2011-01-12, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhineasTFreakears

Piperonal
Safrol
Toulen
Natriumhydroxid
MDP2P
Metanol (>99%)
Metylamin (gasform) (99,9%)
NaBH4 (Natriumborhydroklorid)
Dest. Vatten
Konc. Natriumhydroxid
Diklormetan
Aceton >98%
Kamferolja
Dimethylformamide, Diethylformamide eller Formamide
p-Benzoquinone (Quinone, Benzoquinone)
Palladium Chloride (PdCl2)
Methylene Chloride (DiChloroMethane, DCM)
Hg salt (1 gram of: HgCl2, Hg(NO3)2, Hg(OAc)2, HgCl,
Isopropyl Alcohol
Epsom Salts (Magnesium Sulphate) (MgSO4)
Thick Al foil
Muriatic Acid (31.45% HCl)
Sodium Hydroxide (NaOH)
Ammonium Chloride (NH4Cl)
Paraformaldehyde
Peanut oil
Acetone
Xylene

Nu börjar listan ta sig.
Men är det verkligen allt man behöver för att göra MDMA?
Mer kan ni!

Så där många ingredienser ska inte behövas, listan som Smerdyakov postade är tillräcklig.
Det är inte mängden ämnen som gör det svårt, utan själva tillvägagångsättet. Man kan inte bara blanda allt, det krävs olika processer för att omvandla ämnena till de man till slut använder för att i sin tur omvandla allt till slutprodukten.
Citera
2011-01-12, 14:41
Medlem
PhineasTFreakearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l3nalena
Aluminiumfolie är väl en produkt och inget ämne, stryk det ifrån listan.
Du har rätt! Det kan lätt ersätta med ölburkar som tillsätts i den takt det tar att tömma dom (For real)
Jag skriver: Aluminium (från folie eller ölburk)

Citat:
Ursprungligen postat av Smerdyakov
Din lista stämmer inte riktigt för den tar ingredienter från minst två olika sorters reaktioner som resulterar i MDMA. Den listar jag gav är för ett tillvägagångssätt medan safrol-biten är ett annat sätt att framställa MDMA på.
Ta min lista, cut, paste, arrangera om den som du vill ha den. Ta inte bort något utan dela upp den i sektioner. mdp2p som du föreslår att man utgår från är ju lättast att få tag på om man jobbar på Pharmacia eller liknande (kan ha fel, jag är ingen expert) så man kanske behöver safrol ändå. Om du vet vad för utrustning som behövs så tveka inte att göra ett bidrag i tråden: "Hur man bygger ett MDMA-labb i garderoben" https://www.flashback.org/t1420115

Arrangera om till vad du tycker är bäst.
Piperonal
Safrol
Toulen
Natriumhydroxid
MDP2P
Metanol (>99%)
Metylamin (gasform) (99,9%)
NaBH4 (Natriumborhydroklorid)
Dest. Vatten
Konc. Natriumhydroxid
Diklormetan
Aceton >98%
Kamferolja
Dimethylformamide, Diethylformamide eller Formamide
p-Benzoquinone (Quinone, Benzoquinone)
Palladium Chloride (PdCl2)
Methylene Chloride (DiChloroMethane, DCM)
Hg salt (1 gram of: HgCl2, Hg(NO3)2, Hg(OAc)2, HgCl,
Isopropyl Alcohol
Epsom Salts (Magnesium Sulphate) (MgSO4)
Aluminium (tjock folie eller ölburkar)
Muriatic Acid (31.45% HCl)
Sodium Hydroxide (NaOH)
Ammonium Chloride (NH4Cl)
Paraformaldehyde
Peanut oil
Xylene

