2011-01-07, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskSoldat
Sånt där är det äckligaste jag vet. Liksom hur fan kan man låta en annan kille knulla på sin egna kära lilla tjej...blir djupt äcklad av bara tanken.

Jag vet...det va därför vi avbröt det hela :P
Citera
2011-01-07, 06:57
Medlem
babakuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Har haft 3-kant med 2 brudar(den RÄTTA varianten)
Inte ALLS som i min fantasi.
Dom ville inte göra mycket med varandra(LITE om man detaljstuderar), men uppmärksamhetstörstande kvinnor som vanligt.
Bara jobbigt!Är det nån som ska börja gråta, så är det DERAS psykolog.

Anyway TS, hur FAN kan man börja GRÅTA under en sån händelse?
Detta måste ju gå djupare än alkohol eller eventuella droger.

Soffan(alltså psykologen) nästa för den snubben.

Har du undersökt hans "webb-historik"?
Ledtrådar finns garanterat att hitta.
Goatse?
2 girls one cup?

Sädesceller?

//Crimson
Jävligt weird. Som att läsa sitt eget inlägg innan det ens skrivits.
Värsta Twilight Zone-vibben fick jag nu. Vem är du? Min farsa?
Har iaf exakt samma upplevelse av två brudar. Det är jävligt jobbigt och krävande. Men inte så jag började gråta. Ont i kroppen mer, mjölksyra, krampattacker, men jag ska ju alltid överdriva och vara sån sexgud...

Edit: Du gjorde samma grej en gång till i inlägget efter. Nu skakar jag här hemma.
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
"10-reggare"/ 90-talister...SUCK!
*lämnar även denna tråd för gott*

//Crimson
Senast redigerad av babakus 2011-01-07 kl. 07:04.
Citera
2011-01-07, 07:09
Medlem
Opids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogerronn
Testa kille kille tjej nästa gång!

Bästa lösningen hittills

Go for it TS!

OnT: Killen är bög. Det går inte att göra nåt åt det.
Citera
2011-01-07, 07:15
Medlem
StockholmUnnameds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazkiluzh
Din pojkvän är bög, tyvärr.

Älskar när första svaret är vettigast i hela tråden!
Citera
2011-01-07, 07:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Korax
fortfarande dock nervös över hur det kommer vara när han vaknar och vi talar om det på riktigt´...

han insåg att du älskar en fullt främmande människa mer än han, då du gick igenom detta trots allt och ägnade dig enbart åt tjejen utan hänsyn till han. du är rätt fuckad, du kommer aldrig mer få tillbaka hans hjärta på samma sätt. sorry sötnos
Citera
2011-01-07, 07:25
Medlem
varstingdildos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazkiluzh
Din pojkvän är bög, tyvärr.

Måste vara så. Tyvärr.
Citera
2011-01-07, 07:31
Medlem
Sjögräss avatar
Jag tror att det är precis som så många andra redan sagt.
Sedan så utgår jag från att han är medveten om att du är bisexuell? Han fick nog en chock av att se dig in action helt enkelt. Han förstod nog helt enkelt inte att han kanske inte var beredd eller att det inte var hans "grej" för det är ju oftast så himla "självklart" att "alla killar" ska vara intresserade av en trekant, men oftast tänker man ju sig att tjejerna inte är "bi på riktigt" eller hur man nu ska uttrycka det, så han tänkte kanske inte igenom det tillräckligt noga.

Även om jag själv kan tänka mig en trekant i huvudet så hade jag nog upplevt det som enormt traumatiskt att se min kille hålla på med en annan tjej. Det är inte riktigt en sådan trekant man fantiserar om, särskilt ifall ens partner är inblandad i det, för i ens fantasier så riskerar man inte att känna att man hamnat "utanför" och man riskerar inte att känna att man tappat kontrollen över någonting man ville ha på sitt eget sätt och med sina egna regler.

Jag har börjat gråta bara för att jag inte fått utköpt rätt alkoholdryck till en kväll på stranden, för att det "förstör bilden" man hade i huvudet av hur man hade tänkt avnjuta en god och iskall, sötsliskig Bacardi eller något.
Så jag kan ju bara tänka mig hur det kan bli ifall någonting känns fel eller bryter mot bilden man hade i huvudet när det är sex och känslor inblandat, även om man nu inte är så extrem när det kommer till sådant som jag hehe.

