2015-06-21, 21:55
Medlem
Jaha, undrar vad det beror på att hon fått för lösa tyglar Du verkar ju va galet upprörd, man kan undra varför??

Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Men vad fan, någon gång måste man som förälder sätta ner foten och tala om för ungdjäveln att det här är inte okey.

Sanna är en ouppfostrad liten bitch som fått åt helvete för lösa tyglar, man gör inte som hon gör mot sina föräldrar speciellt inte om man som hon tydligen har gjort har använt sin "alkis" till farsa för att reda ut sina trassliga ekonomiska förehavanden, jag hoppas verkligen att Ulf Lundell stänger igen kassaflödet till hydet för gott.
Citera
2015-06-21, 22:00
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starwatch
Jaha, undrar vad det beror på att hon fått för lösa tyglar Du verkar ju va galet upprörd, man kan undra varför??

Upprörd?

Ouppfostrade ungdjävlar är ett otyg i alla lägen, vad är det för konstigt med det?

Vad fan menar du egentligen?
Citera
2015-06-21, 22:21
Medlem
Citat:
Upprörd?

Ouppfostrade ungdjävlar är ett otyg i alla lägen, vad är det för konstigt med det?

Vad fan menar du egentligen?

Du tänker uppenbarligen inte längre än näsan räcker. Det du säger är att Uffe varit kass på att uppfostra sin dotter. Då kan man ju undra varför han varit det??
Citera
2015-06-21, 22:29
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Du tänker uppenbarligen inte längre än näsan räcker. Det du säger är att Uffe varit kass på att uppfostra sin dotter. Då kan man ju undra varför han varit det??

Och de har inte varit två om det då?

Lilla Sanna borde nog tänka på de tio budorden.

Hedra din fader och din moder, för att du må länge leva i det land som HERREN, din Gud, vill giva dig.

Till och med en sådan skit som jag, näthatare på Flashback skulle inte ens komma på tanken att sälja ut min far och mor på det sätt som Ulf Lundell,s dotter gör, i och för sig så säljer hon ju bara ut Ulf Lundell, inte sin ömma moder som förmodlgen var en bidragande orsak till hennes problem, men mamma var väl inte lika lönsam att profitera på får man väl anta.
Citera
2015-06-21, 22:56
Medlem
Hahaha... visst, det var mamma lundells fel

Sen kan du väl slänga upp nån källa på ditt antagande, annars tolkas det som svammel.

Citat:
Och de har inte varit två om det då?

Lilla Sanna borde nog tänka på de tio budorden.

Hedra din fader och din moder, för att du må länge leva i det land som HERREN, din Gud, vill giva dig.

Till och med en sådan skit som jag, näthatare på Flashback skulle inte ens komma på tanken att sälja ut min far och mor på det sätt som Ulf Lundell,s dotter gör, i och för sig så säljer hon ju bara ut Ulf Lundell, inte sin ömma moder som förmodlgen var en bidragande orsak till hennes problem, men mamma var väl inte lika lönsam att profitera på får man väl anta.
Citera
2015-06-21, 23:05
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Hahaha... visst, det var mamma lundells fel

Sen kan du väl slänga upp nån källa på ditt antagande, annars tolkas det som svammel.

Men är du dum på riktigt eller?

Var lilla mamma osynlig under uppväxten eller?

När lilla mamma klappade ihop vem fanns där då?
Citera
2015-06-21, 23:15
Medlem
Då fanns den "stabile" papsen där. Du får väl ge dig på Ulf Lundell och höra varför han lyckades så illa med uppfostran av sin dotter när han "fanns" där. Visst ja... morsan hade ju redan förstört henne så det var för sent.

Citat:
Men är du dum på riktigt eller?

Var lilla mamma osynlig under uppväxten eller?

När lilla mamma klappade ihop vem fanns där då?
Citera
2015-06-21, 23:26
Medlem
Giant Squids avatar
Hur står det till i Uffes kassa?
Tror ni han har planer på att försöka göra Sanna arvslös?
Citera
2015-06-21, 23:46
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Men vad fan, någon gång måste man som förälder sätta ner foten och tala om för ungdjäveln att det här är inte okey.

Sanna är en ouppfostrad liten bitch som fått åt helvete för lösa tyglar, man gör inte som hon gör mot sina föräldrar speciellt inte om man som hon tydligen har gjort har använt sin "alkis" till farsa för att reda ut sina trassliga ekonomiska förehavanden, jag hoppas verkligen att Ulf Lundell stänger igen kassaflödet till hydet för gott.

Det här med ordet "hydet" som du använder gång på gång, är det ett egenpåhittat ord? Aldrig hört förr.
Citera
2015-06-22, 00:18
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hur står det till i Uffes kassa?
Tror ni han har planer på att försöka göra Sanna arvslös?

Går det i Sverige?
Citera
2015-06-22, 00:23
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Går det i Sverige?
Om man har pengarna på en kapitalförsäkringskonto så tror jag det
https://www.avanza.se/konton/kapitalforsakring.html
Och han kan ju skänka bort allt innan han drar in årorna och bara behålla så han klarar sig.
Sen inkomster från musiken i framtiden vet jag inte.
Citera
2015-06-22, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axet
Uppar den här tråden lite.
Måste ju finna flera historier om herr lundells rumlande eller?

Inte om rumlande, men om divalater... Lundell och vi delade replokal i början på 90-talet, keybordisten hade glömt sitt och jag erbjöd mig att lämna kvar mitt keyboard. Fick inget tack för det, men det var väl väntat.
Musikaliskt är han Sveriges mest överskattade artist, den där Lundgnäll. Sjung ut orden så man hör, för bövelen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in