Eftersom jag är "känsloätare" tabbade jag mig igår, men ändå inte så farligt tycker jag. Hade bråkat med tonåringen och när jag kom ut i köket satt han o åt smörgås och jag kände bara akut att jag också ville ha smörgås , så jag tog en. Därefter åkte vi till mitt favoritkebabställe och så åt jag en kebab i bröd. Med tanke på att jag knappt hade ätit nåt på flera dagar tror jga egentligen inte att det gjorde nåt.
I vanliga fall skulle jag när jag ändå fuskade tyckt att jag skulle köpa ett gäng bullar och kanske lite choklad också, men jag bestämde mig för att det räcker med kebab, så det är jag väldigt nöjd med.
Idag har jag fortsatt med nutrilett (4-5 påsar som man ska) och mitt apelsinvatten. No problems...
Men... så ringde min syster och berättade att hon bakar kanelbullar och hennes bullar är det absolut godaste jag vet!!

Finns inget godare på jorden...
Därefter ringde min pappa, vi ska åka dit och hjälpa till med några saker och sonen skullle då bli bjuden på pannkakor. Och både bullar och pannkakor på samma dag blir för mycket att stå emot...

Sitter nu i valet o kvalet, vill äta bullar o pannkakor, men ska inte...
Få äta det bara idag och sen imorgon fortsätta som vanligt? För jag är väldigt bestämd med att jag ska fortsätta imorgon vare sig jag äter eller inte. Det har jag inte varit förut, jag väger trots allt 112,5 kg i jämförelse med 125,6 kg som jag började på!
Val o kval, fuska eller inte fuska? SUCK!!!