Jag hade iallafall personligen bett så mycket om ursäkt och förklarat att jag borde ha tänkt på att planera det lite bättre tillsammans med honom så att jag inte hade råkat såra honom genom att inte förstå att det inte gick som han tänkt sig och att det givetvis är honom jag älskar mer än någonting annat och att en dum jävla trekant kan gå och slänga sig i väggen om det innebär att min baby mår bättre och slipper bli besviken och känna sig sviken, för vi två är allt som räknas och det står över allt annat.
Senast redigerad av Sjögräs 2011-01-07 kl. 07:37.
Citera
2011-01-07, 07:47
Medlem
Sjögräss avatar
Och skit i alla fjollors bögkommentarer i den här tråden, tror nog att din kille känner sig förolämpad nog just nu.
Tror mycket av det har att göra med att du faktiskt är öppet bisexuell och att han direkt blev en åskådare.
Idiotiskt att killar i den här tråden kan hävda att de aldrig skulle kunna se sina tjejer i en trekant med en annan kille - om tjejen är bisexuell så är det nog faktiskt inte lika kul när det är en till tjej iblandad i trekanten när det väl kommer till kritan, lika lite som det vore ifall man är en straight tjej och ens kille är bi och det är en annan kille inblandad i leken. Visstfan riskerar man grov ångest och att känna att ens förhållande precis förstörts då.
Citera
2011-01-07, 07:58
Medlem
snapmodes avatar
Ta med dig den där dunderheta bruden och kom hem till mig istället så kanske jag kan ge er.....

lite råd
Citera
2011-01-07, 08:00
Medlem
Pissmadames avatar
Haha, det är ju som det där seinfeld avsnittet.. När jerry avböjer sig en trekant - "I cant, im not a orgy guy, it changes everything i have to dress different i have to act different, i have to get a robe and all kinds of lotions, i need a new bedspread, new curtains, i have to get thick carpening and weirdo lightening, plus i have to get new friends i have to get orgiefriends!!"
Citera
2011-01-07, 08:48
Medlem
SwiftDeletes avatar
Jag tror han tände på tanken lite men det gick inte hela vägen. Jag tror även att det hela varit en stor press från din sida. Du kanske inte har märkt av det själva. Jag har själv varit i hans skor även om det inte blev en trekant då jag dumpade innan det blev av. Tjejen sa att hon var bisexuell och för mig var det lite som att det på något sätt innebar att hennes liv skulle innehålla sex med kvinnor också oavsett vad jag tyckte om det, även om hon inte sa så. Det blev lite som att jag skulle få nöja mig med att få dela henne med random kvinnor även om jag var hennes partner. Kanske en liten anledning till att jag dumpade henne ganska tidigt. Jag tyckte kanske det var häftigt först men insåg att jag tyckte om henne för mycket för att utsätta mig för ett sådant förhållande. Hade svårt att se en framtid i det och ville inte fördjupa mig och bli olycklig. Ibland ångrar jag mitt beslut men det var nog en bra val trots allt.

Innerst inne ville han nog bara ha dig för sig själv men insåg att han var tvungen att tillfredsställa ditt andra behov. Han kanske tyckte det var en upphetsande tanke men när det väl kom till kritan så insåg han att det bara sårade honom att se dig med en annan person.

Även om han kan tycka tanken med två tjejer är upphetsande så är det inte hans passion och innersta önskan att ha trekant. För dig som är bisexuell så blir det en annan sak då du får tillfredsställa dina behov.

Skulle han varit singel och två brudar ville sexa med honom så skulle han inte haft några problem. Men när man blandar in känslor så blir det inte samma sak.

Jag tror du får snacka med honom och välja hur du vill leva ditt liv. Jag tror du får bestämma dig att bara köra med din kille och avstå från tjejer så länge ni är tillsammans. Annars få du dumpa och skaffa dig en kille eller tjej som är med på noterna.
Citera
2011-01-07, 09:09
Medlem
sturetvstjarts avatar
Kär i dig helt enkelt, vill inte dela dig med någon annan. Så enkelt är det nog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in