2013-08-23, 10:54
Medlem
Demandos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluppblupp
Det säljs rätt många ps vita på både ebay och amazon, tröttnar folk snabbt eller? Jag är rätt sugen på att slå till när lönen kommer...

Hur mycket använder du din PS Vita?

Beror på, jag använder min cirka 2-6 timmar i veckan bror på hur det är med arbetet. Men jag spelar inte så mycket via spel, förutom dom som är gratis pga PS+

Men man kan iallafall köpa billiga PS1 spel som jag spelar nu atm.
Citera
2013-08-24, 18:01
Medlem
dirsps avatar
nån som vet datum dom nya bundlesarna ska komma, eller om dom redan gjort de? Har prissänkningen gått igenom än? Är lite osäker, så därför lite frågor. Funderar på att åka och införskaffa mig en Vita, men frågan är ju om man ska vänta lite till kanske
Citera
2013-08-24, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirsp
nån som vet datum dom nya bundlesarna ska komma, eller om dom redan gjort de? Har prissänkningen gått igenom än? Är lite osäker, så därför lite frågor. Funderar på att åka och införskaffa mig en Vita, men frågan är ju om man ska vänta lite till kanske

Var på gamestop idag i GBG han ja snacka med fick ja förklara för att de gjort en prissänkning på minneskorten och undra ifall han fått in de exakta priset nu. Han sa att de dröjer alltid, verka som om de först ska sälja av de lagret de har inne? Vilket låter helt sjukt med.
Citera
2013-08-24, 20:45
Medlem
TKD_1337s avatar
Det är synd att flera Vita-spel med Sony som utgivare har online pass.

En annan sak jag stör mig på är att spelen knappt sjunker i pris här i Sverige.
Senast redigerad av TKD_1337 2013-08-24 kl. 21:21.
Citera
2013-08-25, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgione
Ganska onödigt att köpa vita då det inte går att jailbreaka den och tanka ner spel från TPB imo

Det är bara bra att det inte går, piratande förstörde rätt mkt för PSP såvitt jag har förstått det hela, då inga utvecklare ville utveckla spel då de inte tjänade några pengar på dem.
Citera
2013-08-26, 11:18
Medlem
Citat:
Det är bara bra att det inte går, piratande förstörde rätt mkt för PSP såvitt jag har förstått det hela, då inga utvecklare ville utveckla spel då de inte tjänade några pengar på dem.

Jag har alltid kört med chippat eller jailbreak. Men köpte Vita och uopskattar verkligen onlinefunktionerna, som man annars missar. Så när PS4 kommer ska jag låta den va orörd
Citera
2013-08-26, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Det är synd att flera Vita-spel med Sony som utgivare har online pass.

En annan sak jag stör mig på är att spelen knappt sjunker i pris här i Sverige.

Tycker de sjunker rätt bra på PS-store annars. Finns alltid något lockande erbjudande känns de som. Plockade ner Playstation allstar battle royal nu i förrgår för 135 kr (om ja minns rätt) till både PS3 och PSV. Sjukt värt var namnet.

Edit. Någon som hunnit testa Killzone betan än? Nå värt? Dratt ner den men fan 1.5 gig på mitt 8 gb minneskort. De svider >.< måste köpa minst 16 gb nu när priset sjunkt. Helst 32 gb.
Senast redigerad av iowa88 2013-08-26 kl. 15:56.
Citera
2013-08-27, 15:35
Bannlyst
Citat:

nja knappast, chipp har funnits hur länge som helst till 360 och spel kommer fortfarande. Att kunna ladda ner ett spel och testa den och se om man gillar den först sen kan man köpa spelet för att stödja utvecklarna.
Citera
2013-08-27, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgione
nja knappast, chipp har funnits hur länge som helst till 360 och spel kommer fortfarande. Att kunna ladda ner ett spel och testa den och se om man gillar den först sen kan man köpa spelet för att stödja utvecklarna.

Det är skillnad på en bärbar konsol och en stationär konsol, mycket mindre marknad.
Citera
2013-08-27, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Tycker de sjunker rätt bra på PS-store annars. Finns alltid något lockande erbjudande känns de som. Plockade ner Playstation allstar battle royal nu i förrgår för 135 kr (om ja minns rätt) till både PS3 och PSV. Sjukt värt var namnet.

Edit. Någon som hunnit testa Killzone betan än? Nå värt? Dratt ner den men fan 1.5 gig på mitt 8 gb minneskort. De svider >.< måste köpa minst 16 gb nu när priset sjunkt. Helst 32 gb.

Går att köpa 32gb på amazon.co.uk för typ 410 spänn nu!
Citera
2013-08-27, 18:50
Bannlyst
Citat:
Det är skillnad på en bärbar konsol och en stationär konsol, mycket mindre marknad.

Jag kommer ändå köpa en vita när priset sänks till runt 1200:- som jag förstått är minneskort ett måste om man ska ha en vita?
Citera
2013-08-27, 20:32
Bannlyst
Förresten var köper ni spel ifrån billigast? Såg att MM hade kampanj Ps vita + sly cooper för 1790:-

hur stor minneskort ska man ha?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in