The graphics on the right are from a PS2 PRE RENDERED video trailer for a kingdom hearts game that was released on the PSP....The one on the left has real-time graphics from the actual PSP game....Get it? The trailer on the right is just a movie, the trailer on the left is how the game really looks...But it doesn't matter anyway because this video has nothing to do with PS Vita or 3DS....It's just a Sony fanboy loser making troll videos
Även i beskrivningen till videon står det att det inte är en jämförelse mellan Vita och 3DS
Citat:
[...]This is just a theoretical/parody aka fake comparison. Don't get your panties in a bunch.[...]
Och hur betalar man spel på Playstation Store då ?
Finns två alternativ.
a) Använd ditt kreditkort för att lägga in en summa (Du får välja alternativ på summor tror jag)
b) Du köper ett PSN kort på 200:-/400:- från en butik, på kortet finns en kod som du skriver in på PSN. Då får du 200:-/400:- registrerat på ditt konto.
a) Använd ditt kreditkort för att lägga in en summa (Du får välja alternativ på summor tror jag)
b) Du köper ett PSN kort på 200:-/400:- från en butik, på kortet finns en kod som du skriver in på PSN. Då får du 200:-/400:- registrerat på ditt konto.
Okej det låter super Nu längtar jag bara mer och mer tills man har det i sina händer!
Idag släppte Sony den officiella listan på PSV spel och tillbehör som släpps i samband med release. (Långt)
SCEA Launch Day Titles
Escape Plan (PSN Only)
Hot Shots Golf: World Invitational
Hustle Kings (PSN Only)
Little Deviants
ModNation Racers: Road Trip
Super StarDust Delta (PSN only)
Uncharted: Golden Abyss
Wipeout 2048
Launch Window Titles
Gravity Rush
MLB 12: The Show
Reality Fighters
Unit 13
Third-Party Publisher Launch Day Titles
Army Corps of Hell (Square Enix, Inc.)
Asphalt Injection (Ubisoft, Inc.)
Ben10 Galactic Racing (D3 Publisher of America)
Blazblue: Continuum Shift Extend ( Aksys Games Localization, Inc.)
Dungeon Hunter Alliance (Ubisoft, Inc.)
Dynasty Warriors Next (Tecmo Koei America Corporation)
F1 2011 (Codemasters)
FIFA Soccer (Electronic Arts, Inc.)
Lumines Electronic Symphony (Ubisoft, Inc.)
Michael Jackson The Experience (Ubisoft, Inc.)
Plants vs. Zombies (PSN Only) (Sony Online Entertainment LLC)
Rayman Origins (Ubisoft, Inc.)
Shinobido 2: Revenge of Zen (Namco Bandai Games America Inc.)
Tales of Space: Mutant Blobs (PSN Only) (Drinkbox Studios)
Touch My Katamari (Namco Bandai Games America Inc.)
Ultimate Marvel vs Capcom 3 (Capcom Entertainment, Inc.)
Virtua Tennis 4: World Tour Edition (Sega of America)
Launch Window Titles
LEGO Harry Potter: Years 5-7 (Warner Bros. Interactive Ent. Inc.)
Disgaea 3: Absence of Detention (NIS America, Inc.)
Ninja Gaiden ∑ Plus (Tecmo Koei America Corporation)
Ridge Racer (Namco Bandai Games America Inc.)
Silent Hill Book of Memories (Konami Digital Ent. America, Inc.)
Supremacy MMA: Unrestricted (505 Games)
Accessory List
4 GB Memory Card $19.99
8 GB Memory Card $29.99
16 GB Memory Card $59.99
32 GB Memory Card $99.99
Starter Kit with Memory Card $39.99
In-Ear Headset $19.99
Carrying Case $19.99
Travel Pouch $19.99
Protective Film (2 pack) $9.99
Card Case $5.99
Cradle $19.99
AC Adaptor $14.99
USB Cable $14.99
Portable Charger $49.99 (out in Spring)
Car Adaptor $14.99 (out in Spring)
Amazon säljer memory korten lite billigare just nu (kan komma att ändras dock), så har vi tur så ser vi kanske lite billigare priser hos en del företag än de sony sagt.
Har ingen större koll på de andra spelen men det blir garanterat Wipeout 2048 & Lumines Electronic Symphony att köpa för mig vid release =)
OM jag inte väntar ett tag då =p
Finns det någon info för hur mycket ett spel kommer att kosta att ladda ner på ett ungefär? Jag har läst någonstans att det blir betydligt billigare jämfört med att köpa i affär. Då kanske det är värt att investera i det största minneskortet.
Finns det någon info för hur mycket ett spel kommer att kosta att ladda ner på ett ungefär? Jag har läst någonstans att det blir betydligt billigare jämfört med att köpa i affär. Då kanske det är värt att investera i det största minneskortet.
På ps3, psn är priserna på många spel run 90kr.
Vore konstigt om de höjde priserna på sådana "simpla" spel som även kommer kunna spelas på Vita.
Här finns det lite psn priser på ps3 spel http://loading.se/forum.php?thread_id=78587