2011-01-07, 09:11
Medlem
Mitt underbara X blev lapad av en tös men inte fan började jag lipa för det!

Så det är nog tyvärr så illa att pojken din är bög, o det blev helt enkelt för mycket fitta samtidigt.
Citera
2011-01-07, 09:12
Medlem
aeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwiftDelete
Jag tror han tände på tanken lite men det gick inte hela vägen. Jag tror även att det hela varit en stor press från din sida. Du kanske inte har märkt av det själva. Jag har själv varit i hans skor även om det inte blev en trekant då jag dumpade innan det blev av. Tjejen sa att hon var bisexuell och för mig var det lite som att det på något sätt innebar att hennes liv skulle innehålla sex med kvinnor också oavsett vad jag tyckte om det, även om hon inte sa så. Det blev lite som att jag skulle få nöja mig med att få dela henne med random kvinnor även om jag var hennes partner. Kanske en liten anledning till att jag dumpade henne ganska tidigt. Jag tyckte kanske det var häftigt först men insåg att jag tyckte om henne för mycket för att utsätta mig för ett sådant förhållande. Hade svårt att se en framtid i det och ville inte fördjupa mig och bli olycklig. Ibland ångrar jag mitt beslut men det var nog en bra val trots allt.

Innerst inne ville han nog bara ha dig för sig själv men insåg att han var tvungen att tillfredsställa ditt andra behov. Han kanske tyckte det var en upphetsande tanke men när det väl kom till kritan så insåg han att det bara sårade honom att se dig med en annan person.

Även om han kan tycka tanken med två tjejer är upphetsande så är det inte hans passion och innersta önskan att ha trekant. För dig som är bisexuell så blir det en annan sak då du får tillfredsställa dina behov.

Skulle han varit singel och två brudar ville sexa med honom så skulle han inte haft några problem. Men när man blandar in känslor så blir det inte samma sak.

Jag tror du får snacka med honom och välja hur du vill leva ditt liv. Jag tror du får bestämma dig att bara köra med din kille och avstå från tjejer så länge ni är tillsammans. Annars få du dumpa och skaffa dig en kille eller tjej som är med på noterna.

Förlåt för att jag inte tillför något med mitt inlägg men det här tycker jag var ett fantastiskt bra svar som jag själv dessutom kan skriva under. När känslor är inblandade så ska man inte blanda in en tredje part, det kommer med 99% säkerhet sluta med att någon kommer må dåligt av det.
Citera
2011-01-07, 09:13
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korax
Min pojkvän har under tidigare samtal varit positiv till detta, och i förrgår natt (onsdag) drog vi hem en (ashet) kvinna från krogen.

Nu sover han fyllan av sig.

Är det bara jag som undrar hur lång tid det tar för grabben att sova ruset av sig?
Citera
2011-01-07, 09:21
Medlem
B.E.S.Ks avatar
Dela mus med mus = OK (lip=gay)

Dela mus med dase= NO (lip=OK)

FFS
Han fick möjligheten att leva många mäns dröm och så fegar han ur?
Citera
2011-01-07, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantomsmaerta
Är det bara jag som undrar hur lång tid det tar för grabben att sova ruset av sig?

Dags att kolla pulsen på den killen känner jag.
Citera
2011-01-07, 09:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.E.S.K
Dela mus med mus = OK (lip=gay)

Dela mus med dase= NO (lip=OK)

FFS
Han fick möjligheten att leva många mäns dröm och så fegar han ur?
Kanske han insåg det inte var hans dröm, för många har en fantasi men den stannar just där för att den kan förstöra mer än vad den kan göra nytta!

Dags att alla funderar lite extar innan man säger han är gay och annat, Han vill behaga sin tjej = TS men då det kom till kritan ville han inte det bara acceptera det var en fanatsi som han inte ville leva fullt ut men TS ville det då är frågan hur fan gay är man om man inte vill gå hela vägen!

Chockreflexen gav att han började böla istället för att kasta ut båda ur deras lgh,Sedan måste man vara starka i förhållandet att kunna addera in ytterligare 1st person i en 3 kant det går liksom inte att TS drar hem någon hon gillar och med GARANTI har feelings för då går det som i detta fall!
Citera
2011-01-07, 09:34
Medlem
mythpimps avatar
"Otrohet" kanske är nånting han har svårt att göra oavsett om Du säger att det är okej. Finns en spärr som gör att man aldrig skulle kunna vara med nån annan även om det är okej för den andre partner´n.

Han kanske blev ledsen för att du inte har den spärren....?!?
Citera
2011-01-07, 09:53
Medlem
Ratads avatar
Folk som inte kan hantera sprit ska inte få knulla på fyllan.
Citera
2011-01-07, 10:02
Medlem
Riktigt korkat att kora trekant for forsta gangen pa fyllan.
Citera
2011-01-07, 10:08
Medlem
dwgs avatar
Jag har aldrig skattat så mycket när jag läste detta
Förlåt men kan inte sluta skratta haha

Citat:
Mitt under akten då, börjar han gråta och vill inte vara med, och denna kvinna går hem pga detta.
:

Tror att han är den ända som har grinat under en trekant
Du skulle ha följt med tjejen hem i stället.

Han är bög ta med en kille nästa gång så får han ligga och suga kuk och sånt.
Citera
2011-01-07, 10:09
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bizarroboy
Han tyckte väl förmodligen att det var en helfestlig idé i teorin, men insåg när ni kom hem att det enda som höll på att hända var att hans flickvän vara legitimt otrogen med en annan tjej. Han blev jävligt svartsjuk helt enkelt, hoppas det går över.

Det tror jag också. Säkert haft det som sexfantasi sedan han fick hår på snoppen, när det sedan blev verklighet med den han var tillsammans med slog svartsjukan in.

Det är skillnad på fantasi och verklighet och är man dessutom snorpackad så är det inte lättare att hålla isär känslorna.
Citera
2011-01-07, 10:20
Medlem
Euripidess avatar
Citat:
men jag vill ju som inte dumpa honom.. tycker som bara reaktionen var konstig eftersom vi talat om detta tidigare. känns som jag gjort något huge mistake?

Nej, misstaget verkar vara hans. Det var ju han som gick med på det hela eller hur? Kanske var han full och blev nojjig bara. Eller så var han tänd på konceptet med två tjejer men insåg senare att han i praktiken faktiskt inte vill att främmande folk knullar med hans flickvän. Det där med reglerad otrohet är svårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in