2011-12-21, 02:57
Medlem
Lite grafikskillnad på 3DS och psvita ser vi här.
http://www.youtube.com/watch?v=7uHZwxyssWU
Citera
2011-12-21, 03:03
Medlem
DigGaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Lite grafikskillnad på 3DS och psvita ser vi här.
http://www.youtube.com/watch?v=7uHZwxyssWU

Nej.

Citat:
The graphics on the right are from a PS2 PRE RENDERED video trailer for a kingdom hearts game that was released on the PSP....The one on the left has real-time graphics from the actual PSP game....Get it? The trailer on the right is just a movie, the trailer on the left is how the game really looks...But it doesn't matter anyway because this video has nothing to do with PS Vita or 3DS....It's just a Sony fanboy loser making troll videos

Även i beskrivningen till videon står det att det inte är en jämförelse mellan Vita och 3DS

Citat:
[...]This is just a theoretical/parody aka fake comparison. Don't get your panties in a bunch.[...]
Citera
2011-12-21, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigGaN
Nej.

Även i beskrivningen till videon står det att det inte är en jämförelse mellan Vita och 3DS

Nåja, hade vart skoj om så var fallet.
Citera
2011-12-21, 21:43
Medlem
-Vasslepulvers avatar
Har en till liten fråga och det är om man kommer kunna spela LEGO Harry Potter: Years 5-7 på sitt PSVita ?
Citera
2011-12-21, 22:03
Medlem
Zeshtars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Vasslepulver
Har en till liten fråga och det är om man kommer kunna spela LEGO Harry Potter: Years 5-7 på sitt PSVita ?
Har du köpt/finns det från PSN så borde det fungera.

Har du UMD skiva måste du använda ett såkallat "UMD Passport" som kostar en liten peng att använda. Passport är inte tillgängligt än dock.
Citera
2011-12-21, 23:33
Medlem
-Vasslepulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeshtar
Har du köpt/finns det från PSN så borde det fungera.

Har du UMD skiva måste du använda ett såkallat "UMD Passport" som kostar en liten peng att använda. Passport är inte tillgängligt än dock.

Och hur betalar man spel på Playstation Store då ?
Citera
2011-12-22, 00:14
Medlem
Zeshtars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Vasslepulver
Och hur betalar man spel på Playstation Store då ?
Finns två alternativ.

a) Använd ditt kreditkort för att lägga in en summa (Du får välja alternativ på summor tror jag)

b) Du köper ett PSN kort på 200:-/400:- från en butik, på kortet finns en kod som du skriver in på PSN. Då får du 200:-/400:- registrerat på ditt konto.
Citera
2011-12-22, 00:51
Medlem
-Vasslepulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeshtar
Finns två alternativ.

a) Använd ditt kreditkort för att lägga in en summa (Du får välja alternativ på summor tror jag)

b) Du köper ett PSN kort på 200:-/400:- från en butik, på kortet finns en kod som du skriver in på PSN. Då får du 200:-/400:- registrerat på ditt konto.

Okej det låter super Nu längtar jag bara mer och mer tills man har det i sina händer!
Citera
2011-12-22, 23:04
Medlem
Zeshtars avatar
Idag släppte Sony den officiella listan på PSV spel och tillbehör som släpps i samband med release. (Långt)

Amazon säljer memory korten lite billigare just nu (kan komma att ändras dock), så har vi tur så ser vi kanske lite billigare priser hos en del företag än de sony sagt.
Citera
2011-12-22, 23:30
Medlem
Har ingen större koll på de andra spelen men det blir garanterat Wipeout 2048 & Lumines Electronic Symphony att köpa för mig vid release =)
OM jag inte väntar ett tag då =p
Citera
2011-12-23, 00:23
Medlem
-Mystics avatar
Finns det någon info för hur mycket ett spel kommer att kosta att ladda ner på ett ungefär? Jag har läst någonstans att det blir betydligt billigare jämfört med att köpa i affär. Då kanske det är värt att investera i det största minneskortet.
Citera
2011-12-23, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Finns det någon info för hur mycket ett spel kommer att kosta att ladda ner på ett ungefär? Jag har läst någonstans att det blir betydligt billigare jämfört med att köpa i affär. Då kanske det är värt att investera i det största minneskortet.

På ps3, psn är priserna på många spel run 90kr.
Vore konstigt om de höjde priserna på sådana "simpla" spel som även kommer kunna spelas på Vita.
Här finns det lite psn priser på ps3 spel http://loading.se/forum.php?thread_id=78587

Men du kanske tänkte på de större titlarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in