ska vara i harmoni med sina kollegor. Det kräver ett visst socialt spel vilket kanske förklarar varför det är så många kvinnor inom kommunerna, men samtidigt omöjliggör för invandrare som inte alls förstår det ofta subtila.
Gällande Alexander Bard utgår han från en psykodynamisk skola som jag anser ofta hamnar i ett freudianskt luftslott, det vill säga en känsla av sanning. Det är mycket prat om matriarker och han går då kulturmarxister och genusfantaster till mötes. Till detta verkar Bard även slänga sig med Carl Jung och då handlat det mer om religion än om filosofi.