2011-01-08, 10:47
Medlem
No offence, men det första jag tänkte när jag läste att han började lipa och ångrade sig, var: "Vilken jävla BÖG!"

Det är få killar förunnat att ha en tjej som är bra på alla vis, men som DESSUTOM också gärna har trekant....med en annan tjej! På eget initiativ! Därför blir man upprörd när en sådan gåva slösas bort på en person som inte uppskattar den.

OT: Tror fyllan gjorde hans känslor underliga, alkohol gör det med vissa. Prova nyktra istället!
Citera
2011-01-08, 14:25
Medlem
submariners avatar
hej,

du har valt en känslomässig mes till pojkvän - en sådan som snackar men inte levererar - reklamera honom genast!
Citera
2011-01-08, 16:19
Medlem
HaWwKs avatar
Man kan ju fråga sig vad han sysslade med..
Han blev nog svartsjuk lr liknande jo, vissa killar tänker så.
Personligen hade jag gått all in.
Citera
2011-01-08, 16:27
Medlem
Nexus-6s avatar
Precis som någon sa tidigare. Vilken kille vill inte ha en trekant? Det ingår i alla böcker om manlighet att sätta på två tjejer. Klart alla vill det!? Eller inte... Din kille ville leva upp till något han senare faktiskt upptäckte, vilket han säkert vetat hela tiden, men fyllan gjorde att han gick med på det.

Ett tips. Gör inte sånt fulla. Prata igenom och fundera kring vad som kan hända.

Hur hade du ställt dig till om han blir mycket kåtare på den andra tjejen? Kanske det han upplevde med dig...att du var mer tänd på tjejen än honom.

Sedan är din rubrik ganska förolämpande om du verkligen tycker om din kille... inte fan spårar han ur. Han reagerade helt normalt på en extrem situation. Trekanter är trots allt bara vanligt på porrfilm, inte IRL.

Sex med andra kräver trygghet och kärlek för varandra...ni är uppenbarligen inte där ännu.
Citera
2011-01-08, 16:36
Medlem
Det kanske blev för mycket för killen? Plus så var han ju full. Kanske bara ballade ur.

Du borde ta det som ett tecken på att han älskar dig, TS.
Citera
2011-01-08, 18:42
Bannlyst
shitt va synd om killen du är en bitch som inte inkluderade honom först av allt... Du är en hora som inte ens kan ge din pojkvän en bra 3kant... jävla idiot du har förstört honom 4ever!! asså lär dig idiot!

Först myser man med sin pojkvän ger honom all makt över din kropp och sen gör du honom till den ledande personen och när han väl är naken kåt och i dig då slickar du den andra bruden/fingrar först efter att han knullat dig ett tad så kommer ni överens om att byta partner OSV hora kan du inte detta så skjut dig sj i duvet!!!
Citera
2011-01-08, 19:13
Medlem
lingonsoppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeCraft
Först myser man med sin pojkvän ger honom all makt över din kropp och sen gör du honom till den ledande personen och när han väl är naken kåt och i dig då slickar du den andra bruden/fingrar först efter att han knullat dig ett tad så kommer ni överens om att byta partner OSV hora kan du inte detta så skjut dig sj i duvet!!!
Kan vara den längsta meningen jag skådat.
Citera
2011-01-08, 19:44
Medlem
Gibbledygooks avatar
TS är en kall slampa..Oftast så bör man inte ha trekanter med såna man älskar..din kille verkar vettig..

OAVSETT hans anledning så ska du bara acceptera det och inte ifrågasätta han alls..gå ut o slyna runt själv istället.
Citera
2011-01-08, 20:03
Medlem
Jag tror att han kom i brallan och började gråta för att han sabbat sina chanser.

Ne men skämt åsido, med största sannolikhet såg du och den andra tjejen ut att ha lite väl trevligt vilket resulterade i att han kände sig sämre & hotad av tjejen. Inte ditt fel och inte heller något svårlöst problem, snacka bara med honom så ska du se att det löser sig.
Citera
2011-01-09, 08:49
Medlem
Jag hade med största sannolikhet knullat som ett djur.
Citera
2011-01-09, 15:01
Medlem
michieffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korax
Hej!
Mitt under akten då, börjar han gråta och vill inte vara med, och denna kvinna går hem pga detta.
Men wtf vad ska jag göra? Vad ska jag säga?

ja vad i hela helvete ska man göra åt en sådan mes? Börjar gråta under akten? Förstår att han var full men kom igen..

Ålder på er btw?
Citera
2011-01-09, 15:03
Medlem
michieffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeCraft
shitt va synd om killen du är en bitch som inte inkluderade honom först av allt... Du är en hora som inte ens kan ge din pojkvän en bra 3kant... jävla idiot du har förstört honom 4ever!! asså lär dig idiot!

haha detta var kul. Varför tycker du inte att trekanter är trevliga? För att det är förbjudet i din religion eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in