2011-01-07, 02:55
Medlem
Koraxs avatar
Hej!
Jag har varit tillsammans med min pojkvän i något över ett år, och bor sedan 5 månader tillsammans.
Jag är en sådan här " bisexuell" kvinna och skulle därför tycka det var intressant att prova att ha en trekant.
Min pojkvän har under tidigare samtal varit positiv till detta, och i förrgår natt (onsdag) drog vi hem en (ashet) kvinna från krogen. Väl hemma, då alla var införstådda med vad som skulle ske. Börjar jag och denna kvinna sexa runt. Väldigt mysigt. Slickar fitta tar på tissar, hela paketet så att säga.
Min pojkvän är inte speciell aktiv ( vi var alla ganska fulla)
Mitt under akten då, börjar han gråta och vill inte vara med, och denna kvinna går hem pga detta.
Han vill inte röra mig och frågar om vi fortfarande är ihop.
Jag är frågande till detta, och förstår inte vad han menar. Men tydligen verkar det som han ångrat sig halvvägs in och inte vill göra något "sådant"
Nu sover han fyllan av sig.
Men wtf vad ska jag göra? Vad ska jag säga?
Citera
2011-01-07, 02:57
Bannlyst
Dumpa honom och följ efter tjejen
Citera
2011-01-07, 03:00
Medlem
Koraxs avatar
men jag vill ju som inte dumpa honom.. tycker som bara reaktionen var konstig eftersom vi talat om detta tidigare. känns som jag gjort något huge mistake?
Citera
2011-01-07, 03:03
Medlem
dkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korax
men jag vill ju som inte dumpa honom.. tycker som bara reaktionen var konstig eftersom vi talat om detta tidigare. känns som jag gjort något huge mistake?

Då vet du ju hur det känns att vara man.

Fråga honom vad som hände, låt honom svara utan att du avbryter och låt det vara sedan.
Citera
2011-01-07, 03:04
Medlem
Han ville nog visa dig hur mycket man han var. Sätta två tjejer är ju lite av en milstolpe i livet. Tyvärr verkar han inte riktigt vetat vad han gav sig in i. Han är förmodligen kärare i dig än vad du anar och fick skumma tankar under själva akten. Hans psyke fick sig en törn då han såg hur engagerad du var medans han kanske inte var riktigt lika pigg på att dela sin tjej (som han hade sagt). Trauma helt enkelt.

När jag gör såna där grejor gör jag det alltid med två okända tjejer. Dvs, jag skulle aldrig blanda in en riktig partner i en trekant.
Citera
2011-01-07, 03:05
Medlem
Dakniels avatar
Haha ta det lugnt, han var ju packad? Överdrivna reaktioner följer med på fyllan!
Citera
2011-01-07, 03:06
Medlem
Fenrers avatar
Lite väl många smilys i ditt inlägg för att man ska kunna ta dig på allvar.

Men det där med trekant är aldrig lätt, att fantisera om det är en sak, men när man kommer till skott så kan det bli komplicerat.
Fråga dig själv om varför han började gråta, vad tror du det kan bero på?

Prata med honom och inte med FB.
Citera
2011-01-07, 03:07
Medlem
Koraxs avatar
Tack. Jag ska tala med honom imorgon och se vad han säger då. Lär vara lite mer sammanhängande.
Citera
2011-01-07, 03:08
Medlem
bizarroboys avatar
Han tyckte väl förmodligen att det var en helfestlig idé i teorin, men insåg när ni kom hem att det enda som höll på att hända var att hans flickvän vara legitimt otrogen med en annan tjej. Han blev jävligt svartsjuk helt enkelt, hoppas det går över.
Citera
2011-01-07, 03:08
Medlem
Koraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenrer
Lite väl många smilys i ditt inlägg för att man ska kunna ta dig på allvar.

Men det där med trekant är aldrig lätt, att fantisera om det är en sak, men när man kommer till skott så kan det bli komplicerat.
Fråga dig själv om varför han började gråta, vad tror du det kan bero på?

Prata med honom och inte med FB.

jag tycker det är trevligt att lägga till smilysar. Lättare att förstå då tycker jag. Men jag är fullt seriös.
Citera
2011-01-07, 03:09
Medlem
Colonials avatar
Verkar vara en bra kille. Gillar väl dig
Citera
2011-01-07, 03:12
Medlem
han missade ju något utöver det vanliga.. Du kanske inte gav han tillräckligt med uppmärksamhet, han kanske ville vara i fokus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in