Jag tror att det är precis som så många andra redan sagt.
Sedan så utgår jag från att han är medveten om att du är bisexuell? Han fick nog en chock av att se dig in action helt enkelt. Han förstod nog helt enkelt inte att han kanske inte var beredd eller att det inte var hans "grej" för det är ju oftast så himla "självklart" att "alla killar" ska vara intresserade av en trekant, men oftast tänker man ju sig att tjejerna inte är "bi på riktigt" eller hur man nu ska uttrycka det, så han tänkte kanske inte igenom det tillräckligt noga.
Även om jag själv kan tänka mig en trekant i huvudet så hade jag nog upplevt det som enormt traumatiskt att se min kille hålla på med en annan tjej. Det är inte riktigt en sådan trekant man fantiserar om, särskilt ifall ens partner är inblandad i det, för i ens fantasier så riskerar man inte att känna att man hamnat "utanför" och man riskerar inte att känna att man tappat kontrollen över någonting man ville ha på sitt eget sätt och med sina egna regler.
Jag har börjat gråta bara för att jag inte fått utköpt rätt alkoholdryck till en kväll på stranden, för att det "förstör bilden" man hade i huvudet av hur man hade tänkt avnjuta en god och iskall, sötsliskig Bacardi eller något.
Så jag kan ju bara tänka mig hur det kan bli ifall någonting känns fel eller bryter mot bilden man hade i huvudet när det är sex och känslor inblandat, även om man nu inte är så extrem när det kommer till sådant som jag hehe.
Jag hade iallafall personligen bett så mycket om ursäkt och förklarat att jag borde ha tänkt på att planera det lite bättre tillsammans med honom så att jag inte hade råkat såra honom genom att inte förstå att det inte gick som han tänkt sig och att det givetvis är honom jag älskar mer än någonting annat och att en dum jävla trekant kan gå och slänga sig i väggen om det innebär att min baby mår bättre och slipper bli besviken och känna sig sviken, för vi två är allt som räknas och det står över allt annat.