2010-09-10, 06:25
Medlem
Ulf Lundell är en vidrig snuskgubbe , försörjer sig på att skriva om övergrepp!! vlken gris.

Arr hans dotter hittat en missbrukare är i mina ögon ett tecken på att pappa Ulf inte höll fingrarna från henne när hon var liten.

Ulf är ett as somförtjänar att sitta i fängelse.
Citera
2010-09-10, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Jo men nu handlar det om en gubbe som tillhör rödvinseliten och honom får man inte röra.

Får inte röra? Jag utgår från att du missade fittstimsdebatten då Ulf blev synnerligen hårt åtgången i media av stora delar av landets feministelit.
Citera
2010-09-10, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Även Per Gessle tycks ha en del sexuella övergrepps-fantasier i garderoben:

Tänk att få sätta på
Flickorna på TV2

Kvinnornas, i det här fallet utpekade TV-hallåors, önskningar betraktas som sekundära till mannens och framstår i sammanhanget som helt irrelevanta. Det kan man kalla könsmaktsordning.

- F.G

Eller en groupie som tänder på de med makt och status. Han ser ju ut som en bekräftelsesjuk gammal kärring nu så varför skulle han inte ha varit en slampa i sin ungdom?
Citera
2010-09-10, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Ulf Lundell är en vidrig snuskgubbe , försörjer sig på att skriva om övergrepp!! vlken gris.

Arr hans dotter hittat en missbrukare är i mina ögon ett tecken på att pappa Ulf inte höll fingrarna från henne när hon var liten.

Ulf är ett as somförtjänar att sitta i fängelse.

Snygg logik. Han har nämnt detta i ett par böcker, dikter, sånger och intervjuer för att han än idag plågas av det, knappast för att krama ur deg. Skulle snarare kalla det avbön. I övrigt är han en av Sveriges mest produktiva konstnärer så han har nog en hel del andra sätt att försörja sig på ska du se.

Det är inte alls ovanligt att barn till missbrukande föräldrar söker sig till likasinnade senare i livet.
Citera
2010-09-10, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Snygg logik. Han har nämnt detta i ett par böcker, dikter, sånger och intervjuer för att han än idag plågas av det, knappast för att krama ur deg. Skulle snarare kalla det avbön. I övrigt är han en av Sveriges mest produktiva konstnärer så han har nog en hel del andra sätt att försörja sig på ska du se.

Det är inte alls ovanligt att barn till missbrukande föräldrar söker sig till likasinnade senare i livet.
ölk på karln
Våldtäckts Ulf är jävla gris, må han brinna i helvetet det misserabla piss-fyllot. Om någon söp ner hans dotter och gruppvåldtog henne och sedan skrev munter musik om det så skulle han nog inte känna sig bekväm med det.

Ulf Våldtäcktsmannen Lundell är ett svin som borde bestraffas för sin handling, brottet må vara preskiberat, men jag kommer att vara på hans nästa spelning och skandera VÅLDTÄCKSMAN.
Citera
2010-09-10, 15:44
Medlem
Citat:
ölk på karln
Våldtäckts Ulf är jävla gris, må han brinna i helvetet det misserabla piss-fyllot. Om någon söp ner hans dotter och gruppvåldtog henne och sedan skrev munter musik om det så skulle han nog inte känna sig bekväm med det.

Ulf Våldtäcktsmannen Lundell är ett svin som borde bestraffas för sin handling, brottet må vara preskiberat, men jag kommer att vara på hans nästa spelning och skandera VÅLDTÄCKSMAN.

Gör det, jag hoppas att jag hamnar på samma spelning och ser när Uffe ryter ifrån.
Alltid lika kul att se hur liten en människa kan bli. Att stå och gapa och vara tuff inför dina häftiga vänner och sen få en utskällning från scenen och bli till en liten rodnande pissmyra är ju säkert värt dom 450 bagisarna du investerat i biljetten. Låt mig inte missa detta.
Citera
2010-09-10, 16:34
Medlem
Citat:
ölk på karln

Förlåt, vill inte vara en språkpolis men det stavas våldtäkt!
Citera
2010-09-10, 19:24
Medlem
Citat:

Kanske bäst att lära sig prata ordentligt i så fall, men visst gör det du.
Citera
2010-09-10, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Förlåt, vill inte vara en språkpolis men det stavas våldtäkt!

Småaktigt av dig att peka på ett stavfel när du måste förstå att jag skrev inlägget under stor upprördhet.
Citera
2010-09-10, 19:39
Medlem
Citat:
Kanske bäst att lära sig prata ordentligt i så fall, men visst gör det du.

Jag kan både prata och sjunga, jag ser mig som en bättre sångare än Ulf som väljer att fylleskråla fram låtar som beskriver hur han våldtagit en kvinna.

Vi borde gå man ur huse och jaga bort våldtäkts Ulf , ska han verkligen få fortsätta att åka land och rike runt och sjunga om bland annat övergrepp han begått.
Citera
2010-09-10, 19:45
Medlem
Citat:
Småaktigt av dig att peka på ett stavfel när du måste förstå att jag skrev inlägget under stor upprördhet.

Och storsint av dig att fara med incest-osanningar.
Citera
2010-09-10, 19:58
Medlem
Citat:
Och storsint av dig att fara med incest-osanningar.

Hur vet du att det är osanningar ? AlkoholistPappan Ulf har våldtagit försvarslös kvinna och steget är inte alltför långt enligt mina forskningar.

Låten öppna landskap har fått en ny innebörd efter att denna ohyggliga skandal kommit till min kännedom.

De han tjänat på att skriva och sjunga om gruppvåldtäckten borde han få skänka till brottsoffersjouren-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in