2011-01-28, 08:42
Medlem
Har en ps3a och en psp2000. Är sjukt nöjd med psp't förutom grafiken, en HD skärm vore grymt! bara det kommer några grymma titlar också
Citera
2011-01-28, 10:43
Medlem
hjärnprotess avatar
Den är ju tekniskt imponerande och ligger långt före sin motståndare (precis som det var förra gången). Men jag tror den kommer bli läskigt dyr, såpass dyr att man får en 3DS och en PS3 för ungefär samma pengar som NGP/PSP2, det här är bara min gissning och kostar den istället omkring 2½-3 när den lanseras så får Nintendo det tufft.

Tycker det är märkligt att det inte är Sony som gör glasögonfri 3D.
Citera
2011-01-28, 10:44
Medlem
Oojojo, fan, denna måste man bara ha, verkar sjukt grym. Skitsnygg, skitgrym prestanda, bara en nolla kan hata detta! Blir till att spara lite pengar dock, lär bli ett saftigt pris
Citera
2011-01-28, 10:53
Medlem
lumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärnprotes
Den är ju tekniskt imponerande och ligger långt före sin motståndare (precis som det var förra gången). Men jag tror den kommer bli läskigt dyr, såpass dyr att man får en 3DS och en PS3 för ungefär samma pengar som NGP/PSP2, det här är bara min gissning och kostar den istället omkring 2½-3 när den lanseras så får Nintendo det tufft.

Jo, men det går väl inte att ha touch och 3d i samma skärm?
Citera
2011-01-28, 11:29
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Titlarna hittils lockar inte speciellt mycket utom möjligen LBP, men det krävs mer för att övertala mig att köpa denna den saken är klar. Men förmodligen kommer det ju att komma något som gör att det inte går att motstå ett köp..brukar ju vara så.
Citera
2011-01-28, 12:58
Medlem
repeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärnprotes
Njae. De kan inte göra det i TVapparater än (till rimligt pris?), och om de gjort det till en portabel spelmaskin hade det varit rätt svårt att marknadsföra den utan att behöva kasta skit på glasögondriven 3D (se Nintendos promotion av 3DS). Så it makes sense, givet Sonys egen situation. Dessutom hade väl priset blivit ännu läskigare än det redan ser ut att bli om de även tryckt in 3D..

Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Titlarna hittils lockar inte speciellt mycket utom möjligen LBP, men det krävs mer för att övertala mig att köpa denna den saken är klar.
Bah, vi känner dig - bara de ser till att fixa fram ett freeroaming-spel där man ska samla på sig någon jävla skit utspridd över konstiga ställen i världen så kommer du köpa 2-3 stycken NGPs redan första dagen..
Citera
2011-01-28, 13:11
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av repeater
Bah, vi känner dig - bara de ser till att fixa fram ett freeroaming-spel där man ska samla på sig någon jävla skit utspridd över konstiga ställen i världen så kommer du köpa 2-3 stycken NGPs redan första dagen..

Hehe ja precis, men jag nöjer mig nog med en NGP isf Kanske ska maila Naughty Dog annars och be dom lägga in 100 st "hidden package" i sitt kommande Uncharted till maskinen..
Citera
2011-01-28, 13:16
Medlem
lumbas avatar
Citat:
Hehe ja precis, men jag nöjer mig nog med en NGP isf Kanske ska maila Naughty Dog annars och be dom lägga in 100 st "hidden package" i sitt kommande Uncharted till maskinen..

Det är redan massa gömda skatter i uncharted-spelen
Citera
2011-01-28, 13:24
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lumba
Det är redan massa gömda skatter i uncharted-spelen

Men är dom gömda väl och finns det något sätt att se hur många man har samlat på sig och hur många man har kvar? Det är ju skillnad på gömda paket i GTA eller flaggor i Assassins Creed jämfört med exempelvis skatter i Fable 2.

Hoppas förövrigt att dom släpper ett InFamous till denna, och som sagt San Andreas stories
Citera
2011-01-28, 13:43
Medlem
lumbas avatar
Citat:
Men är dom gömda väl och finns det något sätt att se hur många man har samlat på sig och hur många man har kvar? Det är ju skillnad på gömda paket i GTA eller flaggor i Assassins Creed jämfört med exempelvis skatter i Fable 2.

Hoppas förövrigt att dom släpper ett InFamous till denna, och som sagt San Andreas stories

Har för mig att man kan se hur många man har kvar, efter första genomspelningen av tvåan så hittade jag 1/3 av skatterna.

Jag tog alla Shards i inFamous fy fan vad drygt det var att hitta de tre sista
Senast redigerad av lumba 2011-01-28 kl. 13:47.
Citera
2011-01-28, 17:12
Medlem
Aristofiless avatar
Blir nog en ojämn fight mellan 3ds och psp2. Nintendo vinner både på teknik och på spel. Prisfrågan lär väl i och för sig spela stor roll.
Citera
2011-01-28, 17:15
Medlem
Kennie.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aristofiles
Nintendo vinner både på teknik och på spel. Prisfrågan lär väl i och för sig spela stor roll.
Nintendo vinner i ... teknik? Läste jag verkligen rätt nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in