Nu börjar listan ta sig.
Men är det verkligen allt man behöver för att göra MDMA?
Frågan vilka av dessa ämnen som är svåra/listade att anskaffa och vilka som är lätta att få tag på har uppkommit. Lite hjälp?
Mer kan ni!
Citera
2011-01-12, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Så där många ingredienser ska inte behövas, listan som Smerdyakov postade är tillräcklig.
Det är inte mängden ämnen som gör det svårt, utan själva tillvägagångsättet. Man kan inte bara blanda allt, det krävs olika processer för att omvandla ämnena till de man till slut använder för att i sin tur omvandla allt till slutprodukten.
Det stämmer bra! Jag skriver upp alla ämnen som behövs till alla kända vägar för att se vilka som är möjliga/enklast. Om du vill bidra konstruktivt så kan du hjälpa till med att ta reda på vilka ämnen man kan få tag på.
Citera
2011-01-12, 15:28
Medlem
Alltings avatar
Tjallare.
Citera
2011-01-12, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allting
Tjallare.
Utsugare.
Citera
2011-01-12, 15:49
Medlem
Alltings avatar
Varför vill du klassa alla dessa kemikalier, som dessutom kan bryggas och destilleras? Det skadar endast de som gillar kemi men inte ägnar sig åt dessa droger.

Ditt syfte är uppenbart; more money for you när kemikalierna försvinner i handeln..
Citera
2011-01-12, 15:52
Medlem
Citat:
Varför vill du klassa alla dessa kemikalier, som dessutom kan bryggas och destilleras? Det skadar endast de som gillar kemi men inte ägnar sig åt dessa droger.

Ditt syfte är uppenbart; more money for you när kemikalierna försvinner i handeln..

Varför skulle de bli klassade för att det finns listade i en tråd på flashback? Den listan består redan av en mängd ämnen som är klassade också.

Sen kan jag bidra med lite information. Safrol och piperonal används som startmaterial för att skapa MDP2P. Sen kan du byta ut en hel del ämnen i alla reaktioner mot andra, dock står det nästan aldrig i dina "recept".
Senast redigerad av smolk 2011-01-12 kl. 15:55.
Citera
2011-01-12, 16:02
Medlem
Alltings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smolk
Varför skulle de bli klassade för att det finns listade i en tråd på flashback? Den listan består redan av en mängd ämnen som är klassade också.

Sen kan jag bidra med lite information. Safrol och piperonal används som startmaterial för att skapa MDP2P. Sen kan du byta ut en hel del ämnen i alla reaktioner mot andra, dock står det nästan aldrig i dina "recept".

Jag tycker det är ansvarslöst..... bara för en bekant tänkte tillhandahålla eteriska doftoljor inom kort.... men de får väl nya namn snart + att barken blir mer UG samt att bittermandel regleras hårdare framöver!
Citera
2011-01-12, 16:36
Medlem
Alltings avatar
bumbar skiten.... Kemikalierna är ingenting. Det krävs många misslyckanden för att få ens det minsta smutsiga skit.

Vilka condensers, magnetomrörare, värmeplatter.... etcetcetc.... Det är det som är mest kostsamt och som 99% kännedom måste infinnas.

Att bara lista kemikalier är SKITDÅLIGT!
Citera
2011-01-12, 16:40
Medlem
Alltings avatar
Citat:
bumbar skiten.... Kemikalierna är ingenting. Det krävs många misslyckanden för att få ens det minsta smutsiga skit.

Vilka condensers, magnetomrörare, värmeplatter.... etcetcetc.... Det är det som är mest kostsamt och som 99% kännedom måste infinnas.

Att bara lista kemikalier är SKITDÅLIGT!

Gör det på ett slutet forum i stället och destillera lite dill-olja att börja med så det inte blir något olagligt. Vi ogillar olagligt på FB om det är dyyyrt. (detta krävde gränsannalkande) och bör ligga under KEMI!
Citera
2011-01-12, 16:53
Medlem
Citat:

Jag ber om ursäkt för att jag kallade dig utsugare. Jag trodde att du var en kock som inte ville få fler konkurenter och därmed behöva sänka priset. Jag inser att jag hade fel. Det verkar mer som om du lider av paranoida vanföreställningar. Att göra det enklare för folk att börja koka, leder till att fler börjar koka vilket i sin tur leder till att det finns mer MDMA. Enligt lagen om tillgång och efterfrågan så går då priset ned. Catfischk? Var du fått idéen att jag vill klassa något vet jag inte. Din tro att bittermandel som säljs på ICA och används i en drös med bakverk skulle bli svårare att få tag på pga den här tråden stödjer min teori om din eventuella diagnos. Jag tackar dock för informationen om att bittermandel kan användas som safrolprekursor och för in det på "Framställning/Anskaffning av Safrol" tråden. https://www.flashback.org/t1420093 Du råkar inte veta safrolhalten i bittermandel?

