2011-01-13, 13:03
Medlem
downies avatar
Vill bara inflika att jag är pojkvännen och vi har utfört detta trekant många gånger på de senare dagarna och det har gått väldigt bra, vet fortfarande inte vad som hände kvällen som denna tråd handlar om, men nu så har det blivit mycket bättre i vårat förhållande och det känns mer tight och sammansvetsat.

Detta har fått en polygamisk effekt också då vi halvt som halvt har en tredelad relation just nu, dock så får man se hur länge detta kan vara då det är nog jobb att ha enbart en person man skall bry sig om.

Jag har inte läst tråden då jag antar det kommer vara bashing på mig, men om någon har några frågor så svarar jag gärna.

(Jag skall försöka få min flickvän att sluta använda så där mycket smajlis, för det är fan inte okej)

Kan påpeka också att detta inte är första gången jag har haft trekant, vilket gör att reaktionen var väldigt underlig och det har inte varit något problem i andra förhållanden.
Senast redigerad av downie 2011-01-13 kl. 13:09.
Citera
2011-01-13, 13:07
Medlem
Han förvänta sig väl inte att hans flickvän skulle vara en sån hora. Han tänkte sig en kinky grej, det slutade med att hans flickvän var en fittslickande flata med sexuella preferenser som en fransk prostituerad på 1700-talet.

Edit: Såg just att grinollen svarat i tråden.
Citera
2011-01-13, 13:24
Medlem
fskers avatar
KNAS! Sparka ut hanen! BangArn^
Citera
2011-01-17, 01:40
Medlem
a.j.1985s avatar
"Kan påpeka också att detta inte är första gången jag har haft trekant"

-ha ha ha! Den var rolig... Har ni haft trekanter med olika brudar varje kväll sedan du ballade ur senast eller? Du såg din flickvän bli knullad av en annan tjej som inte hade något som helst intresse av dig.
Citera
2011-01-17, 02:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Korax
Hej!
Jag har varit tillsammans med min pojkvän i något över ett år, och bor sedan 5 månader tillsammans.
Jag är en sådan här " bisexuell" kvinna och skulle därför tycka det var intressant att prova att ha en trekant.
Min pojkvän har under tidigare samtal varit positiv till detta, och i förrgår natt (onsdag) drog vi hem en (ashet) kvinna från krogen. Väl hemma, då alla var införstådda med vad som skulle ske. Börjar jag och denna kvinna sexa runt. Väldigt mysigt. Slickar fitta tar på tissar, hela paketet så att säga.
Min pojkvän är inte speciell aktiv ( vi var alla ganska fulla)
Mitt under akten då, börjar han gråta och vill inte vara med, och denna kvinna går hem pga detta.
Han vill inte röra mig och frågar om vi fortfarande är ihop.
Jag är frågande till detta, och förstår inte vad han menar. Men tydligen verkar det som han ångrat sig halvvägs in och inte vill göra något "sådant"
Nu sover han fyllan av sig.
Men wtf vad ska jag göra? Vad ska jag säga?

Felet ni gjorde var att inte ha han i centrum. De är det som förstör saker rätt ofta. Skulle du vara glad om ni hade en trekant med en extra kille och dom två höll på för sig själva? Är det MFF så är det mannen i centrum, är det MMF är det kvinnan i centrum. Många tjejer verkar dock se MFF som att "nu kan jag ligga med en tjej, vill killen vara med får han väll försöka hitta någonstans att vara under tiden"
Citera
2012-06-02, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Monk_
Sitter i soffan o håller i sin kuk? när man får tjejen till en trekant med en anna het brud så sätter man sig inte på soffan och kramar sin kuk, utan man dyker fan ned mellan dom och ser till att man får vad man vill ha.

om man inte drar över två brudar som sexar varandra, när man har fått fria händer att ta vem man vill av dom, så kan man lika gärna lägga ned sitt sexliv och sätta munnen mot ett smutsigt gloryhole och välkomna sin sexualitet.

Tack för den beskrivningen. Bäst här och det är bara att hålla med.
Citera
2012-06-02, 20:02
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korax
men jag vill ju som inte dumpa honom.. tycker som bara reaktionen var konstig eftersom vi talat om detta tidigare. känns som jag gjort något huge mistake?

Han ångrade sig helt enkelt.
Sådär kan man säkert bli. Och misstag var nog att han inte var med, ja.
Han trodde det skulle bli härliga grejen i tanken, vilket det kan bli men nu blev det inte så. Jag tycker du ska ta det lugnt med honom bara. Alltså säga att "nu har vi testat detta och det var inget som vi trivdes så bra med, nu glömmer vi det" . Liksom inte göra värsta grejen av det och skäms han eller så så säg bara det "guud det är ingen fara, ingen vet väl hur man ska känna precis då. det är ändå en rätt stor grej. strunta i det. jag vill ju bara vara med dig. nu har vi testat och det var inget för oss"
Citera
2012-06-03, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarzano
Tack för den beskrivningen. Bäst här och det är bara att hålla med.

läs datumen inläggen är gjorda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in