men jag vill ju som inte dumpa honom.. tycker som bara reaktionen var konstig eftersom vi talat om detta tidigare. känns som jag gjort något huge mistake?
han är en fjolla som fick ett sammanbrott
svagsinnad individ som kan ta självmord vilken dag som helst, dumpa och hitta en alpha i stället annars kommer du han det snyftande fjanten efter dig rätt länge
Har haft 3-kant med 2 brudar(den RÄTTA varianten)
Inte ALLS som i min fantasi.
Dom ville inte göra mycket med varandra(LITE om man detaljstuderar), men uppmärksamhetstörstande kvinnor som vanligt.
Bara jobbigt!
Är det nån som ska börja gråta, så är det DERAS psykolog.
Anyway TS, hur FAN kan man börja GRÅTA under en sån händelse?
Detta måste ju gå djupare än alkohol eller eventuella droger.
Soffan(alltså psykologen) nästa för den snubben.
Har du undersökt hans "webb-historik"?
Ledtrådar finns garanterat att hitta.
Goatse?
2 girls one cup?
Sädesceller?
Väl hemma, då alla var införstådda med vad som skulle ske. Börjar jag och denna kvinna sexa runt. Väldigt mysigt. Slickar fitta tar på tissar, hela paketet så att säga.
Min pojkvän är inte speciell aktiv ( vi var alla ganska fulla)
Mitt under akten då, börjar han gråta och vill inte vara med, och denna kvinna går hem pga detta.
Han vill inte röra mig och frågar om vi fortfarande är ihop.
"
Fan va trög han är. Riktigt trög. Skulle vilja kalla honom för årets retard. Trög, trög, trög...trög!! Jäääävlar vad han kommer ångra sig! Gör slut med han, förmodligen bög och liten kuk.
Har varit i en väldigt liknande sits så jag vet vad ja talar om...
Bara låt han va och förklara för honom att du inte alls är intresserad av den andra
och låt han ta sin tid!!!!!!!
Du måste förstå han...
I fantasin har man allt under kontroll men i verkligheten är det en helt annan femma.
Det är lätt att vara efterklok men har man aldrig provat innan, hur ska man då kunna veta hur man kommer att reagera!!
Tror det kommer gå över rätt snabbt...gjorde det för mig iaf
(ska dock poängtera att min brud va på en annan kille, vi skulle "turas om"...lite cuckold över det hela, don´t ask why, får skylla på fylla!)
Senast redigerad av Bulletbill 2011-01-07 kl. 06:51.
Varför han började gråta enkelt ni både började med varandra direkt han vart åskådare känns liiiiite som det hela är avhängt på din sida TS, Sedan visst han kanske sade ja jag är med på det för att behaga dig iom du är bisexuell och väl när det brännde till så gick skiten överstyr för han var glad att han bara började lipa så han inte började slänga ut er båda i fyllan med hot och slag!
Tror nog att det är du TS som ska ta det piano med dina fantasier och 3-kanter tills han är säker på om han vill se dig med en annan tjej eller inte, Nästa problem kommer finnas i hur han kommer lita på dig efter detta för vissa kan sådan här vara döden för ett förhållande ska du vet för han kommer ha bilden av dig och den andra tjejen på näthinnan life out!
Så bara lycka till och hoppas ni reder ut det hela men jag tvivlar och det grövsta!
Har varit i en väldigt liknande sits så jag vet vad ja talar om...
Bara låt han va och förklara för honom att du inte alls är intresserad av den andra
och låt han ta sin tid!!!!!!!
Du måste förstå han...
I fantasin har man allt under kontroll men i verkligheten är det en helt annan femma.
Det är lätt att vara efterklok men har man aldrig provat innan, hur ska man då kunna veta hur man kommer att reagera!!
Tror det kommer gå över rätt snabbt...gjorde det för mig iaf
(ska dock poängtera att min brud va på en annan kille, vi skulle "turas om"...lite cuckold över det hela, don´t ask why, får skylla på fylla!)
Sånt där är det äckligaste jag vet. Liksom hur fan kan man låta en annan kille knulla på sin egna kära lilla tjej...blir djupt äcklad av bara tanken.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!