Citat:
Ursprungligen postat av smolk
Sen kan jag bidra med lite information. Safrol och piperonal används som startmaterial för att skapa MDP2P.
Att Safrol och piperonal används som startmaterial för att skapa MDP2P är något som jag antydde när jag skrev att de borde vara kvar på listan eftersom MDP2P inte kan köpas på Ica. Att du lyckas läsa mellan raderna och komma fram till något som redan är konstaterat betecknar jag knappast som ett bidrag.

Om du vill hjälpa till och inte bara försöka verka smart så finns det mängder med frågor här:
Safroltråden går framåt men det behövs hjälp med att leta rätt på bra växtkällor.
Om du vill bidra gå in på: https://www.flashback.org/t1420093

Listan över allmänna ämnen rör också på sig och känner du att det är där du vill hjälpa till så gå in på: https://www.flashback.org/t1420136p2

I tråden om hur man bygger ett labb för småpengar och vilken utrustning som behövs har det än så länge inte hänt mycket alls. Så bidra gärna!: https://www.flashback.org/t1420115

Listan på synteser skriver du i den här listan: https://www.flashback.org/p28174503#p28174503 och det finns än så länge bara fem källor.
Citera
2011-01-12, 17:37
Medlem
Alltings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhineasTFreakears
Jag ber om ursäkt för att jag kallade dig utsugare. Jag trodde att du var en kock som inte ville få fler konkurenter och därmed behöva sänka priset. Jag inser att jag hade fel. Det verkar mer som om du lider av paranoida vanföreställningar. Att göra det enklare för folk att börja koka, leder till att fler börjar koka vilket i sin tur leder till att det finns mer MDMA. Enligt lagen om tillgång och efterfrågan så går då priset ned. Catfischk? Var du fått idéen att jag vill klassa något vet jag inte. Din tro att bittermandel som säljs på ICA och används i en drös med bakverk skulle bli svårare att få tag på pga den här tråden stödjer min teori om din eventuella diagnos. Jag tackar dock för informationen om att bittermandel kan användas som safrolprekursor och för in det på "Framställning/Anskaffning av Safrol" tråden. https://www.flashback.org/t1420093 Du råkar inte veta safrolhalten i bittermandel?

Att Safrol och piperonal används som startmaterial för att skapa MDP2P är något som jag antydde när jag skrev att de borde vara kvar på listan eftersom MDP2P inte kan köpas på Ica. Att du lyckas läsa mellan raderna och komma fram till något som redan är konstaterat betecknar jag knappast som ett bidrag.

Om du vill hjälpa till och inte bara försöka verka smart så finns det mängder med frågor här:
Safroltråden går framåt men det behövs hjälp med att leta rätt på bra växtkällor.
Om du vill bidra gå in på: https://www.flashback.org/t1420093

Listan över allmänna ämnen rör också på sig och känner du att det är där du vill hjälpa till så gå in på: https://www.flashback.org/t1420136p2

I tråden om hur man bygger ett labb för småpengar och vilken utrustning som behövs har det än så länge inte hänt mycket alls. Så bidra gärna!: https://www.flashback.org/t1420115

Listan på synteser skriver du i den här listan: https://www.flashback.org/p28174503#p28174503 och det finns än så länge bara fem källor.

60-90% kolla på ÖB STRESSKUNGEN, deras bittermandel kan ha noll mängder organiskt endast syntetiskt.

Bättre att köra via pm om vi respekterar varandra mer än vi hatar varandra!

Vill man hålla på med detta ligger profit på runt tiotusen spänn per vecka sam säljer meth med mg sulfat i en tiondel.... samtigt som oseriösa spär ut med
effesulphat....No offence....
Senast redigerad av Allting 2011-01-12 kl. 17:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in