Citat:
Det stämmer. Löfven kommer inte att få något sådant uppdrag. Jag har gjort den poängen ett flertal gånger men konstigt nog så blir det aldrig något svar på det. Vad kan det bero på tror du? Det brukar kallas en talande tystnad. Själv tycker jag att det är råttlikt beteende när du och andra gång på gång på gång inte kan säga ett enda litet ord till försvar för era gulliga små teoriebyggen. Ni har heller ens försökt komma med en förklaring till varför detta skulle ske. Du försökte men misslyckades totalt när du tog upp Sveriges icke-ökande statsskuld.
Om vi nu låtsas att någon av er faktiskt skulle försöka lansera dessa ruttna teorier utanför flashback (jag hånskrattar, det kommer aldrig att hända), om någon mot förmodan skulle ta foliehattandet på allvar så kommer det inte att duga med att springa iväg likt en liten råtta när någon påpekar den uppenbara bristen i teoribygget: att en sådan som Löfven inte kommer att erbjudas sådana uppdrag.
Om det nu är a distinction without a difference som du påstår så finns det ingen anledning att insistera på fantasierna. Ändå görs det. Mitt råd: byt ut det här mot att titta på Anime i stället. Den verklighetsflykten har nämligen den fördelen att det inte smetar ner andra med infantilt judetrams och andra fantasifoster om banker eller valfri favoritskuggfigur stunden.
Ni vill inte ens kännas vid premisserna i era egna teorier. Premissen är att t.ex. Reinfeldt är ett totalt oskrivet blad, detta trots att hans åsikter sedan ungdomsförbundstiden är väl kända.
Men vänta, förklaringen finns!!! Om man inte håller med om värdelösa teorierna är man betald av storkapitalet! Det skulle faktiskt inte förvåna mig om du funderar på det på allvar.
Som jag skrev till Ottokar så skulle ni åtminstone kunna försöka knyta ihop teorin enligt följande: etablissemanget i USA samt internationella företag är i maskopi med Putin (rysk maskorovka!) för att försvaga Europa så att Ryssland kan invadera och ta över. Det är faktiskt något som går ihop i teorin till skillnad från det ni lyckas producera.
Och till sist: detta har ingenting med media att göra. Ni skulle kunna säga att varje chefredaktör och journalist också kommer att få betalt för utförd tjänst på något sätt. Det gör ni däremot inte. Det är så löjligt att ni inte vågar. Råttlikt beteende som sagt.
Om vi nu låtsas att någon av er faktiskt skulle försöka lansera dessa ruttna teorier utanför flashback (jag hånskrattar, det kommer aldrig att hända), om någon mot förmodan skulle ta foliehattandet på allvar så kommer det inte att duga med att springa iväg likt en liten råtta när någon påpekar den uppenbara bristen i teoribygget: att en sådan som Löfven inte kommer att erbjudas sådana uppdrag.
Om det nu är a distinction without a difference som du påstår så finns det ingen anledning att insistera på fantasierna. Ändå görs det. Mitt råd: byt ut det här mot att titta på Anime i stället. Den verklighetsflykten har nämligen den fördelen att det inte smetar ner andra med infantilt judetrams och andra fantasifoster om banker eller valfri favoritskuggfigur stunden.
Ni vill inte ens kännas vid premisserna i era egna teorier. Premissen är att t.ex. Reinfeldt är ett totalt oskrivet blad, detta trots att hans åsikter sedan ungdomsförbundstiden är väl kända.
Men vänta, förklaringen finns!!! Om man inte håller med om värdelösa teorierna är man betald av storkapitalet! Det skulle faktiskt inte förvåna mig om du funderar på det på allvar.
Som jag skrev till Ottokar så skulle ni åtminstone kunna försöka knyta ihop teorin enligt följande: etablissemanget i USA samt internationella företag är i maskopi med Putin (rysk maskorovka!) för att försvaga Europa så att Ryssland kan invadera och ta över. Det är faktiskt något som går ihop i teorin till skillnad från det ni lyckas producera.
Och till sist: detta har ingenting med media att göra. Ni skulle kunna säga att varje chefredaktör och journalist också kommer att få betalt för utförd tjänst på något sätt. Det gör ni däremot inte. Det är så löjligt att ni inte vågar. Råttlikt beteende som sagt.
Hoppsan - Det är ju tråkigt när råttkortet dras upp i debatter. Som jag kan dra mig till minnes så var det i Expressen för några år sedan som brunråttan ansågs som ett skadligt djur. Ordet gift drogs även in i debatten vilket jag ansåg vara ett lågvattenmärke.
Det här är tråden om mediakriget om mångkulturen som jag anser borde döpas om till tråden om mediakriget mot svenskarna. Jag har redogjort för mina hypoteser där t.ex. Löfven tagits upp som en ganska ointressant figur. Att Socialdemokraterna vill skotta in menaiter är självklart eftersom de liksom Labour i UK och Demokraterna i USA sedan 1990-talet gradvis ökat andelen identitetspolitik och etniska allianser. Den vita underklassen är inte intressant i långa loppet. De kan alltså dö eller fara åt helvete. Det ligger i Socialdemokraternas DNA numera. De är väljarmaximerande helt enkelt.
Mer intressant är då varför den politiska oppositionen till Socialdemokraterna konsekvent medverkar till att stärka Socialdemokraternas väljarbas så radikalt. De måste ju inse att de stärker motståndarna och försvagar sin egen position. Det är där som frågor som om varför Reinfeldt helt plötsligt hoppade av och lika plötsligt blev förmögen blir intressanta. Borg blir då också intressant att studera eftersom han var en person som tillhörde den innersta cirkeln. Han slutar och blir förmögen. Att han gjorde helikoptern på en fest glöms snabbt bort. En man som aldrig sett insidan av ett företag under hela sitt liv blir på ett mystiskt sätt affärsängel. Vad fan är det som händer?
Men vi sitter i samma situation som intellektuella i Indien under början av 1900-talet. Britterna söndrar och härskar, lokala styrelsemän agerar uppenbart korrupt, en utländsk makt sköter landets försvar, folk flyttas mellan länder och migration slår sönder homogentitet och motstånd mm. Vi ser att det händer saker men kan inte riktigt förstå varför då beslut fattas i andra länder eller bakom stängda dörrar som inte protokollförs och redovisas.
När jag läste histora så var det en självklarhet att utländska intressen påverkade Sveriges inrikespolitik på 1700-talet. Då var det Frankrike och Ryssland. Det vet vi nu när historikerna klargjort förloppen och vilka som var inblandade. Men hur ser det ut nu?
Vilka är det som ligger bakom att Sveriges krigsmakt inte ens kan försvara Stockholm en vecka och i vilkas intresse ligger det att gränserna inte stängs för de hundratusentals menaiter som strömmar in i Sverige? Allt är inte en judisk/sionistisk konspiration men när bildade människor förstår att den mediala kampanjen för mångkulturen och massinvandringen av menaiter helt enkelt inte hade kunnat genomföras utan att prominenta medlemmar i den judiska diasporan i Sverige deltagit. I vilken egenskap har de då deltagit och varför? Full relevanta frågor att ställa utan att brunråttan kommer fram ur kortleken som en joker som kan trumfa en kåk.
Senast redigerad av Ottokar 2019-01-27 kl. 15:11.
Senast redigerad av Ottokar 2019-01-27 kl. 15:11.