2011-01-11, 19:27
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Har han någonsin släppt flaskan?

Ja, under längre perioder har han varit helt ren.
Citera
2011-01-11, 19:31
Medlem
Det här måste vara den bästa underhållningen jag upplevt på flashback. Ever!
Citera
2011-01-11, 19:31
Medlem
MsRojs avatar
Kräftsäsongen började nog tidigt för ulf
Citera
2011-01-11, 19:32
Medlem
"Lundell och hans band skulle börjat repetera i dagarna inför konsertturnén och Thomas Johansson, vd för Live Nation säger till SR Värmland att Lundell inte är allvarligt sjuk men inför risken att behöva ställa in enstaka konserter fattades idag beslutet att avblåsa alltihop."

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4285564

Rykten går dock om att det ska bero på dålig billjetförsäljning, vilket jag personligen inte tror ett smack på utan alkoholen låter nog troligast om det är risken för enstaka konserter som gör att de blåser av hela turnén.
Citera
2011-01-11, 19:35
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkong
"Lundell och hans band skulle börjat repetera i dagarna inför konsertturnén och Thomas Johansson, vd för Live Nation säger till SR Värmland att Lundell inte är allvarligt sjuk men inför risken att behöva ställa in enstaka konserter fattades idag beslutet att avblåsa alltihop."

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4285564

Rykten går dock om att det ska bero på dålig billjetförsäljning, vilket jag personligen inte tror ett smack på utan alkoholen låter nog troligast om det är risken för enstaka konserter som gör att de blåser av hela turnén.

Sydsvenskan skrev att man sålt ca 80% av biljetterna, det borde ju räcka för att gå runt iaf
Citera
2011-01-11, 19:42
Medlem
Oakenshields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Ja, under längre perioder har han varit helt ren.

Sen 92 har han kopplat en stenhårt grepp om sitt liv och varit nykter, den "återfunna glädjen i att dricka vin" infann sig väl häromåret och var inget bra tecken alls.
Citera
2011-01-11, 19:43
Medlem
måste ju vara en allvarlig sjukdom. Inte ställer man in något så här stort för något som kan gå över inom kort....

Krya på dig Uffe!
Citera
2011-01-11, 19:46
Medlem
Bluebeast72s avatar
Glöm inte var ni hörde det först!

Citera
2011-01-11, 19:47
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakenshield
Sen 92 har han kopplat en stenhårt grepp om sitt liv och varit nykter, den "återfunna glädjen i att dricka vin" infann sig väl häromåret och var inget bra tecken alls.

Yes, men fortfarande. Tills något konkret bevis annat än han tar något glas vin då och då kommer, så tänker jag utgå ifrån att allt prat om att han blivit alkis igen är rent hitte på från mannens belackare. Finns så många andra anledningar som känns betydligt mer troliga än det.
Citera
2011-01-11, 19:51
Medlem
Romiregnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Glöm inte var ni hörde det först!

Har du goda kontakter eller tog du ett par ord i luften?
Citera
2011-01-11, 19:53
Medlem
Oakenshields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Yes, men fortfarande. Tills något konkret bevis annat än han tar något glas vin då och då kommer, så tänker jag utgå ifrån att allt prat om att han blivit alkis igen är rent hitte på från mannens belackare. Finns så många andra anledningar som känns betydligt mer troliga än det.

Jo. Det är dock fortfarande en väldigt trolig anledning, men jag låter det bero till det framkommer konkreta skäl även jag.

Förbannat, jag var jävligt sugen på att se honom och det har jag inte varit på bra länge!
Citera
2011-01-11, 19:54
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romiregnet
Har du goda kontakter eller tog du ett par ord i luften?
Well, låt oss säga så här. Jag är ett troget lundell fan som sett märkliga skillnader sista året i form av upptakt, mediabevakning osv.

Ngt är fel o ser man noga de sista fotona på ulf som tagits kan man tyda viktminskning,gråaktighet o tunnare hår. Allt det tyder på kemoterapi o cancer.

My guess.
Senast redigerad av Bluebeast72 2011-01-11 kl. 19:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in