2011-01-07, 03:12
Medlem
Koraxs avatar
fortfarande dock nervös över hur det kommer vara när han vaknar och vi talar om det på riktigt´...
Citera
2011-01-07, 03:13
Medlem
Det är lätt hänt, att man tror att man känner sig själv. Speciellt med tanke på att varje killes dröm är att ha en trekant med 2 tjejer. Han trodde väl bara att det bara var snack och att det inte skulle leda till något. Men någonstans in i sexet ångrade han sig. Det var inte som han ville, han ville inte att någon annan skulle ha sex med sin brud. Han tyckte inte om känslan att du blev tillfredställd av en annan person, det är ju hans jobb. Det är väl så han tänkte tror jag, att ni var så inne i varandra att han inte riktigt kände att han passade in ?

hoppas det löser sig imorgon,.
Citera
2011-01-07, 03:15
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korax
men jag vill ju som inte dumpa honom.. tycker som bara reaktionen var konstig eftersom vi talat om detta tidigare. känns som jag gjort något huge mistake?
Ja, din slampiga livsstil har gått överstyr.
Citera
2011-01-07, 03:19
Medlem
Koraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Ja, din slampiga livsstil har gått överstyr.

jag har inte en slamping livsstil. Jag ligger inte runt, och sannerligen inte heller gör betalning. Så jag vet inte vad du syftar på.
om du ska säga nått kom med något konstruktivt.
Citera
2011-01-07, 03:20
Medlem
Fenrers avatar
Citat:
jag tycker det är trevligt att lägga till smilysar. Lättare att förstå då tycker jag. Men jag är fullt seriös.

Det går kanske hem på familjeliv.

Var det du som var den drivande i att få till en trekant?
Kan det vara så att han ställde upp på det för att vara dig till lags?

Det låter som om du vill utmåla honom som en mes, så det är kanske bäst ni går skilda vägar så han kan hitta något bättre.
Citera
2011-01-07, 03:22
Medlem
Citat:
Hej!
Jag har varit tillsammans med min pojkvän i något över ett år, och bor sedan 5 månader tillsammans.
Jag är en sådan här " bisexuell" kvinna och skulle därför tycka det var intressant att prova att ha en trekant.
Min pojkvän har under tidigare samtal varit positiv till detta, och i förrgår natt (onsdag) drog vi hem en (ashet) kvinna från krogen. Väl hemma, då alla var införstådda med vad som skulle ske. Börjar jag och denna kvinna sexa runt. Väldigt mysigt. Slickar fitta tar på tissar, hela paketet så att säga.
Min pojkvän är inte speciell aktiv ( vi var alla ganska fulla)
Mitt under akten då, börjar han gråta och vill inte vara med, och denna kvinna går hem pga detta.
Han vill inte röra mig och frågar om vi fortfarande är ihop.
Jag är frågande till detta, och förstår inte vad han menar. Men tydligen verkar det som han ångrat sig halvvägs in och inte vill göra något "sådant"
Nu sover han fyllan av sig.
Men wtf vad ska jag göra? Vad ska jag säga?

Fråga honom varför han bangade ur. Ni har haft samtal förut om detta men det verkar som att de samtalen inte var så allvarliga och ingående.
Citera
2011-01-07, 03:29
Medlem
Herrtrosas avatar
Det lät väl bra till en början och när han såg vilken uppmärksamhet den andra tjejen fick av dig blev det väl inte lika roligt längre. Han trodde förmodligen att det skulle vara som i porrfilmen han laddat ner, lägg sedan till alkohol och där har vi nog svaret.

Rådet är att du pratar med honom när han nyktrat till. Vad du bör säga...? Inled med ett enkelt; "Du, det där som hände igår..." och spinn vidare.
Citera
2011-01-07, 03:29
Medlem
Rogerronns avatar
Testa kille kille tjej nästa gång!
Citera
2011-01-07, 03:36
Medlem
MrFakes avatar
Haha, han är nog lite mesig låter det som om han börjar grina över en sådan sak. :S Aja, han va väl bara full och dum. Personer kan ändras så pga droger och speciellt droger. Du ska nog se att det inte blir några problem med att lösa det där imorgon ska du se.
Citera
2011-01-07, 03:37
Medlem
HailToTheKings avatar
Du har svaret i några andra svar i tråden. Han blev förmodligen svartsjuk på den andra tjejen eftersom att ni var ju tydligen riktigt aktiva med varandra och han var inte fullt lika med i spelet. Han kan ha känt att det viktiga för dig var tjejen och han därför kände sig lite utanför och ensam.
Citera
2011-01-07, 03:58
Medlem
Grizzlybjoerns avatar
väntar på update efter du tar ett snack med din grabb!

Om jag var du skulle jag kört "Äru gay?" när han vaknar upp
Citera
2011-01-07, 03:58
Medlem
Pexs avatar
Tror nog att fyllan tog överhanden väldigt mycket, men ni borde nog inte ha trekant igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in