• 2
  • 3
2011-01-12, 17:45
Medlem
PhineasTFreakearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allting
60-90%
Tackar!
Citat:
ÖB STRESSKUNGEN
???
Citat:
Bättre att köra via pm
Word! Tråden handlar om vad som behövs för att göra MDMA, inget annat.

Du kanske vet några andra ämnen man kan använda?
Senast redigerad av PhineasTFreakears 2011-01-12 kl. 17:47.
Citera
2011-01-12, 18:07
Medlem
Alltings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhineasTFreakears
Tackar!
???

Word! Tråden handlar om vad som behövs för att göra MDMA, inget annat.

Du kanske vet några andra ämnen man kan använda?

Du är osedvanligt dryg..... JAG har recept värda nästa generations mdma och liknande analoger.
Citera
2011-01-12, 18:08
Medlem
Alltings avatar
Citat:
Du är osedvanligt dryg..... JAG har recept värda nästa generations mdma och liknande analoger.

AN BLI PERFEKT!
Citera
2011-01-12, 18:12
Medlem
Alltings avatar
gå ihop...
Citera
2011-01-12, 18:23
Medlem
Citat:
Orsaken till att jag skäller på alla som flamsar är att jag vill ha resultat. Jag tycker om att skojja men det här är inte tråden för det.
Den här tråden och de andra MDMA trådarna bevakar jag för att de inte ska bli flamstrådar. Om jag inte är aggresiv så är risken stor att jag blir överröstad av loserkören som sjunger att allt är omöjligt. När den är ett år gammal och har tusen inlägg så kommer de som skriver i den veta vad som är OnT och OT. Fram tills dess är jag dryg.
Att tala om att man har synteser som man inte delar med sig av är faktiskt också OT. Om du har synteser för MDXX så kan du väl publicera dessa? Men inte här, utan här: https://www.flashback.org/p28174503#p28174503

Vidare diskussioner om min atityd föres lämpligen via PM.

Om du faktiskt vet vad du pratar om så är din hjälp MYCKET välkommen.
Citera
2011-01-13, 01:57
Medlem
TomiXIIs avatar
MDP2Pt gör man till MDMA lättast genom att lösa det i nitrometan och sedan lösa aluminiumstrimlor i skiten. När reaktionen är färdig så rengör MDMAt på vanligt sätt.

Jag har nitrometan ståendes faktiskt, körde RC-bil när jag var yngre. Nuförtiden hade det nog varit roligare att göra en ammoniumnitrat/nitro bomb till nästa nyår
Citera
2011-01-13, 21:37
Medlem
GloriousPettings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiXII
MDP2Pt gör man till MDMA lättast genom att lösa det i nitrometan och sedan lösa aluminiumstrimlor i skiten. När reaktionen är färdig så rengör MDMAt på vanligt sätt.

Jag har nitrometan ståendes faktiskt, körde RC-bil när jag var yngre. Nuförtiden hade det nog varit roligare att göra en ammoniumnitrat/nitro bomb till nästa nyår

Har du lust att dela med dig av hur man rengör på "vanligt sätt"?
Citera
2011-01-13, 21:57
Medlem
Sleazers avatar
Citat:
gå ihop...
Jag måste bara fråga... Varför citerar du dig hela tiden?
Citera
2011-01-14, 02:15
Medlem
BurnThePriests avatar
det här är nog den konstigaste tråden jag läst på länge.

TS är allmänt dryg, även mot de som försöker hjälpa till och när h*n verkligen får hjälp så låtsas h*n redan känna till den informationen och behandla den som hjälpt till som en idiot.

mam diskuterar risken av att ämnen som nämns (som är allmänt känt förekommande i framställning av mdma) ska klassas för att de tas upp i en hyfsat oseriös tråd på fb.

TS och Allting verkar uppenbart påverkade av något. den ena är paranoid och den andra tror att h*n kommer gå till historien för att ha skapat den blivande klassiska fb-tråden: Gör MDMA själv. Så här enkelt är det

det är tur att det finns någon riktigt kunnig kemist som kan strunta i allting som erowid och bluelight och andra seriösa källor publicerat och istället tar och slänger ihop fem olika trådar för att användarna här ska tillföra med sin "information" om hur man bygger laboratorium eller skaffar safrol.
underhållande läsning!

Kom igen! Lite fler ingredienser kan ni komma på! Bättre kan ni

underhållande läsning!
Citera
2011-01-14, 16:29
Medlem
Uppdaterad lista:
Toulen
MDP2P
Metanol (>99%)
Metylamin (gasform) (99,9%) Var får man tag på det?
NaBH4 (Natriumborhydroklorid) Var får man tag på det?
Dest. Vatten
Konc. Natriumhydroxid
Diklormetan Var får man tag på det?
Aluminium (tjock folie eller ölburkar)
* Dimethylformamide (DMF) (350mL) (Diethylformamide eller Formamide funkar också) Var får man tag på det?
* p-Benzoquinone (Quinone, Benzoquinone) (120g) (foto eller kemiaffär)
* Palladium Chloride (PdCl2) (2g) (foto eller kemiaffär)
* Methylene Chloride (DiChloroMethane, DCM) (this can be distilled from automotive solvents (just go into Nationwise, PepBoys, Sears, AutoZone And read the labels) Or a Liter can be bought from a Chem supplier.)(Zip-Strip furniture polish remover)
* Hg salt (1 gram of: HgCl2, Hg(NO3)2, Hg(OAc)2, HgCl, It can be anything, and 1g should last you a long time.) Var får man tag på det?
* Isopropyl Alcohol (foto eller kemiaffär)
* Epsom Salts (Magnesium Sulphate) (MgSO4) (affären hälsokostbutiken) (Spread out on a cookie sheet, and bake in the oven at 200°C for 3hr to dry them - pretty useless if you don't dry it)
* Muriatic Acid (31.45% HCl)(Pool pH down, Driveway cleaner,)
* Sodium Hydroxide (NaOH) (lut) (färgaffären)
* Ammonium Chloride (NH4Cl) (fotoaffären eller kemibutik)
* Paraformaldehyde (järnaffären???) (called Mildewcyde or DiGas - made by the same people who brought you Damp-Rid ) Var får man tag på det?
* Jordnötsolja (Den har hög koktemperatur och är till för att sprida värmen runt rundkolvarna)
* Aceton (rengöring av glas samt kristaller) (färg/kemiaffären)
* Xylene (för kristallisering) (färg/kemiaffären - thinner -)

Om ni vill hjälpa till så har jag fetat en massa frågor.....
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in